Kadınların kalbine giden yol nereden geçer? Yolu biliyor musun?
Tarif lazımsa..

#mutlugünler
Kadınların kalbine giden yol nereden geçer? Yolu biliyor musun?
Tarif lazımsa..

#mutlugünler
Herkesi bilmem ama benim kalbime giden yolda korkaklara yer yok. Kalbime girecek erkek, cesur ve özgüvenli olmalı. Aynı zamanda da kararlı. Ciddiyeti olmayan, sevgisinden emin olmayan, sevgisine sahip çıkamayacak, üç günlük dünya takılalım eğlenelim mantığında biri, direkt olarak çevirmeye yakalanır, şutlanır bende. Öyle biri olacak ki, benim o gelene kadar beklediğim zamana değecek. Çok fazla seveceğim ve de çok fazla sevileceğim. Sadece sevmek de yetmez tabii. Hayatındaki tek kadın olmalı ve gerçek anlamda kraliçe gibi hissetmeliyim kendimi. Bunu başaran erkek, kalbimin yolunda yolun sonuna ulaşabilir, içeri buyur edilir.
Daha doğmamıştır o bence ama neyse 😃
No no no vardır vardır. Biz yeter ki tacımızı dik tutalım. 😂
İnş vardır 😃😃
Kadınların kalbine giden yol, her kadın için farklı olabilir, çünkü her kadın kendine özgü bir bireydir ve farklı şeylerden etkilenebilir. Ancak genel olarak, kadınların kalbini kazanmak için bazı özellikler ve davranışlar önemlidir.
Saygı ve anlayış: Kadınlar, karşılarında kendilerine saygı duyan ve onları anlayan bir partner ararlar. İletişimde anlayışlı ve saygılı olmak, ilişkiyi güçlendirir.
Dürüstlük ve güvenilirlik: Kadınlar, dürüst ve güvenilir bir partner ararlar. İlişkide yalan veya aldatma gibi davranışlar, güveni sarsar ve ilişkinin sağlıklı yürümesini engeller.
Romantizm ve ilgi: Kadınlar, romantik ve ilgili bir partnerin varlığından hoşlanırlar. Küçük jestler, romantik sürprizler ve ilgi göstermek, kadınların kalbini kazanmak için etkili yollardır.
Empati ve destek: Kadınlar, empatik ve destekleyici bir partnerin varlığından memnun kalırlar. Partnerinin duygularını anlamak ve ona destek olmak, ilişkinin daha sağlıklı yürümesini sağlar.
Mizah: Kadınlar, mizah duygusu güçlü olan ve espri yapabilen bir partnerin varlığından hoşlanırlar. Eğlenceli bir ortam yaratmak ve gülmek, ilişkiyi daha keyifli hale getirir.
Bu özellikler, kadınların kalbini kazanmak için etkili yollar olabilir. Ancak, her kadın farklı olduğu için, partnerinin önceliklerini ve tercihlerini anlamak ve buna göre davranmak da önemlidir.
Maçoluk ne ya . Bu tabir siz kadınların bizden beklentisi ile bizim kafamızda olusan sert erkek imaji ile çok farklılıklar var. O sebepten maço erkeğin tanımıni iyi yapmak lazim.
Ayrıca kadın kendisini koruyamiyor mu ki? Bir erkeğin korumasına kollamasina ihtiyaç duyuyor. Şefkat konusuna gelince babasından görmediği şefkati insanlar partnerlerinden bekliyor bu da yanlış. Kimse ailenin açtığı ilgi ve şefkat boşluğunu dolduramaz. Yeri dolmaz.
Görsel deki bir iki madde hariç bu beklentilerin ben yüksek olduğu kanısındayım. Hoş böyle düşündüğüm içinde bekar olmama sasirmamak lazimda neyse.
Uzun lafın kısası kadınlar sevgililerinden Baba figürü beklememeli , büyük hayalkırıklığına uğrarlar.
Tekrar oku bence 🙄
Maçoluk konusunda yanlış okumuşum onu düzeltelim. Bende o fikirdeyim. Onun dışında soylediklerimin arkasindayim.
Kendin gibi olduktan sonra kadınların kalbine ulaşmak çok daha kolay bana göre. Çünkü kadınlar dolambaçlı yolları sevmiyorlar çok daha net ve kendine emin bir şekilde ilerlemen gerekiyor.
