Beyler sizler bunu hakediyorsunuz niye mi?

Hata ettim gerçekten şöyle bir hata. Bir arkadaşım vardı tinderden 50 kişiyle konuşuyor hergun 2 3 kişiyle ayrı bulusuyordu. Sabah Ali aksam Mehmet birgün çok kızdım bu ne hal ya orr gibi dedim ona kızdı küstü ama haklıymış öyle yapmak lazimmiş. Kız Instagram ayrı tinder ayrı sayısız erkeke takıldi şu an ciddi mutlu bir ilişkisi var ben ise sevdiğim kişiyi bekleyerek vakit kaybettim hala yalnızım hiç bir erkekle takilmadim munasebetim olmadı ama tanıdıgim onca kız hatta para karşılığı yapanlar bile mutlu evlendiler bile. Sinsi ve cingöz olmazsan bu hayatta bitiksin şimdi bende yalpicam aynısını. En doğrusu bu yol haksız miyim

Beyler sizler bunu hakediyorsunuz niye mi?
Cevapla