Bundan yaklaşık 4 yıl önce iki kişiyi aynı anda idare eden berbat birisiyle birlikteydim. Bu durumu öğreneninceye kadar çok fazla güvensizlik ve şüphe oluşmuştu zaten üstümde. Ondan sonra da 4 yıl boyunca kimseyle görüşmedim, bu zamana kadar.
Şu anda çok birbirimize benzediğimizi düşündüğüm birisiyle konuşuyorum. Fakat bu eski deneyimim beni bırakmıyor. Bu yüzden her saniye konuşmak, ne yaptığını öğrenmek, kısacası içimi rahatlatmak istiyorum. Duygularımı belli ettiğimi düşünüyorum ona, fakat bu ısrarcı davranışlarım onu soğutuyor gibi de hissediyorum. Ne yapmam gerek bilmiyorum bu yüzden? Tavsiyelere açığım.
Şu anda çok birbirimize benzediğimizi düşündüğüm birisiyle konuşuyorum. Fakat bu eski deneyimim beni bırakmıyor. Bu yüzden her saniye konuşmak, ne yaptığını öğrenmek, kısacası içimi rahatlatmak istiyorum. Duygularımı belli ettiğimi düşünüyorum ona, fakat bu ısrarcı davranışlarım onu soğutuyor gibi de hissediyorum. Ne yapmam gerek bilmiyorum bu yüzden? Tavsiyelere açığım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer