+1 yılBir devrim gibi girdin sol yanıma. Seninle var olmak seninle yaşlanmayı seçmek ve bütün hayatımı sana adamak belki de aşkın sevginin yaşamın doruk noktasıdır. Yaşattıkların o kadar güzel ki uğruna ölebilecek milyonlarca sebep bulabilirim.
Rengarenk olmak seninle...
Ben seninle yokluğu sevdim varlığının tadını o yüzden iyi bilirim. Seninle gecirdiğim zaman su gibi akıp gecti. Zaman hayata inat hızla akarken sen yokken bir hayli cimri oluyor ne bitmek biliyor ne tükenmek. Seninle nice nice yıllara sevdiğim Hayallerimin baş kahramani daha adını bile koyamadigim sevinçlerimde düşlerimde saklısın. Ve iyi ki varsın sebgilimm, Iyi ki kesişmiş yollarımız, iyikilerimin sahibi..
Seni çok seviyorum...
seni ve sana ait herşeyi..21 Yorumla
Soran+1 yılçok teşekkür ederim ilgi ve yorumunuza :)
En İyi Cevaplar
Ben ne ara seni bu kadar çok sevdim ki...
Detaylarına kadar özledim; Gülüşünün sesini, bakışındaki masumluğu, kokundaki çekiciliği, elinin sıcaklığını, boynunun savunmasızlığını...
Gülüşüne hayal kurduğum...
Bunun adına özlemek diyorlar ama bana yetmiyor anlasana... O kadar çok işte...
Nasıl desem böyle değişik bir çekim gücü... Karşı koymayı düşünmek bile haksızlık... Teslim olmaktan başka seçenek yok...
Aşk mı? Gülüşün yeterdi mutlu olmam için...
Keşke utanmadan, çekinmeden, korkmadan kurabilsem sana karşı o cümleyi... Ama hani bazı şeyler dile getirildiğinde büyüsünü kaybeder ya...
AYRILIK TARZI GİBİ OLDU AMA BULABNİLDİKERİM BUNLAR UMARIM İŞİNE YARAR :)156 Yorumla
Soran+1 yılya sen ne yaptın :) ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :) 40 yıl düşünsem böyle çümleler gelmezdi aklıma :D
- +1 yıl
40 yıl düşünsen aklına gelmicek cümleler bu klişeler mi gerçekten? Sen 260 taneyi nasıl yazdın çok merak ediyorum
Soran+1 yılhe vallaha :) çok güzel cevaplar vermiş sağolsun :)
+1 yılHayalini kurduğum gerçeğim oyle bir anlamsinki zihnime ifade etmek mumkun olmuyor çünkü sen ifade edilemez tutkusun çünkü sen en degerlimsin ucurumda tutunacagim dalimsin cunku sen sen olmadan hayalini kurdugum kadinimsin /////suan aklima geldi imla ile ilgilenirsin telefondsn yazıyorum nice mutlu mesut yillar diliyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılçok teşekkür ediyorum ya:) emeğine sağlık kardeşim :)
- +1 yıl
rica ederim ;)
+1 yılSoylesene
Birgun ciksa karsina tipsizin biri
Dese, seviyorum seni
Kirmadanmi soylerdin
Sevgisini istemedigini
Yoksa Sende severmisin onungibi
İcten, samimi
Bana ait (mk)
bende platoniklerdenim. haline sukret
Alışıp sevgisine, kiymetini unutma :)00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
+1 yılSana niyet ettim sevgili...
3 kere ağzıma alıyorum adını, 3 kere burnuma çekiyorum kokunu genzime kadar, 3 kere yüzüme çalıyorum yüzünü, 3 kere mest ediyorum seni kalbime sürüyorum...
