hiç tartışma yaşamadığın ilişkini sağlıklı bir ilişki olarak mı değerlendirirsin mesela?

hiç tartışma yaşamadığın ilişkini sağlıklı bir ilişki olarak mı değerlendirirsin mesela?

Bence anlaşmazlıklar olabilir. yani kişiler birbiri ile anlaşamıyor konuşamıyor ya da ortak noktada buluşamıyorsa bu benim için en büyük göstergedir. çünkü kişiler sürekli kavga ederler yani anlaşamazlar ve birbirlerini dinlemezler empati hiç yapmazlar. saygı duymazlar bu da bir gün gerçekten de ilişkinin bitmesine neden olur zaten. ilk önce kişiler ilgisini kaybeder sonra umursamazlar birbirini en son sevgileri de bittiği zaman ayrılık gerçekleşir hatta öyle ki bazıları aldatacak kadar da karaktersiz olabiliyor ne yazı ki bu yüzden de eğer çözemedikleri sorun varsa bunları baştan çözmeleri çok geç olmadan ilişkiyi kurtarabilir bence ve sağlıklı bir ilişki yapabilir diye düşünüyorum.
sağlıksız bir ilişki de kimse kimseyi anlamıyor ve dahası sorunları da görmezden gelip üzerini kapamakla başlıyor
ufak şeyleri çözmeden devam etmek ilişkinin sağlıksız olduğunu gösterir..
İletişimsizlik , birbirini anlayamama... Çözüm bulmak yerine susmak ya da problemleri kestirip atmak... bence her ilişkide kavga olur. kavga olmayan ilişkide sorun vardır. çünkü sorunsuz giden bir ilişkide biri mutlaka alttan alıyordur. sessiz kalıyordur ya da apt*lca kaybetme korkuları vardır. her şey tek taraflı olmaz. iki tarafında çabalaması gerekir... bir ilişki varsa ortada , bir sorun olduğunda o tartışılır konuşulur. Ama bu saygılıca olmalı tabii. bu önemli. eğer sorun çözülmüyorsa ve aynı döngü gerçekleşiyorsa zaten o ilişki doğru değildir. yanlış yerdesin demektir...
Cevap
9Cevap
Ne kadar çok soru sormuşsun sen böyle, hayırdır inşallah 🤔
Hiç tartışma olmayan bir ilişki sağlıksız bir ilişkidir : ))
Bence tartışmamak değil tartışmalarda efendiliğini bozmamak ve sözel iletişimi koruyabilmek önemli
Tartışma olmak zorunda çünkü hiçbir sey dört dörtlük ilerlemiyor ve sağlıksız ilişkilerin en büyük göstergesi saygısızlık ve iletişimsizlik
Tartışma karara bağlanıp üstünde görüş birliği yapılamıyorsa bu sağlıksız ilişkinin göstergesidir.
Çiftlerin birbirlerine olan saygısız ve güvensiz yaklaşımları.
Tarafların birbirlerinin isteklerine saygı göstermemesi.
Kişilerin bir birlerine tahammül edememesi ile başlayan ilişkiler en büyük sağlıksız ilişki göstergesidir.
Tabi ki hayır!
Tam tersi fikirlerin çatışıp, tartışma ortamı olması daha çok sağlıklı oluyor. En azından deşarj oluyor insan 😅 Arada aksiyon olacak kırmadan, dökmeden, incitmeden ...😉
Yıllarca aynı yüze bakmaktan sıkılmıştır 😂
Fikir ayrılıkları ve Kışkançlık
hiç tartışma diye bir şey olamaz ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?