6 senedir beraber olduğum kişiyle severek nişanlandım fakat şimdi en ufak kavgamızda ondan nefret ediyorm büyü yapılmış olbilmi?

Eskiden hep alttan aldigim kişiye Şu an tahammülüm yok nefret geliyo herşeyinden ölse diye dua ediyorum bazen düşman gibi görüyorum onu neden olabilir?

6 senedir beraber olduğum kişiyle severek nişanlandım fakat şimdi en ufak kavgamızda ondan nefret ediyorm büyü yapılmış olbilmi?
Cevapla