Nişanlımla çok az görüşüyoruz ve el ele bile tutmuyoruz. Neden böyle olabilir?

Merhaba arkadaşlar. Hayırlı akşamlar. 8 aydır nişanlıyız işden eve bırakır beni haftada 3-4 kez görürüm ama ayda 1 falan da görüşürüz. Kendimiz tanışdık ama ailelere olayı açar açmaz nişanlandık. Henüz el ele tutma bile tam rahatlıkla yapamıyorum ikimiz de kendi işi gücü olan insanlar arasında olan sosyal bireyleriz. Aileleriçiz çok destekliyor bizi. Ama ben rahat davranamadığım için çok üzülüyorum cesaret edemiyorum 5 gün falan işe gitmediğimde görüşmedik dedim hiç beni özlemiyormusun görmek istemiyormusun falan o da saçmalıyorsun öyle bir şey yok gibisinden konuştu sonra görüşelim dedi ama bana değersiz geldi kendim fazla direndiğim için gitmek istemedim. Yanında çok neşeli oluyorum gülüp konuşuyoruz ama tensel temas (el tutmak. Öpmek hiç olmadı) çok az. Ayda 1 lütfen yardım edin.

Güncellemeler
+1 yıl
Yardııımm eeddiiinn
Nişanlımla çok az görüşüyoruz ve el ele bile tutmuyoruz. Neden böyle olabilir?
Cevapla