Seni çok seviyorum ama istemiyorum ne demek, benim suçum mu?

1 yıllık sevgilim benden bu cümleyi kurarak ayrıldı. Ona bir hafta sonra yazdım ancak bu sefer de "benim için çabala, bana sevgini göster" gibi şeyler söyledi. Olgun davranıyordum ancak bir noktada tekrar patladı ve bana çok kırıcı şeyler söyledi. Zaten ben ayrılmak istedim senden sen yalvardın deyince de uzaklaştım. Bu sefer gerçekten bitti. Bu nasıl sevmek ki? Bazı hatalarım oldu ancak beni affettiğini söylemişti. O gündür de çabalıyordum. Ama o bu hataları 8 ay sonra bile yüzüme vurup beni suçladı ve aşağıladı. Onca anı, onca tatil ve kırık bir kalp ile tek başımayım şimdi. Benim suçum muydu, yeteri kadar çabalamadım mı, keşke o hataları yapmasaydım diye diye kendimi hırpalıyorum.

Seni çok seviyorum ama istemiyorum ne demek, benim suçum mu?
Cevapla