3 yıllık arkadaşım ve eskiden benden hoşlanıyodu ben de hoşlanıyodum ama uzak mesafe falan olmadı bazen denk geliyo konuşuyoruz çok samimiyken bi anda mesajlara bakmıyo bi hafta falan bakmıyo ben de siliyorum mesajımı, sonra da bi bahane bulup tekrar yazıyo amacı ne bunun
ben de geç yazıyım dimi şimdi
(hikayeme yanıt vermiş iltifat gbi bişey bi de şunu nerden tanıyosun diye sormuş)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Uzak durman gereken bir tip kısacası
büyü mü yaptı naptıysa unutamıyorum herkesi unuttum onu unutamıyorum sanırım hiç bi şey yaşanmadı diye yarım kalmışlık hissi yüzünden
Hayır, çözemediğin bir problem gibi düşün adam devamlı garip tavırlar sergiliyor belliki sabit değil bu yüzden onu çözmeye çalışıyorsun.
eskiden çok yakındık o yakınlığı sağlayamadığım için üzülüyorum bi de çözmeye çalışıyorum ama maden çok samimi oldugumuz zamanlar var niye soğuk yapıyo bi anda
muhtemelen başkalarıyla konuşuyo beni sktrediyo sonra aklına geliyorum geliyo yazıyo falan filan
Beynini yakmak istemiş
yaktı zaten aptal
Çokça kez yapıp ama etkileyemediğim türden bir taktik bende diyorum bu sahne bana nerden tanıdık geliyor 😅
iğrenç bi his bi k gün daha yazmasa engelliycektim cidden
Neyse en azından bu taktiğin işe yaradığını sayende öğrenmiş oldum hep merak ediyordum teşekkür ederim şimdi denemeye gidiyorum
yaramıyo diyom aloo yapma kimseye
Beynin yanmış buraya yazmışsın halen yaramıyor diyorsun yahu kızlar siz ne değişiksiniz yaw😅
iyi de bu iyi bi şey mi insanı kendinden soğutmak istiyosan yap bak yine yazmıyo nefret ediyorum resmen tm knk en havalı sensin mk mesajlara geç bakıyosun ya diycem en sonunda
En büyük aşklar nefretle başlar
bişeyler yazıyo ben düşüyom hemen of nası bi bok çukuru bu skxmspnxhxpsnxhsmd
Bak işte seni öyle bir şekle sokmuş ki aklından çıkartamıyorsun zaten amaç o bunların hepsi tuzak tuzak sende sazan gibi aklına takmışsın
ama ilk gördüğümde bile aşık olmuştum ki ben normalde kimseden hoşlanmıyorum tanımadan, of cidden tuzaksa eğer niye ömür boyu hiç karşılaşmayız bile diyo. kaç yıl önce kız arkadaşı için şehir değiştirdiğini anlatıyodu ist anlara arası kaç saatcik aw
İstanbul -ankara
Ters psikoloji amaç hiç karşılaşmayız diyor ama karşına çıkıyor sinyal yakıyor anla istiyor
böyle şeyler söyleyip üzüyo hep
Tebrik ediyorum onu asker görev başarılı üsse dönebilirsin😅
son gönderdiği fotoyu asla açmıycam mesajlara zaten bakmıyorum görev başarılı mı görsün
Ya başarmış o başaracağını
başarmadı sus
Başardı susmayacağım 😅
susma😡🥺
Sustukça
ney
boş ver beynin daha fazla yanmasın senin devreler alev olmuş 🔥😅
bu sefer ben başardım anında cevap veriyo yazın da İstanbul'a gelcekk🥺🥺🥺🥺💕
Ne güzel işte h. o
Yası kaçki
ben 20yim o 22
Sev misinşz
bi ara flört gibiydi bi anda gereksiz kıskançlığa girdi başkalarıyla konuşuyomuşum gibi davrandı konuşmayı kestik mal mk ya
En iyisi be
ama asla unutamıyorum onu🥺
Ah be üzdün