Neden her zaman kendimden büyük insanlara aşık oluyorum?

Sevgili arkadaşlar buraya içinden çıkamadığım bir konu için geldim. 21 yaşındayım ve şu yaşıma kadar asla kendi yaşıtım birisine aşık olamadım. Hep benden büyüklere ve çoğunlukla üzerimde otorite sahibi olan kişilere (mesela öğretmenlerim) aşık oluyorum ya da takıntı yapıyorum. Şöyle de bir olay var ki kadınlardan da hoşlandığımı düşünüyorum. Gey bir arkadaşım var, kendinin bir kadınla ilişki yaşadığı hayalini kuruyorsan büyük ihtimalle bisexsindir diyor. Ben bu hayali kuruyorum, arkadaşım demeden önce de kuruyordum. Ruh hastası gibi taktığım kişiyi tekrar tekrar stalklıyor, sürekli onunla konuşmak istiyor, hayatına dahil olmak ve bir yerlerde de duygularımı belli etmek istiyorum. Ama bunları çoğunlukla yapamıyorum. Sonrasında da doğal olarak üzülüyorum. Şimdi aile sevgisini eksik almışsın diyenler de çıkabilir, hayır aile sevgisini çok iyi aldım ve almaya da devam ediyorum. İki soru kafamın içinde dönüp duruyor devamlı. Birincisi, ben bisex miyim? Bundan hala emin değilim nasıl emin olacağımı bilmiyorum. İkincisi, neden yaşıtlarıma değil de benden büyük insanlara takılıyorum?
Neden her zaman kendimden büyük insanlara aşık oluyorum?
Cevapla