- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılYedekliyor kdkdk genel olarak erkekler böyle zaten artık kızlar da iyice böyle olmaya başladı sevgilisi dışında bir çok erkek takip ediyor ayrılınca hemen yedeklerden bir tanesini çıkartıyor sevgi aşk diye bir şey kalmadı iğrenç bir devir😃
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Siz kadinlarin ortak psikolojik takintiniz bu olsa gerek. Bende bu durumu yasadim. 1. Derece akraba kizlari kuzenlerimi ekliyorum bu kim nerden tanisiyosunuz, ayni soyadinda baska takiplesitigin yok.
İs ortamindan kadin ekler hayde bide onu acikla delil goster, pes dogrusu size00 Yorumla
+1 yılBuda bir ilkellik yapmayın yok kız eklemiş bu mantıkla sana mesaj atan herkes için hesab vermelisin konuştuğun göriştüğün eklediğin siz bukadar sıkılmaya razımısınız hadi diyelim ekledi zaten aklında aldatmak olan kişi fake bı hesap açar ordanda yapıcanı yapar gözüne soka soka yapması mantıklı mı taviz verdiğin kadar taviz alırsın hadi eyvallah
00 Yorumla
+1 yılBiri yandan biri candan diye bir tabiri vardı yıllar önce bir öğretmenimizin. Arkadaş da o hesap anlaşılan. 😂
01 Yorumla- +1 yıl
Anlaşıldı durum 🥲
+1 yılDoyumsuz
Aç gözlü.
Maymun iştahlı
Böyle insanları hayatınız da barındırmayan gerçekten hasta olursunuz10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 840 cevap paylaştı. Eklesin ne var mnk? Her eklediğim sevgilime alternatif olacaksa sokaga çıkmayalım işe gitmeyelim vs vs
00 Yorumla
+1 yılİnsan biriktiriyor işte ne güzel bir erkek bütün kızlarla konuşur bir kızla seks yapar medeni insanlarız
10 YorumlaDoyumsuz veya değişiklik arayışında olabilir.
14 Yorumla- +1 yıl
Bu kadar kısa sürede değişiklik isteyecek kadar karaktersizse hiç olmayalım daha iyi
- +1 yıl
Ben zaten duruyorum bu gidişle öyle olacak gibi duruyor varsın tezimi çürütsün yeter ki öyle biri olmasın
+1 yılArkadaşları olabilir veya yedekte tutmak istiyor olabilir.
02 Yorumla- +1 yıl
Arkadaşı olsa çoktan eklemez miydi?
- +1 yıl
Yedeklere oynasın antrenörler oynamaz ;)
Seçimler sonucunda 3 hakkı daha olacağını düşündüğü için hazırlık yapıyor olabilir
010 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı 😏
- +1 yıl
% kaç tam olarak?
- +1 yıl
Kültürsüze denk gelmişiz o zaman
- +1 yıl
Denk getirenlerin zekiliği
- +1 yıl
Hahahah öyle diyorsan
+1 yılTanımadığı her kızı ekliyorsa eldeki yeterli gelmiyordur aranıyordur
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBir kadın seviyorum dediği halde neden giderse o yüzden
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılFutbol takımına yedekleme yapıyor.
01 Yorumla- +1 yıl
Futbolcu zaten hahaha
Gizli Üye(25-29)+1 yılsenden beklentılerı ısteklerı varmıydı pekı?
09 Yorumla- +1 yıl
Hayır hiç öyle biri değil
- +1 yıl
O kadar masum istekleri var ki aklıma öyle bir şey gelmiyor
Cevap sahibi+1 yılsenc gıtme nedenı ne pekı
Cevap sahibi+1 yıluzunca konusalımmı senle?
