Arkadaşlar hesabı kapat dedim çıktım siteden öğlen, şimdi geldim yine açık KS bana aşık mı?

Gitmemi mi istemiyo anlamadım nedeen dkfg

Arkadaşlar hesabı kapat dedim çıktım siteden öğlen, şimdi geldim yine açık KS bana aşık mı?
Cevapla