Ve ''Aşk''ın el pençe divan karşısında, 'Seni Seviyorum'... Allah kabul etsin45 Yorumla
Soran+1 yılAmiin :) vallaha harika teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Tamam sakin olun daha çok var :)
Soran+1 yıldaha varsa bekliyoruz o zaman :)
- +1 yıl
Mesaj at ordan göndereyim
Sevgi paylasınca güzeldir.. Bende dün gece sevdigim adama yazdıgım mesajı yazayım sana katkım olsun aşkınıza :) Biraz değiştirerek veya ıcınden bır cumleyı seçerek yazarsın artık sende o kdrcık ugras :P
(Hemde yorum yap bakalım sen bı erkek olarak bu mesaj ıcın ne tepkı verırsın ? ) :)
Her ınsan hayatında Sesini duydugunda huzur buldugu, iyi ki varsın iyiki tanımıs ve sevmısım diyebilecegi ve gözlerıne baktıgında uçmak dahi mümkünmüş gibi hissettiği biri olsun ister ya.. Ben 1 senedir o sese, huzura ve gözlere sahip adamla beraberım.. Bazen ne kadar isyan etsemde şanssızlıgıma , Aslında dünyanın en şanslı kadını benım Senın varlıgınla...
İyi ki benımsın Aşkım.. İyi ki sarıp sarmaladın benı..
Bunu kendın değiştirerek 1-2 güne ayırarak yazabılırsın diye dusundum..13 Yorumla
Soran+1 yıloooo çok güzel bir mesajmış bu ya :D bizim yaptığımıza bak bide bizim hatundan gelen mesaja bak :D
nerdesin aşkım, uslu dur aşkım, kızlardan uzak dur bak tamam mı? :D seni seviyorum ölümsüzüm :)
Soran+1 yılaynen maşallah :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılgerçekten kız arkadaşına burada hiç tanımadığın insanların yazdığı sözleri mi yazacaksın? biraz özgün ol, ikinizin arasında geçen şeylere, özel anılarınıza vb ilişkin bir şeyler yaz. erkeklerin yaptığı hatalardan biri bu, sırf kızı bir anlık mutlu etmek için aslında başkalarının da katkısı bulunan, fikri olan sürprizler hazırlamaya çalışmak. bu tamamen ikinizin arasında bir şey olmalı. şu an o kız bunu yaptığını bilse veya o sözleri yarın bir gün aratıp burada görse inan çok incinir. ne kendini kandır ne başkasını...
01 Yorumla
Soran+1 yılyorumunuz için teşekkürler :)
+1 yılNe dil yeter seni anlatmaya,
Ne göz kıyar sana bakmaya,
Ne ellerim dayanır sana dokunmaya,
Ne kollarım uzanır seni sarmaya
Hiç ömür yeter mi?
Bir sen daha bulmaya bitanesi…
Bir nasihat: Kendine dikkat et.
Bir rica: Sakın değisme!
Bir Dilek : Beni unutma.
Bir Yalan : Seni hiç sevmiyorum.
Bir Gercek : Seni çok özlüyorum.11 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim ;) sağ olasın ellerin dert görmesin ;)
Varsın ay göstermesin yüzünü, parlamasın yıldızlar
Söndür bütün ışıkları, karanlık olsun zifiri karanlık
Hiç korkmuyorum ben hiç bir şeyden korkmuyorum
Yokluğundan Korktuğum kadar
Yeter gözlerin bana bakan
Gülüşün olsun geceyi aydınlatan
Nereye gidersem gideyim tüm yollar sana çıkacak
Ayrılık ne ki bize varsa yoksa kavuşmak...03 Yorumla
Soran+1 yıluuuu bu çok iyiymiş ya :) ellerinize sağlık teşekkürler :)
Soran+1 yılyaramaz olur mu ya :) teşekkürler :)
- Aşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı.
+1 yılSen benimsin ya icime bir ruzgar esiyor mutluluktan, huzurdan..
Masum gulusunu sevdigimsin, degilmisin?
Aslinda ne garip bu kadar sozu bana yazdiran bu dili acan kisi ayni zamanda bu dilin tutulmasinada neden olan kisi..
Sencilim ben mazur gor..
Ezberimi bozan dogrumsun.
Kalbimdeki kralligin kralicesisin..
Ben seni senden baskasina gitmek istemeden sevdim..
Ya uzun mesajlardan bunlari toparlayabildildim. Alinti yok icinde netten falan degil. Ayrica supriz fikrin harika bayildiim03 Yorumla
Soran+1 yılya cidden çok yardımcı oldun yardımın için teşekkürler :) fikrimi beğenmene de sevindim :) teşekkür ederim her şey için vakit ayırdığın için :)
- +1 yıl
Ne demek umarim yardimi dokunuur
Soran+1 yıldokunmaz mı hiç :)
+1 yılSen hayatıma girmeden önce hayatım siyah beyazdı. sen elinde bir fırçayla geldin. yeşilleri pembeleri mavileri sarıları turuncuları morları gökkuşağının her tonunu hayatıma kattın. Ama ben en çok aşkın kırmızıyla boyadığın kalbimi sevdim. Bunu sevgilim için içimden geçirmiştim :D
01 Yorumla
Soran+1 yılvay vay vay :) güzeeeel :) teşekkürler :)
ne güzeldir ellerine dokunmak,
parmak uçlarına kadar hissetmek seni...23 Yorumla
Soran+1 yılvolkan gonak diyisin :)
Soran+1 yılteşekkür edeyrum Irmak hanım :) gönlünüzün akıntısı aşk pınarlarına akması ümidi ile aşkla kalın :)
şiir okuyorum yazıyorum daha önce çok yaptım bunları o yüzden bu yolu izlemeye karar verdim :)
güzel temennileriniz için de teşekkür ederim :)
Gel birbirimize hayat olalım ayrilirsak ''Hayatını Kaybetti '' desinler.
24 Yorumla
Soran+1 yıluff bu çok sağlammış :) teşekkür ederim ;)
- +1 yıl
Adım attığım sürece değil kalbim attığı sürece seveceğim seni
Bir gülüşü var kelebek görse ömrü uzar
Senin gülüşün varken başkasının kahkahasindan banane
Aaa bunlar evlendiler mi demelerini istiyorum
Yeni bir güne merhaba demek için geldim ben sana ''merhaba''
kelebek olsam 25 saat severim seni
çünkü yaşlaninca gözlüğüm nerde sorusuna sen cevap ver istiyorum
sen benim yerde buldugum gökyüzumsün
mutlu olmak kimin umrunda sen yanimda ol yeter
bide bunlara bak belki işine yarar :))
Soran+1 yılçok teşekkür ederim :) çok sağol :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılşu an seni dusunuyorum seni dusuncekce ozluyorum aslinda seni ozlemek ble guzel. K3ske her saniye her dakika her saat her gun her hafta her ay her sene her mevsim yanimda olsan sevdigim. Hic birakmasan beni hep benim olsan sensizlikle savasamma ben emin ol sensiz ben bir hicim. Seni cok seviyorum.
11 Yorumla
Soran+1 yıleyvallah teşekkürler :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılwww.kizlarsoruyor.com/.../q633033-etkileyici-ask-paragraflari-yazmaya-katkim-olur önceki sorularimdan biri, guzel cevaplar gelmisti bir bak derim :)
01 Yorumla
Soran+1 yıleyvallah :) teşekkürler :)
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılayla güneş nasıl heyecanla doğuyorsa sende öyle doğuyorsun kalbime. Bir ışık bir umut oldun kapıldım senin sevda seline. Ah güzel gözlüm ah hasretinle yandığım yar yıkalım engebelli dağları. Kavuşalım kalmasın vuslatımız mahşere
Not sözler bana aittir :))00 Yorumla Sevenlere yardım etmek sevap mıymış? Evlileredir o canım. Şu sözü de literatürünüze geçirebilirsiniz.
Eğer haramda huzur arasan, huzur sana haram olur.35 Yorumla- +1 yıl
Alice haramlar diyarında
Soran+1 yılyav he he :) ama sevdiğim hatunla evlilik kararındayız ve ileri gitmişliğimiz günah işlemişliğimiz dahi yoktur :)
Soran+1 yılbende ne sürpriz biter ne de aşk :) sıkıntı yok yani şu an imkanlar bunlar elimden geldiğince de mutlu etmeye çalışıyorum sevdiğimi :) evlendikten sonra imkanlar daha geniş olur :) o zamanın sürprizleri daha bir başka daha bir güzel olacaktır ;)
- Aşk İlişkileri konusunda 784 cevap paylaştı.
+1 yılbence böyle özel bir sürprize kalkistiysan, ozaman 365 sözlerini de kendi icinden gelerek yazmalisin, ancak ozaman özel olur. Burdan fikir alman hic romantik degil. yasasin feminizm :D
11 Yorumla
Soran+1 yılFeminizm dediğin nedir be ablacım gün gelir birini bulursun feminizmi sende unutursun :)
bence öyle şiirlere sözlere gerek yok otur masaya al kâğıt kalemi eline içinden geleni yaz konuşur gibi karşındaymış gibi inan öyle daha çok mutlu olur
012 Yorumla
Soran+1 yılonu daha önce bir çok kez yaptım ;)
Soran+1 yılhaklısın ama ben bu sefer şok geçirsin istiyorum :D
Soran+1 yılhahahah :D o çok canını yakar kıyamam :D
- +1 yıl
ahahhahah :D o zaman yemek yap ona ellerinle bir odayı mumlarla süsle kırmızı güllerle donat hafifte bir müzik bide kutu hazırla ne bilim farklı olsun bir kahve fincanı al 2li 1 kahve içelim 40 yıl hatırı olsun yaz bir çerçeve al fotoğrafınızı koy albüm yapabilirsin imkanın varsa ine bilim albümün kapağına ziya osman sabanın mesut insanlar fotoğraf hanesi diye bir kitabı var albümün kapağına onu yazabilirsın bir kavanoz yapabilirsin içine küçük kâğıtlara notlar bir battaniye alabilirsin hiç üşüme diye gibi gbi bir not yazabilirsin çikolata kutusu yapıp üstüne hayatımız hep çikolata tadında olsun yazabilirsin fin fin leeenn sana şu an sevgilim olunca bunları bunları yapıcam dediğim bütün düşüncelerimi yazdım aman tanrım didim :S
Soran+1 yıleyvallah ya bu dediklerinin bir çoğunu gerçekleştirdim şu son 4 yılda :) ama olsun :) düşüncelerin çok güzel umarım gönlüne göre birini bulursun sende en kısa zamanda :)
Soran+1 yılbaşak burcuyum 17 Eylül doğumluyum ama burçlara pek inanmıyorum :)
beni bu hale getiren bir melek var Rabbim'in emaneti her şey onun mutluluğu için işte :)
Soran+1 yılamin Allah razı olsun :)
+1 yılYa neden kalıplaşmış güzel sozleri yaziyorsun ki. Mesela kendi duygularini anlatsaydin. Mutluluğunu, hüznünü kirginligini 1 2 cümleyle daha etkili olurdu.
01 Yorumla
Soran+1 yılzaten bu dediklerini yazdım :) artık bir şey kalmadı yazacak geri kalanlarını araya serpiştirmelik güzel söz arıyorum :) ki duyulmamış anlam ifade eden güzel sözler istiyorum bu yüzden ;)
benimki bana evlenme teklifi ederken "seviyom l*n seni öküz" dediydi, gülmekten bir şey diyememiştim :D
21 Yorumla
Soran+1 yıl:D doğal romantik :) kıymetini bil :)
Var olma sebebi ağacıysa meyvenin, sen benim kökümsün sensiz ben neylerim.
10 Yorumla
+1 yıl260 mı? Ben bigun yapiym dedim bunu 5 den fazla cikaramadim helal olsun yeterde artar bile kendini paralama
15 Yorumla
Soran+1 yılona değer :) o benim dünyam ;) Cennetim ahiretim :)
- +1 yıl
Senden bitane daha var mı kardesim ya :D
Soran+1 yılçevremdeki oduncuk kardeşlerimi yontmaya çalışıyorum kardeşim :)
- +1 yıl
Yontorsan bekliyorum buraya bitanesini :D
Soran+1 yılver adresini bir tanesi olmak üzere göndereyim sana :)
bir tane vercem ama begenir misin bilmem dünyanın en güzel yeri nesidir bilir misin neresi? az kaysana.
11 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler :) iş görür :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılşiirler öpsün en cici yerlerinden diyeceğimde ben şimdi şiirlerden de kıskanırım seni.
22 Yorumla
Soran+1 yılhahahah :D iyiymiş bu ya :D teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılRica ederim ;)
+1 yılTamam ama bu size pahalıya patlar 1000 doları Taksimdeki dediğim adrese getirirseniz elbette herşeyi halledebiliriz :)) Şaka bir yana istiyosan hemen yazarım aşkla ilgili sözler olsa olur dimi
04 Yorumla
Soran+1 yıl:) tabi ki ama pek duyulmamış sözler olsun mümkünse :) 1000 $ ne ayrıca 1000 TL neyinize yetmiyor kardeşim :D
- +1 yıl
Görmeden sevdim seni dokunmadan hissettim en acı hislerini ! Haberin yoktu sevildiginden... Aslında ismi yoktu önceleri sana dar yüreğimle kopan fırtınaların.. Tertemizdi duygularımız. Şimdi adın bende saklı aşkım Bazen acıtsa da seni özlemek güzeldi.. Bazen ağlatsada kavgalarımız güzeldi.. Hep ihtiyaç duyduğumuzda birbirimizin yanında olamasak da beklemek güzeldi.. En güzeli seni sevmekti ... Kardeşim bişeyler sacmaladım umarım işine yarar bu sözleride uzun zamandır kitaplığımda saklıyodum demek ki size nasip olcakmıs :))
Soran+1 yılvay vay vay :) ellerine yüreğine sağlık çok güzel olmuş :) teşekkür ederiz :)
- +1 yıl
Rica ederim :)
Sorma bana "ne kadar seviyorsun" diye.
O kadar işte !
Tavanı kadar sokağın, dibi kadar cehennemin...31 Yorumla
Soran+1 yıloooo güzelmiiş ;) teşekkür ederim ;)
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Bu yazdıkların senin duyguların olmalı bizim değil. Bu yüzden bizim söylediklerimiz ile 365 söz olana kadar senin duyguların olup 260 da kalması daha iyi.
00 YorumlaSen hayallerimi süsleyen kadın. Kalbimde yazar adın, aydınlığımsın her adım , kokun hala üzerimde pis kadın :D haci sonu makaraya bağladım bunu gülmesi icin farkli bir zaman ayarlayabilirsin :)
02 Yorumla
Soran+1 yıleyvallah :D eksik olma :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılMevsimlerden sonbahar aylardan Kasım olduğuna bakma benim sana kapım her zaman Aralık.
13 Yorumla
Soran+1 yılooooo :D çok sağlam bir söz sana mı ait? yoksa alıntı mı?
Cevap sahibi+1 yılAlıntı
Soran+1 yıleyvallah :D
Onu en çok etkileyecek şeyler senin içinden gelenlerdir başkalarından kopyala yapıştır yaptığın şeyler değil :)
02 Yorumla
Soran+1 yıleyvallah :) içimden gelenler tıkandı da bir yerden sonra 365 tane cümle ha diyince çıkmayi ki ;)
+1 yılcemal süreya şiirini oku ya da yaz.. mesela sayım diye bir şiiri var.. nasıl bir aşkla yazdıysa adam o aşkı çok kıskanıyorum..
01 Yorumla
Soran+1 yılbu şiir bizi kurtarmaz öpmekten başka bir olay yok :) benim hatun yanlış anlayabilir :(
Sen benim bakmaya bile gerek duymadıgım ezberimsin...
14 Yorumla
Soran+1 yılgüzel :) teşekkürler genelde ezber bozanımdır ama kendisi :)
+1 yılYine gece, yine hüzün
Ve yine içimde sen
Ve yine biliyor musun?
İçimde sen olunca hüzün de güzel...00 Yorumla
+1 yılhayatım meyhane köşelerinde
tesellim buğulu şişelerinde
ellerde muhabbet neşe yerinde
sevdim ağladım sevildim ağladım01 Yorumla
Soran+1 yılbu bize ters alkol, meyhane ağlamak :)
Sen çok güzelsin, sebesizde gülebilirsin
Bir güzele güzelliğini hatirlatmak isterdim, aynalardan evvel.00 YorumlaŞunu da yaz;
Uzun zamandır görmeyeli seni,
Birbaşka kadın bir hoş olmuşsun...01 Yorumla
Soran+1 yılonun devamını bende biliyorum hatunda biliyor :D sakat olur ;)
- Aşk İlişkileri konusunda 11,6b cevap paylaştı.
+1 yılAraya bir kaç tane Nazım Hikmet şiiri serpiştirebilirsin.
03 Yorumla
Soran+1 yılserpiştirdim :D bana bir fanila bir don al a kadar ne var ne yok yazdım :D
- +1 yıl
Çok güzel şiirleri vardır üstadın kısa kısa. İyi yapmışsın :):
Soran+1 yıleyvallah ;)
+1 yılGelirsen ekime kadar, gelmezsen.. Cuma cumartesi pazar..
Davsan girmiş ekine kulakları diikine balmı sürdün gözüne dadlı geldi dilime (((:
Kendi hislerin daha güzel..10 Yorumlaaraştırıp bulduğun her cümle ile kendini kandırmış olursun. kendi hissettiklerin daha tatmin edici olacaktır diye düşünüyorum.
10 Yorumla
+1 yılsöyle düşün her gün için bir kart yaz bence sabah uyandığında ya da gece yatarken aklına geldiği anı yaz bu daha samimi olmaz mı?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 758 cevap paylaştı.
+1 yılher hücrem bnden çok seni sevdi olur mu?
14 Yorumla
Soran+1 yılolmaz mı :D eyvallah ;)
- +1 yıl
Güle güle kullan biyoloji okuyan arkadastan :))
Soran+1 yıleyvallah :) böyle biyolojiye can kurban :D
- +1 yıl
Hahahaha iyisin iyi :)
Oksijeni bilmem ama kokun sart kisa ve oz. d
12 Yorumla
Soran+1 yılgüzel miş :) eyvallah :)
+1 yılşıpsevdi sakızlarından ilham al
15 Yorumla
Soran+1 yılo ne demek şimdi :)
- +1 yıl
eskiden şıpsevdi diye bir sakız vardı içinden küçük bir kağıtta karikatürler çıkıyordu üzerinde aşk... dır yazıyordu ya hani işte onlardan ilham al mesela hiç unutmam bana 3 defa aynısı çıkmıştı"aşk rüyalarınızı yaşamaktır diye" diye onlardan ilham alarak yazabilirsin
Soran+1 yıloooo iyiymiş bak bu :) teşekkür ederim :)
- +1 yıl
rica ederim umarım sevgilin çok çok çook beğenirr
Soran+1 yılumarım benim de tek gayem bu :)
:) bunun sebebi bazen sadece sensin
121 Yorumla
Soran+1 yılnasıl yani? :D
Soran+1 yıl:) he şimdi oldu :D ben işareti sempati olarak algıladım :D güzel tavsiye teşekkür ederim :)
Soran+1 yılhemde nasıl :) anlatamam :D çok ta anlamlı bir not oldu :)
Soran+1 yılya lütfen aklına gelirse yaz :) daha çok eksiğim var :)
Soran+1 yılya gerçekten teşekkür ederim :) ne desem az :) birbirinden değerli notlar benim için :)
Soran+1 yıl:D bunu yazarsam alınır ne yani ben en güzel olan değilmiyim senin için :D tribin kralını yeriz :) ama yine de yazıyorum :) emeğinize sağlık :)
Soran+1 yılYok mu Arttıran :D devam lütfen :)
+1 yılaşk ne güzel bir duygu suprizyle herşeyıyle insanı heyecanladırıyo :)
01 Yorumla
Soran+1 yılaynen kesinlikle ;)
+1 yılVay anasını var mı l*n böyleleri. Gözüm açık gidecek valla ya. Helal valla ne diyim.
