Sevgili muhabbeti falan değil lütfen soruya bak?

Ne olur üşenme soruyu tamamen oku. Neredeyse internetten 1 yıldır tanıdığım bir adam var 27 yaşında. Ben de 25. Kendisi çok akıllı zeki birisidir. Elinden her iş gelir vs. Benimle evlenmek istiyor. Ama o beni tanımıyor tam olarak. Benim psikolojim çok bozuk. her şeyi kafaya takarım. Duygu durumum karışık tembelim. Hayattan bazen sıkılırım bazen severim. Bir şeylerden elimde olmadan memnun olmam depresif olabiliyorum falan. Birisi üstüme gelirse çocuk gibi ağlarım. Hayattan korkarım sorumluluk almak istemem. Ben evlenmekten çok korkuyorum ama sanırım onu da seviyorum. Çok yakışıklı birisi değil ayrıca. Kadınlar sevdikleri erkekleri yakışıklı görüşmüş derlerdi de inanmazdım. Her neyse benim çocukken psikolojimi bozdular. Bu adam benden bu yüzden bıkar mi? Ben evlenip boşanmaya kendi adıma karşı birisiyim. Benden ayrılır mı acaba bu özelliklerim yüzünden?
Sevgili muhabbeti falan değil lütfen soruya bak?
Cevapla