Kendimi herhangi erkekten asılı olarak görmediğim için fazlada gözüm yok. İki taraf da yeteri kadar kazanıyorsa böyle şeyler sorun edilmemeli. Kadınları para avcısı konumuna düşürmeye de gerek yok, parayı herkes sever.
Çok parası olsun gibi bir derdim yok ikimizinde kazandığı para yaşantımıza yetsin yeter tercihim . Ama Çok seviyorumdur adam gibi adamdır elinden geleni yapıyordur fakir olsa da yine beraber olurum.
zengin nene bulduysa bir erkek evlenir tabii ki, ama eskiden kadınlar okutulmadığı için zengin ve yaşlı kadını zor bulursun yeni yeni kadınların kariyer yapması çoğalıyor
aptal mısın taklit mi yapıyorsun yazdığımı tekrar oku. erkeğin de aynı fırsatı olsa erkek de yapar diyorum çok fazla para varsa işin içinde kimse buna hayır demez
Anlamadın tekrar anlatayım : bedavadan geçinmeye alışkın olduğunuz için zengin kadın azdır. Kendine kendine yeten erkek ve kadınların parayı çok sevdiğini bilen erkek sürekli çalışır ( sizin aksinize ) ve zengin erkek sayısı daha çok olur ! Kapiş
Sen aramaya devam et abla biz şanssızlıktan ziyade gördüklerimiz karşısında midelerimiz bulandığı için her şeyden vaz geçtik… yoksa burada hafta en az 1 kere para isteyen mesajlar alıyoruz