05 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim :) neslimiz tükenmekte ve son olarak seven ne yapmaz ;)
- +1 yıl
Oda dogru ama yapmıyolar işte :(( sanki bir yerleri eksilecek
Soran+1 yılkendi hemcinslerimden bile çok kötü tepkiler görüyorum :) kılıbık, layt, hanımköylü, vs
ama takmıyorum :) mutluyum seviyor seviliyorum :)- +1 yıl
Cok güzel. Allah bozmasin :)) mutluluklar
Soran+1 yılteşekkür ederim :)
favori cümlem " Cennetin fragmanı gibiydi gülüşün "
01 Yorumla
Soran+1 yılçok bilindik be hocam :)
Senin koynunda uyumam gerekirken, ben koynumda yokluğunu uyutuyorum.
04 Yorumla
Soran+1 yılgüzeeeeel :) teşekkürler :)
+1 yılInşallah ayri kaldığımiz günlük de beni aldatmamissindir :DDDDDDD ahaha
12 Yorumla
Soran+1 yıl:D kesinlikle :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılSensiz aldigim her nefes nefes degil de iskence sanki..
01 Yorumla
Soran+1 yılgüzel teşekkürler :)
Vur hançeri kalbime kanlar aksın ama fazla derine inme çünkü orda sen varsın.
00 Yorumla
+1 yılkanka bende şarkı söyleyeceğim ama sevgilim değil ilerde olur inşallah sanada başarılar :D
01 Yorumla
Soran+1 yıleyvallah :)
+1 yılNasıl isterdim bir bilsen
Bir bardak su olup baş ucunda olmayı..05 Yorumla
Soran+1 yıloooov bu harikaymış ya :D
- +1 yıl
Öyledir , teşekkürler.
Soran+1 yılben teşekkür ederim var mı böyle daha :)
- +1 yıl
"Adını koy" dediler cismini söyle. .
Bende mavi kaplı defter dedim sana
Mavi dedim yüreğine
Mavi dedim gözlerine
Mavi dedim ellerine...
Soran+1 yılmavi uymaz ama bize :)
başka başka :)
Arladasim bana mesaj at sana yaa bnde sevgilime bole syler ypmk iatym
01 Yorumla
Soran+1 yılattım ;) cevap ver :)
Seni gördüğüm zaman hayat sanki son bulur kalbim durur dilim tutulur. sadece bunu yazsan yeter 😉
00 YorumlaKendi kendine tamamla ki hepsini yazabilmiş olmanın verdiği güvenle çık karşısına.
00 YorumlaKalan 95 taneyi de özne yüklemi değiştirip yeniden yaz tümlecini dolaylama falan...
01 Yorumla
Soran+1 yıl:D hahahah yaratıcı bir fikir ama olmaz :) eşsiz olmalı :)
+1 yıleğer diyeceklerini unutursan küçük bir kağıda yaz hepsini, ona sarıl ve çatırmadan kulağına fısılda. denenmiş ve başarıya ulaşılmıştır :)
01 Yorumla
Soran+1 yılhahah :) tamam :) eyvallah
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende sevgilime hzrlyrum askerde canmn ici
11 Yorumla
Soran+1 yılhayırlı teskereler ;)
Gizli Üye(30-35)+1 yılsoruya bayıldım cevaplarıma kaydolsun diye yorum yapıyorum :)
01 Yorumla
Soran+1 yıl:D yardım da edeydin iyiydi :)
Çiçek abbasi izle ordakileri söyle kızla evlilik garanti
00 Yorumla
+1 yılbeni gören sen sanır senmisin bana tanım dizlerinde yatarın çünki sensin benim vatanım
00 Yorumlabenimle aynısın valla sevgilim ünivertde okuyo ve ben başka şehirde çalışıyorum bende yapmıştım dogum gününe onceden görsem yardım ederdim :)
01 Yorumla- +1 yıl
Ya bn yapicam yardim edermisinz lutfen 14 subata
bole guzel gorunuslu bir kavanoza koyup vericem
- Devamını Gör (32)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar