Uzun ilişkiden sonra ayrılığı nasıl atlattiniz. Uzun yıllar sevgililik yaşayıp da başkasıyla evlenen var mı aranızda?

Arkadaşlar bir şey soracağım. Ben 8 yıllık iliskimden ayrılalı 1 ay oldu. Tahmin edersiniz ki atlatmasi çok zor. Aranızda uzun ilişkiyi atlatabilen oldu mu ya da uzun ilişkiden çıkıp evlenen? Biraz anlatır mısıniz

Uzun ilişkiden sonra ayrılığı nasıl atlattiniz. Uzun yıllar sevgililik yaşayıp da başkasıyla evlenen var mı aranızda?
Cevapla