Prof. dr. bynarcos
Çok özür dilerim efendim
Cevap
56Cevap
Kendinden emin net dürüst olanlar yolu kolay bulur
Dünyadaki tek kadınmış gibi hissettirilmek.. 🌼
Evet yolu biliyorum hem de çok iyi Paradan geçer yani paranız varsa kadınların kalbini satın bile alabilirsiniz.. çünkü kadınların çoğu paradan etkilenirler. güçten etkilenirler. birde uzun boydan etkilenirler yani uzun boyluysanız paranız da varsa geriye sadece tipiniz kalıyor oda varsa artık kadınların aradığı hayallerinde ki gibi bir erkek olursunuz. bunun dışında gerçekten seven kadınlar içinse tabi ki de sevgiden geçer ve güvenden geçer yani bir kadın size güvenmeden sizi sevmesi imkansızdır. gerçekten size güvenirse kalbini kazanabilirsiniz sadece. yani burada da kadını mutlu etmek ona verdiği sözleri tutmak ve üzmemek geliyor yani iyi davranmalısınız
Tabi kendini önce şevkatli gösterip daha sonra değişen insanlar olduğundan artık kadınlar kimseye inanamıyor. Aynı şekilde erkekler de kadınlara inanmıyor. Bir insanın kalbine giden yol bence saygı ve güven vermeden geçer. Eğer karşındaki kişiye saygı gösterir ve ona güven verirsen senin dürüstlüğüne inanır ve senin iyi biri olduğunu anlar. Tabi bu lafım yapmacıklar için geçerli değil. Onlar bir süre sonra size gerçek yüzünü gösterirler. Bundan dolayı bu dönemde ilişkiler kısa sürüyor. İnsanlar kendi yüzünü değilde karşıdakini nasıl etkilerim ve kullanırım gibi çabalara girmişler.
Yaaa görseldeki söz harika, fevkalade güzel, muazzam bir söz.
Kesinlikle her zaman bunu savunuyorum bir kadın olarak.
Değişen, tutarsız, özentisiz davranan, kadını cinsel bir obje olarak gören , işine gelince seven, keyfine göre davranan, erkekliği kadına bu dünyayı dar etmek sanan, erkekliği kadına psikolojik/fiziksel/ekonomik şiddet uygulamak sanan erkekler kaybetmeye mahkumdur ve korkakdır ve aslında kaybetmekten korkuyorlardır, böyle davranan erkekler zaten kaybederler, bir kadının yüreğinde kalamazlar, sonra bana kadınlık yapamıyorsun, yapamıyor değil, zerre içinden gelmiyor çünkü, sen hoyratça davranışlarınla o kadının içindeki kız çocuğunu öldürdün çünkü, sevgiyi kıskanmak sanan, baskı uygulayan bir erkek gerçekten sevemez, onun sevgisi sahici olamaz, olmaz olsun böyle sevgi.
Kadın şefkatli, dürüst, tutarlı, vicdanlı, her bakımdan güçlü bir erkeği sever, özgüvensizliğini tehdit ederek kamufle etmeye çalışan bir erkeği asla sevmez bir kadın
Buna inanmıyorum ben..
Gönül kim için çarpıyorsa yol ondadır.. Bir kadına iki kişinin ya da birçok kişinin de böyle davrandığını, yaklaştığını düşün.. Herkese aşık mı olacak..
Boşuna mı b*ka konuyor gönül..
Gönül blrini seçer ya otu ya.. 😃😃
Şefkat ve erkeklik.. erkekler sefkati sac oksamadan ibaret sanıyor, erkekliği de aglamama hali, paso dik duruştan.. bende ikiside faydasiz.. insan olabilme vasıflarını yerine getirebilen ve adam olabilen biri zaten yanindaki insana insan gibi hissettirir ve deger görür.. aşk, sevgi, romantizm, dik duruş çabası komple vitrin
Iyide bu olgun yas almis kadinlar icin gecerli. Cogu genc kadin bu tip erkekler ilgisini cekmez.
Ben 30 yasindayim ve 45 yasindaki bir kadinin beni sevdigini gordum ama 22 yasindaki kadinin aklinda her zaman bir pic vardi. Bende yalniz olmaya alistim.
Kadınlara saygı duymanın, onların ihtiyaçlarını anlamanın ve duygularına değer vermenin önemli olduğunu söyleyebilirim. Başkalarına karşı empati kurmak, onların bakış açılarıyla ilişki kurmak ve doğru iletişim kurmak, her türlü ilişkiyi ilerletmek için kritik unsurlardır. Bu tavsiyeler, herkesle ilişkilerinizde size yardımcı olabilir.
Vallaha erkek:
1- İyi fizikli olacak (Hem kendini ve sevdiklerini savunabilmek için hem de estetik görünüş için)
2- Temiz ve bakımlı olacak (Kişisel temizliğe önem verecek ve iyi giyinecek)
3- İyi bir kariyeri olacak (Hem ekonomik hem sosyal statü için)
4- Sosyal olacak (Arkadaşları olacak ve çeşitli aktivitelere katılacak)
Günümüzde bu dört şey AT-AVRAT-SİLAH gibi. Bunlara sahip olmadan kimse sana erkek gözüyle bakmıyor haliyle kız falan da tavlayamıyorsun
Sadakat sevgiden geçiyor.. tek eşlilikten, ilgiden geçiyor
Kadınlar ilgiyi severler fazlasıyla
Kadınların kalbine giden yol tas kebabından geçer 😀
Bence lahmacun
Sevgi şefkat ve önce ruhuna dokunmaktan geçer. Ruhuna dokunabildiğin kadının kalbine balıklama girebilirsin
Yapabildin mi peki
Yaptım yapmasına ama... Ama sı var işte
Kesin eksik yapmışsındır
Hayır aksine
Demek ki bazılarına yaramıyor
Öyle gibi ama tam o da değil sanki
Sadece uzun boylu ve yakışıklı erkek olmak gerisi hikaye. Hiçbir kadın yakışıklı olmayan ve uzun boylu olmayan erkekle sevgili olmaz. her şey dış görünüş.
Bunlar hep fasa fiso!
Kadının kalbine giden yol kıskançlıktan ve popüleriteden geçer.
Şimdi bir ortamda ortalama tip bi oğlana 2 kız çok yakışıklı desin sonra o cumleleri duyan bir kız ister istemez o çocuktan hoşlanır!
Isvecli bilim adamlarinin 100 yillik arastirmalari sonucu kadinlarin kalbine giden yol diye bi yol yok 😇
Duygusal kadın ruhundan anlayan sevgi sadakat güven ilgi alaka hoşgörü duygularını kocasından gören bi kadın başka bişe istemez bence
Merhabalar , kadınların kalbine nerden yol geçer bilemem ama kalbinde olmak istiyorsan ya paran olucak ya da tipin…
Olmayan bir yolu bilemem 😏
Hoş bilmekte istemiyorum
paradan
pahalı hediyelerden
ve yapraktan geçer
Sadece Zor zamanlarında yanında ol geri kalan önemli değil
Benim kalbime giden yol tadilatta. İçerisi karışık biraz ☯️
erkeklik tanımı biraz garip bence empati ne alaka mesela
Zeki ve karakterli kadınlar için geçerli bunlar bence
Bu konu üzerine bilimsel araştırmalar hala sonuçlandırılamamıştır.
Kesinlikle katılıyorum, düşüncemi oraya aktarmissin.
La yürü git erkekliğin tanımına bak, böyle olan kadınlar erkek mi şimdi saçmalamış
İlgi ve aidiyetten geçer.
Ne kadar ilgiliydin peki 🤔
Sence
Bilemiyorum 🤔
:)
Bunun 3 yolu var. Bir kadını etkilemek istiyorsanız ;
1 : yakışıklı olun
2 : yakışıklı olun
3 : yakışıklı olun. Bir kaç tane daha yol var da şuanda aklıma gelmiyor.
Paradan para para demeyen yalancidir kendini kandirir dininiz imaniniz para sizin
Kadın ruhunu tanımış ve keşfetmiş biri olarak yolu biliyorum
doğru kişi detayı burada çok mu çok önemli nitekim her kişinin ilgi anlayışı farklı
Geneli kadının kalbine giden yolda kayboluyor🤣 yolu bilen nadir dir ve nadir olduğu için de güzeldir
Evet biliyorum AVM den geçer hiç alışveriş sevmeyeni görmedim ver bir limiti yüksek kredi kartını bakalım kalp mi kalır yol mu :]]]
Bunu bilmek imkansızdır 🤔
Yoo değil :/
Kadınlar bugün 1 dediğine yarın 2 diyen canlılardır 😂 O yüzden imkansızdır
O larla yazmam için beni tahrik ediyorsun ama enerjim yok şu an 😃
Enerjine kavuş diye yapıyorum 😂😂
Bugün halsizim 🥲
Yazık sana : ))
🥲🥲
Hasta mısın? Hayırdır, inşallah?
Yoo açım sadece bugün birazcık
Hiç sorma, bugün bende de var ondan : ))
Neyse ki az kaldı sayılır
Sen, benden yaklaşık 1 saat öncesin. Hem ben işteyim, sen istersen uyuyabilirsin : ))
Ben gündüz uyuyamam ki alışkın değilim. Hem orucu uykuya mı tutturalım dayanıcaz mecbur
Komple uyu demiyorum ama şu anda iftara kadar uyuyabilirsin 🤔
Çikolatadan 😂
güvenden geçiyor bende
Ya he tamam kardeşim eyv
Gratis magazalarının önünden 😂
Sevgi ve saydıdan geçer.
bilmiyorumda benim midemden gecer yemek yemeği severim ama kilo almam o keza mk 🤣🤣🤣
Ilgi biraz onemsemek yeterli olur
Bide kalpleri mi var 🤣
Bunu isteyen kim ki tarif alacaklar dkdkf
Para ve araba yeterli.
İlgiden, saygıdan geçer.
Bilmem para derim.
Duygusal senfoni
Kadınların kalbine giden yol 2 seçenekten geçer..
Adam olunca kalbine girersin.
Genelini bilmem ama benim yemekten geçer
Gönül kimi severse ona gider
Bebeği gibi hissettirebilen kişi bu işi biliyordur
Benim midemde geçer😁
Tek taş pırlanta yüzük den geçer 😎
İlgi ve merhametten geçer.
O yol çıkmaz sokak. Boşuna girmeyin 😅
zihnimden..
zekasıyla etkilemeli beni..
Kadını soruyoruz erkeği değil 😃
İltifat gül ve sevgiyi hissettirmek
Cinsellik konusmamaktan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?