İş yoğunluğundan kaynaklı aşırı ilgisizlik ayrılık nedeni sayılır mı?

Çok yoğun bana söylediğine göre, önceleri böyle değildi iş yerinde hep rahat masa başı istediğinde yazan arayan birisiydi. Son 1 yıldır işin rengi değişti. İş yeri aynı yaptığı iş aynı ama yoğunluk farklı. İşinden dolayı yaşadığım bu ilgisizliğe de bişey diyemiyor ama kendimi kahrediyorum. Sonuçta işi diyorum, ama ben sevdiğimle vakit geçiremiyorum. Neredeyse artık onun olmadığı bir ilişkiyi yürütüyorum..
İş yoğunluğundan kaynaklı aşırı ilgisizlik ayrılık nedeni sayılır mı?
Cevapla