Sadece kendimi ikna etmek icin soruyorum bu soruyu. Annem hep der namusun icin abin senin ustune gidiyor diye. Sonra bir gun rastgele telefonda abimin mesajini okudum nisanlisiyla, birbirlerine dokunmuşlar falan. Anneme bu ne dedim, namusa onem veriyorsa once insanin kendisinde olmasi gerek dedim. Annem tovbe ceker dedi, benim iyice sinirlerim artti. Kadin yapinca ors. oluyor ama erkek yapinca normal. Erkeklerin akli orada olur diyor, sanki iradesiz varliklar. Annemin dedikleri de beni cok sinirlendiriyor. Bu olaydan sonra aileme iyice sogudum. Telefonuna niye baktin derseniz yeni telefonumu abimin telefon bozulunca nisanli, evlenecek falan diye ona vermistim. Bozulunani da ben aldim hat taktim vs. derken, mesajlasmalari kayitlanmis whatsap ta onu gordum. Şu an onun ozeli sanane demeyin vallahi size de dalarim.
Güncellemeler
+1 yıl
Once bana inanmadi direkt sildim mesajlarini.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer