Happy birthday to me. Ama mutlu değilim, sizce nasıl tepki vermeliyim?

Geçen sene sevgilim şehir dışında maçta olduğu için çok yoğundu ve unuttu. Dönünce telafi etti ama neyse bi kere içimde kaldı bu olay.. Ve bu gece tam 1.5 saat telefonda sohbet ettik her şey gayet yolunda. Acaba iki kelime edecek mi dedim yok adam yine unuttu.. hiç bisey demedi normal vedalaşıp kapattık. Çok kızgınım ama ne tepki vermem gerekiyor bilmiyorum.. help

Happy birthday to me. Ama mutlu değilim, sizce nasıl tepki vermeliyim?
Cevapla