Birinin dolduruşuna gelip aklına uyup ayrılan erkek pişman olur mu?
Ayrılmadan önce çok seviyordu birden değişti büyük ihtimalle birisinin aklına uydu diye düşünüyorum. Numarami fotoğraflari silmiyor.
Böyle olunca geri döner mi pişman olur mu?
Ayrılmadan önce çok seviyordu birden değişti büyük ihtimalle birisinin aklına uydu diye düşünüyorum. Numarami fotoğraflari silmiyor.
Böyle olunca geri döner mi pişman olur mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yani erkek bu tür hareket sergilemesi için cahil olması lazım kendi aklı yokda doldursa gelip ayrılması çok saçma geldi bana
Biraz çocukça davranıyor bazen. Büyük ihtimalle iş yerinde bi kiz var onun aklına uyduğunu düşünüyorum kiz evlencekmis yani ama o işe girdi 2 gün sonra ayrıldı
Oda olabilir bak başkasının aklıyla hareket edenler 💯 geri dönmüştür fakat senin kalbinde ona yer var mı ? Soru burads
Ben unutamıyorum nekadar nefeet etmek istesemde olmiyor evt zor olur ama hâlâ seviyorum
Umarım hatasını anlar senin gönlünü kazanmaya calisir
Umarım anlar. Çok karışık asla olmayacağını söylüyor nefret ettiğini söylüyor ama bi yandan silmiyor
Bekle bakalım görelim zaman herseyin ilacidir
pişman olurda dönmeye yüzü olmaz. iyi akşamlar
Ben çok uğraştım barışmak için. Yazmaz mi sence? Numaramı silmedi hâlâ fotoğraflarida silmiyor yani sevmiyorum diyor ama inanmam yani
Birşeyini görmüş olabilir
Benm bi yanlışım olmadi ki
İlla yanlışın olacak diye bir şey yok o yanlış anlamıştır belkide
Olabilir bilmiyorum 🤷
Sana ne dedi ayrılırken
Yani ayrılırken nefret ettiğini falan söyledi ben onu bu hâle getirmism ama hep farklı şeyler söyledi bahane gibime geldi arkadasimada beni 3 yıl boyunca oyaladı demiş.
Yanlış anlama ama iftiraya inandıysa zaten sana uygun biri değilmiş yol ver gitsin
Yani iftira değil konu şu bu evlenmek istiyordu çok acele ediyordu beni anlamadı çocukça düşündü hep ben hemen olmaz diyince hep bahane uydurduğumu düşünüyor. 3 yıl oyalamisim falan nefeet ettirmisim
Sen bu çocukla evlenmek istiyor musun çünkü hakikaten de 3 yıl birini tanımak için yeterli bir zaman acele değil bence
Sorun şu ben yurt dışındayım o Türkiyede. Benimde Türkiye'ye tasinmam çok saçmalık olur birdaha buraya dönemem. Evlenmek istiyordum tabikide ama onun gelmesini istedim benm biraz zamanimi alir ama olurdu ama kendisi anlamadı yani bi an önce olsun diyordy Türkiye'ye gel falan . Beyaz eşya aldı doğru düzgün konuşmadan. Kavga edince ben gelmicem diyincede böyle oldu
Çok olur
Yazar mi peki? Konuşmayali 2 3 hafta oluyor. Numaramı silmemiş
Olmaz