Bana görüldü atıp sonra hikayeme iltfat ediyo amacı ne?

3 yıllık arkadaşım ve eskiden benden hoşlanıyodu ben de hoşlanıyodum ama uzak mesafe falan olmadı bazen denk geliyo konuşuyoruz çok samimiyken bi anda mesajlara bakmıyo bi hafta falan bakmıyo ben de siliyorum mesajımı, sonra da bi bahane bulup tekrar yazıyo amacı ne bunun

ben de geç yazıyım dimi şimdi

(hikayeme yanıt vermiş iltifat gbi bişey bi de şunu nerden tanıyosun diye sormuş)

Bana görüldü atıp sonra hikayeme iltfat ediyo amacı ne?
Cevapla