- +1 yıl
Buradan mı
- +1 yıl
Gitmedi şu an bende
- +1 yıl
Gitse bu kadar takmam zaten
Cevap sahibi+1 yılcıktım ıstekat
- +1 yıl
Attım
+1 yılÖz güven eksikliği... Sevgilim olsun ama bütün kızlar bana hayran kalsın 🤦🏻♀️😅 çok ucuz bı durum
20 Yorumla
+1 yılSevgilisini sevmiyordur gözü dışarıdadır
31 Yorumla- +1 yıl
Ama sevgisini çok hissettiriyor ve bu hareketi yaparak gerçekten çok aklımı karıştırıyor
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılDoyumsuz olduklarindan
11 Yorumla- +1 yıl
Alıştık usta
+1 yılZevkinin peşindedir.
04 Yorumla- +1 yıl
Ah bu zevklerin gözü kör olsun
- +1 yıl
Sen zevk almıyo musun?
- +1 yıl
Alacaksam da bunu sadakatle bir kişiye (sevgilime) bağlı olarak yaparım farklı çimenlerde otlanmaya yeltenmem
- +1 yıl
O otlanmayı seviyor
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılNerde çokluk orada bereket. Mantığı
029 Yorumla- +1 yıl
Nerede teklik orada aşk mantığını da kavrayabilse
- +1 yıl
Erkek milleti için zor be o durum
- +1 yıl
Farkındayım maalesef düzelmesi umuduyla
- +1 yıl
Zor ama umudunu kaybetme 😀
- +1 yıl
Umutlar tükeneli çok oldu usta
- +1 yıl
O zaman. At değişeceksin yürümüyor sa. Yitekleme ile yol gidilmez
- +1 yıl
Süre verdim biraz
- +1 yıl
Takdir senindir ama değmeyecek biri için en kıymetli şey zamanı boşa harcama
- +1 yıl
Evet haklısın ama sadece bunu ona yakıştıramıyorum
- +1 yıl
Konu çok geniş yelpazeli tartışmaya anlamlandırmaya oldukça açık. Ama erkek milleti adına söylüyorum özellikle de genç nesil artık sahiplenmek benimsemek duygusundan oldukça uzak ve uzak kalmak içinde elinden geleni yapıyorlar. Sebebine gelince artık aşırı sosyal ve çok çok alternatifli bi toplum var. Eskiden bi kızla mektuplaşırdın. Eski telefonlar la sadece kısa mesaj la görüşürdün. Şimdi bi mekana oturup paylaşım yapıyorsun "kahve molası" diye hiç tanımadığın 50 kişi afiyet olsun yazıyor
- +1 yıl
Kahve paylaşmaya bile gerek yok artık sadece takipleştiğinde bir fotoğraf likelıştığında bile ilişki başlayabiliyor bu kadar basit bir dönemin içindeyiz maalesef
- +1 yıl
Bak esasen burada siz kadınların da suçu var. Bi net tavrınız yok. En azından şurada KS de bakıyorum günde 2 saat düzenli buradayım. Yok eski sevgilim söyle yaptı eski sevgilim bunu dedi mesaj attı geri dönsem mi öyle mi yapsam böyle mi etsem gibi gibi binbir saçma soru. Arkadaşım adı üstünde eski zaten seni hakeden biri olsa başında taşırsın ayrılma eskime gibi bi durumu olmaz. Engelle yol ver gitsin üzerine düştükçe kendini adamdan sayıyor bulunmaz hint kumaşı gibi görüyor. Değişin artık erkeklerden 3 adım öndesiniz unutmayın
- +1 yıl
Tamam önde olabiliriz haklısın da bir süre sonra da gerçekten yoruluyoruz onu söyle bunu söyle insan karşı tarafın da anlamasını bekliyor ve ben eski sevgililerime kafayı takmam ilişkide olduğum kişiye veya önüme bakarım tek istediğim bu durumu bir çözüme kavuşturabilmek
- +1 yıl
Ordada doğru kişi faktörü devreye giriyor işte. Seçimin yanlış sa günlerin haftaların ayların belki yılların doğruyu anlatmakla anlayış beklemekle hoşgörü sevgi umutlarıyla gelip geçiyor.
- +1 yıl
Şu an üniversitede buraya gelsin yüz yüze konuşmayı düşünüyorum çünkü telefondan pek olmuyor böyle şeyler ciddiye de alınmıyor ya da yanlış anlaşılıyor bayrama kadar gözlemliycem bakalım
- +1 yıl
Kaç yaşındasın öğrenebilir miyim
- +1 yıl
17
- +1 yıl
Ama inan yaşla zihin aynı hissetmiyor
- +1 yıl
Bak hayatın çok çok başındasın. Bir abin olarak gör beni bu kişi veya hayatına alacağın başka kişiler kim olursa olsun. En az bir ay 2 3 ay çok daha etkili olur elini dahi turmadan tatlı mesafeli bi tanıma evresi oluştur kendine. Körü körüne bi bakışı na bi tatlı sözüne yakışıklılığına vs şeylere bakıp kapılma. Koy doğrularını cebine izle hayatının hangi noktasında sana hitab ediyor neresinde seninle ayrışıyor bunları iyice gözlemle. Artık tamam dedikten sonra flört ten çık sevgili aşamasına geç
- +1 yıl
Zaten sevgiliyiz sorun tam olarak bu işte sevgili olmamıza rağmen bunları yapması
- +1 yıl
Biliyorum yaşayacak daha çok şeyim var nasip olursa hayatın çok başındayım ama her yaşın kendine göre dertleri var
- +1 yıl
Bir yandan sınav stresi bir yandan aile bir yandan bu olaylar
- +1 yıl
Bak döndük yine en başa.
Yanlış ata oynamak - +1 yıl
Doğru atı ne zaman oynayacağız aga
- +1 yıl
Ne zaman şapkanı önüne koyup düşünürsen.
- +1 yıl
Şapkam önümde dolup boşalıyor
- +1 yıl
O şapka senin değil ablacım. Karşında ki kıymetsizin. Seninki ambalajından hiç çıkmamış daha
- +1 yıl
Çıkmadığı ne mâlum
- +1 yıl
Çıksa bu kadar üzerinde düşünmezsin emin ol
Gözü dışardadır basit yani
020 Yorumla- +1 yıl
Bir kere dile de getirdim bir daha olmayacak dedi ben mi abartıyorum durumu o mu yanlış yapıyor karar veremedim
- +1 yıl
Konusu bile geçmemeliyse o zaman ben söylemeden bunu düşünüp yapması gerekmez mi
- +1 yıl
Özellikle kızları ekleme dememe gerek yok 20 yaşındaki adama
- +1 yıl
Neyse sabır dileyelim napalım olmadı ayrılırız yordu aga
- +1 yıl
Bir süre daha beklemeyi düşünüyorum elimde biraz koz biriksin sonra tekmeyi basıcam zaten
- +1 yıl
Abartılıyor derken
- +1 yıl
O benim için biraz farklı açıkçası ne yaşadığımızı bilemez kimse ama bu konu bile onun önüne geçerse o zaman ayrılırım tabii ki
- +1 yıl
Gerçekten çok sevdiğini ve özel olduğumu hissettiriyor ama sosyal medya ilişkileri bitiriyor maalesef
- +1 yıl
Zaten güven sorunum olduğunu biliyor onun da var ama birazcık empati kurup düşünse ne yapıp yapmaması gerektiğini anlayacak
- +1 yıl
Ben de zaten son kırıntılarımı yaşıyorum inan bu da olmazsa kapatıcam artık kendimi
- +1 yıl
Teşekkür ederim umarım senin de öyle olur :)
Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Kötü gün için saklıyor galiba
04 Yorumla- +1 yıl
Hahahah olabilir
- +1 yıl
Trajikomik
- +1 yıl
Umarım teşekkürler:)
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. ilgisini çektiği için
00 Yorumlaçünkü karaktersizdir...
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılikebilmek umuduyla
13 Yorumla- +1 yıl
İksin bakalım
Cevap sahibi+1 yıl🤣🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılTarli sey
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılDoymuyor
41 Yorumla- +1 yıl
Erkek milleti değil mi hiçbir şeye doymuyor
+1 yılErkek işte 😄
01 Yorumla- +1 yıl
Haklısın sorgulamamak lazım:)
+1 yılKarakteri yoktur
09 Yorumla- +1 yıl
Bu seçeneği düşünmek istemiyorum ama umarım yanılıyorumdur
- +1 yıl
Düşün öyle çünkü
- +1 yıl
İnsan sevince konduramıyor
- +1 yıl
O bal gibi yazıyor kızlara
- +1 yıl
Kanıtım olmadığı için bir şey diyemiyorum
- +1 yıl
Kanıta gerek mi var neden takip ediyor ekliyor belli işte efendi erkek yapmaz
- +1 yıl
Gelince yüz yüze açıcam bu konuyu şimdi söyliycem paranoyak damgası yiyicem
- +1 yıl
Sevgilisi olan erkek kimseye takip falan atmaz
- +1 yıl
Bu bana da ters mesela ben kabul bile etmiyorum o like bile atıyor rahatsız ediyor bu durum beni
+1 yılGözleri varya bakmak icin
17 Yorumla- +1 yıl
Gözler ne zamandan beri karakteri etkiler oldu?
- +1 yıl
Allah insana göz verdi bakmak icin dimi
- +1 yıl
Tamam kardeşim sen bak
- +1 yıl
Ama öyle ya demekki sen kiskancsin
- +1 yıl
Kıskançlık her ilişkide olması gereken bir şey ki adam olan sevgilisi varken başka arayışlara girmez anlarsın umarım
- +1 yıl
Arayis olmaz tabi ama bakar
- +1 yıl
Aynı şey
Şerefsizdir
01 Yorumla- +1 yıl
Öyle olmamasını umuyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılGenetik bozukluk
017 Yorumla- +1 yıl
Dönüşsüz
- +1 yıl
Özür dileriz sizlerden
- +1 yıl
Siz değil o dilese...
- +1 yıl
Öküz farkında bile değildir
- +1 yıl
Olsa zaten bu durumlara gelmezdik
- +1 yıl
Ben demeden kendi fark etmesi gerekiyor bir şeyleri
- +1 yıl
Niye bu öküz için üzülüyorsun. Seni hak etmeyene çok değer verme
- +1 yıl
Çok değer veriyor gibi geliyor ama bu konu hakkında aynısını söyleyemem
- +1 yıl
Bir kere konuştuk bu durumu bir daha olmayacak emin ol dedi ahahah öyleymiş cidden
- +1 yıl
Bu konu çok önemli ama
- +1 yıl
Ama söyledim bir daha çocuk gibi aynı şeyleri tekrarlamak istemiyorum
- +1 yıl
Bir süre daha böyle devam ederse ciddi ciddi konuşacağım
- +1 yıl
Hımm yapılanları şu an yutıyorsun öylemi
- +1 yıl
Bana paranoyakmışım gibi geliyor fazla mi abartıyorum diyorum kendi kendime o konuda kafam karışık
- +1 yıl
Hımmm tebrik ederim seni
- +1 yıl
Eyvallah
- +1 yıl
Akıllı hareket et
kardeşim olduğu içindir 😂
07 Yorumla- +1 yıl
Ne kardeş ama 😏
- +1 yıl
Kesinlikle ahahah
- +1 yıl
Olsun birader sorun değil hahahah
- +1 yıl
Ne yanlışlara katlanmışız şurada
+1 yılGozu disarda demek ki
00 Yorumla
+1 yılSence neden 😅
00 Yorumla
+1 yılyedekleme içindir
01 Yorumla- +1 yıl
Dosya mı bu abicim ya
+1 yılSapiktir
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer