Aldatıldığını yakalasam direkt yapacağım iş iki karaktersizi cehenneme göndermek olur bir boşanma ile bu durumu atlatmak çok saçma olur ben zaten doğduğumdan beri hapiste gibiyim engelli bir insanım yani deneyim kazanmışlığım var gider hapiste de yatarım hiç sorun değil benim için
Aşırı öfkelenirim ancak bunu karşı tarafa yansıtmam.. Bunun yerine kendisini hayatımdan uzaklaştırırım.. Kaybettiği şeyin, kazandığından çok daha büyük olduğunu anlayacaktır..
Aldatmak sadece yatakta olmaz, düşüncesi bile yeterlidir. O yüzden (daha önce başıma geldi) konuyu hiç uzatmadan, bitirir ve karşımdaki insanı hiç tanımıyor gibi davranırım.