Sevgilimle birbirimizi çok seviyoruz ama bir gün iyiysek iki gün kötüyüz. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 3.5-4 aylık bir ilişkim var ve kızla sürekli olarak kavga ediyoruz. Mesela 1 gün iyiysek 2 gün kötüyüz kavga nedenlerimizi de aşırı saçma anlatmak bile istemiyorum. Şuandada küsüz ne yapmam gerekiyor.(ikimizde birbirimizi çok seviyoruz).

Sevgilimle birbirimizi çok seviyoruz ama bir gün iyiysek iki gün kötüyüz. Ne yapmalıyım?
Cevapla