Buz gibi yalan
Yok be belki yapısı odur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevmiyor tabi ki yapısı ile ilgisi yok seven insan umursar bu kadar net. insan sevdiğini umursamayacak da kimi umursayacak. yani sevmediği için umursamıyor elinde tutmak için oyalıyor sadece böyle bir ilişki yürümez zaten. ayrılmaları daha doğru olur
Zaten ayrıldık askere gitti kendisi 1 ay oldu daha 5 gün önce aradı tekrar barışmak istediğini ifade etti ama birlikteliğimiz süresince asla beni umursamıyor yazmasam yazmıyor aramasam aramıyordu ben de istemedim arkadaşlarımdan bazıları sevmese niye arasın bu zamanında insan sevdiğinin yanında olduğunu hissetmek ister dedi bazıları da boş ver falan dedi
Böyle bir yapı yoktur zannımca. Seversen ister istemez ilgin alakan olur. Her şeyi geç umursamamak elde değil. Seni elinde tutmaya çalışıyor olabilir. Onun için bir seçeneksindir belkide. İstemem yan cebime koy kalsın misali anlayacağın.
Cevap
15Cevap
Böyle bir yapı var ise, böyle yapının ben neyse. Sevmiyordur, sevgisi yalandır. Seven insan merak eder, umursar.
Ben de umursamıyorum iplemiyorum bişeyi mizacım bu insanlara sevgim de az. Sevgili mi? Bence çoğul kullanalım içlerinde parasını yediklerimde var kendilerinden hariç 😃
Seven insan gün içinde ne yapmış olduğunu merak eder ve sana dair birçok ayrıntıyı hatırlar. Çünkü dikkat eder.
Yalan derim. Seviyor olan biri siz istemesenizde sizi umursar. Yapisiyla bir alakası yok yani.
Sevgisi de kendi gibi yalan derim, ben istemem böyle sevgi, böyle seven sevmesin beni, böyle seven sevmesini de bilmiyordur
Söylemlerden çok hareketler davranışlar önemli. İcraat yoksa ne kadar inanılır bilemiyorum.
Aha bana bundan oldu. Yalan vakit geçiriyor cepte duracak bi kız arıyor inanma.
Seven insan önemser umursamamazlık yapmaz bunun yapısı karakteri olmaz. Umursamıyorsa sevmiyordur
o ne biçim yapı be ! seven erkek neden soğuk yapsın. Sakın ipleri eline verme
Umursamıyorsa, değersiz hissettiriyor demektir zaten. İnanmam sevgisine.
Yaşamış biri olarak sevmiyor derim ama yapısı da öyle olabilir ilk başta nasıl tanıdıysan sonra da öyle olur sevmeyen asla sevmiyor
Bence davranışlarla bunu hissettirmeli insan. Sözler havada kalıyor bir süre sonra.
Erkeklerin çoğu böyle zaten yani çok fazla sevgi göstergesi yapıyorsa yalan o dur
Yalan derim ayrılırım net
Sevgi göstermek hissettirmek değilmidir zaten yoksa ben mi yanlış biliyorum
Ne yalan atacam ya aşk diye bir şey var ben boğa burcuyum bir-numara özen gosterrim
Bende hanımefendi ortami tarafından sevilmiyorum iyi günler
Yalandır seven insan hissettirir
Yalan tabi sevenin hissettirmesi lazım
Sevgisi yalandır.
Ne yapısı abla. Seviyossqn seviyosundur.
Yalan diline yer etmiş derim
Sevgisi yalan arada tadına bakıp yol verecek mis
Sende onu umursama
Çok fazla değer vermiştim ama haklısın zaten ayrıldık şu an o geri döndü ben istemiyorum
yalan tabiki
Yalann
Sevgi yok
Her ikiside olabilir
ben sevgisinin yalan olduğunu düşünürüm..
Benimde yapım oyle
Yalandır.
Bence yalan
Yapisi ne alaka
Yalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?