Arkadaşlar 3.5-4 aylık bir ilişkim var ve kızla sürekli olarak kavga ediyoruz. Mesela 1 gün iyiysek 2 gün kötüyüz kavga nedenlerimizi de aşırı saçma anlatmak bile istemiyorum. Şuandada küsüz ne yapmam gerekiyor.(ikimizde birbirimizi çok seviyoruz).
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılDikkat ettiyseniz Sevgilim Diyorsunuz Bu kelimeyi Kolay kolay Herkes Telavuz edemez. Kadı ki Sürekli Tartıştığınızı Ve bu tartışmalardan dolayı Sürekli 3,4 günlük kısa süreli ayrılıklar yaşadığınızı belirtiyorsunuz. Bir ilişkinin dörtdörtlük olduğunu söylemek açıkçası pekde doğrusu olmaz. Herkes yaşadığı ilişkilerde ufak tefek sürtüşmeler yaşayabilir. Bu gayet de Normal Ve yaşanması Doğal Durumlardır. Asıl Bir ilişkide Böyle ufak tefek Çekirdek çıtlatmak diye tabir ettiğimiz Bir film izlerken ki yaşadığımız O heyecanın yaşanmaması Asıl O ilişkide Problem Olduğunun bir kanıtıdır. Düşünsenize İşin içinde Çok büyük Kavgalar Ve hatta şahsi kişiliklere dayanacak büyüklükte Hakaret ve küfürler Olsa O zaman da Siz veya sevgiliniz yine böyle 3,4 gün sonra hiçbir şey olmamış gibi yine bir araya Gelirmiydiniz acaba? SANMAM KESSİNLİKLE Beyefendi Sevgi Ve aşk denen Olguları Ve kavramları benimseyip bunları özünde önemsemek Herkesin Yaşayabileceği ve yaşatabileceği Duygular değildir. Tartışmalarınızın sebebini ve nedenlerini siz iki AŞK KUMRULARI karşılıklı oturup, medeni iki insan gibi Konuşmaya Ve birbirinizi anlamaya çalışarak Problemleri Çözün. Nedeni Ya Kız arkadaşınız Hanımefendi için çok önemli bir gün vardı ve siz o günü hatırlamadığınız için yaşanmıştır, ya Hanımefendi yanınıza geldiğinde kendisi ile yakın bir beraberlik kurmak isterken kendileri buna hazır hissetmesiğini veya o an Sizin kendisini anlamanızı istediğini sizde biraz febri davrandığınız için yaşanmıştır. Çok özür dilerim ama geçtiğimiz haftalarda 8 Mart DÜNYA KADINLAR VE EMEKÇİLER GÜNÜ Kutlandı Siz acaba O gün Hanımefendinin o özel gününü kutlamadığınız için tartışmalar yaşanıyor ve kendilerine ufacık da olsa bir hediye veya kutlama mesajı ya da Kutlama tebriğinde bulunmadığı için olabilir mi sadece nacizane fikrim? Tartışmalarınızın sebebini iyice düşünecek olursanız eminim hemen farkedebilir ve ilişkinizi kısa bir süre içerisinde tekrar eskisi gibi iyi hale getirebilirsiniz.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBizde böyle idik 8 ay sevgili olduk her hafta saçma bi sebepten kavga ederdik ben asla ayrılslım demedim ama o her hafta ayrilalim dedi o kadar dil dokerdim sonra tamam ozurdilerim derdi boyle boyle tam 7 ay gecti sonra bi foto attı bana snapchatla duzenlemis bende olmamış senin orjinal halin daha iyi idi dedim tekrar kavga ettik ayrıldık 1.5gün konsmadık sonra nasılsın yazdîm kotuyum dedi
Ulan. Birbirimizi seviyoruz sacma sebeplerden ayriliyoruz dedim bidahakavga ettik ben seni hic sevmiyorum falan dedi biraz daha konustuk tm dedi gene ozürdiledi ama o 7 icinde
En az 50 kere ayrıldık yeminle ama artık hiç güvenim kalmadı
Yüzüne karşı dedim bak artık sana gûvenmiyirum bu ne ya hergün hergün ayriliyoruz barisiyoruz sacma sacma sebeplerden dolayi dedim boyle olmuyor benim artik sana guvenim yok bitti bizi sen bitirdin artik mutlusundur dedi
Ve ilk kez dedim
Seni cok seviyorum ama artık sana güvenmiyirum olmuyor
Ayrılalım dedim
Çok ağladı özürdiledi beni kaybetmemek icin neler neler dedi bırakcaktım ama baktım ksybetmemek icin cabalıyor son kez güvenecegım bu son tekrar ayrilalim dersen engeleyeceğim ona göre dedim tamam dedi Şu an 1 ay daha geçti nişanlandık şu an mutluyuz hiç kavga etmiyoruz 2aydır nişanlıyîz geçen hafta dil dile 15 dk kesintisiz öpüştük ramazan ayi içinde birbirimize dokunmuyoruz ama ramazan ayında birbirimizi yiyicez02 Yorumla- +1 yıl
Yani diyeceğim açık açık söyle sonra güvenim kalmadı artık de bir kere de sen de ayrilalim de seni gercekten sebiyorsa kaynetmemek icin elinden geleni yapxaktır ama gercekten seviyorsaa
- +1 yıl
Bizde sen gibiydik
Kardesim iplerini tamamen karsindakine salma ipleri kendi eline al
Biz yakinda evlencegiz bakiyirum nerden nereye o kadar kavga eden bizmiydik ya diyorum bazen
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılYazmam ve sormam gereken birçok soru ve görüşüm olacak, başta sizin burçlarnız birbirine zıt mı? veya ne kadar uyumlu şayet burçlarınız uyuşmuyorsa siz hep böyle devam edersiniz yani ne birbirinizden ayrıla biliyorsunuz ne de tam anlamıyla fedakarlık edip birbirinizi samimi olarak sevmiyorsunuz, birde akılıma siz bu arkadaşınızla seks yapıyorsunuz yani bu yaptığınız hem onun hem sizin hoşunuza gidiyor ve birbirinizden ayrılmakta istemiyorsunuz çünkü az çok birbiriminizi tanıyorsunuz, şimdi mutlu bir birlikteliğin veya evliliğin nelerden fedakarlık yapmanız gerektiğini bilmiyorsunuz ve bunun içinde bir araştırma ve bu konuda bir kaç kitap okumanızda çok büyük etkisi olacağını düşünüyorum, birde sanıyorum birbirinizle yüzgöz olmuşsunuz bundan dolayı da hemen herşeyi dile getiriyorsunuz, yazmak istediğim çok şey var da yazmam acaba sizde ne kadar etkileyecek buda çok önemli.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılAnlaşamıyor, fikir ayrılıkları yaşıyorsunuz. İlişkiniz çok yeni olduğu için kavga etmeniz çok normal. Henüz birbirinizi tanıma aşamasındasınızdır. Zamanla bu kavgalarda azalacak. Sebep kıskançlık krizleri ise her ilişkide olan bir şey. Bunu çok dert etmeyin. Saçma konular üzerinde kavga ediliyorsa birbirinizle daha fazla zaman geçirmeye ihtiyacınız var. Aranızda ki iletişim problemini çözmeye çalışın. Birbirinizi anlamak için çaba gösterin. Ne konular üzerinde çok tartışma oluyorsa, o konuda bir uzlaşmaya varın. Birbirinize saygıyı kaybetmeyecek bir şekilde kırmadan konuşmayı bilin ve gönül alın.
02 Yorumla- +1 yıl
Kadınlar 3 nedende kavga çıkarırlar veya ederler.
1. Anlaşılmadıklarında.
2. Yeterince sevildiklerini hissetmediklerinde
3. Kafasında soru işaretleri varsa
İlişkini gözlemle sen hangilerini yapıyorsun bir tart ölç. - +1 yıl
Eğer ki aşk büyükse sevenler hep kavga eder. İlişkinizi toparlamaya bak.
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
77
Cevap
42Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bence orta yolu bulmanız gerekiyor yani sorun yaşadığınız bir konuda çözümcü yaklaşım sergilemeniz lazım ikinizin de. Gerekirse ikiniz de birtakım fedakarlıklar yapacaksınız, beklentinizi düşüreceksiniz ama birbirinizden soğumaya, bu ilişkinin küslükle bitmesine asla müsade etmeyeceksiniz yani gerçek sevgi ve ilişki anca bu şekilde olur. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
00 Yorumla
+1 yılBizde öyleydim ama sorun bende değildi ondaydi çünkü habire incir çekirdeği kadar olan şeyi büyütüp top haline getiriyordu sonuç ne oldu dicek olursanız da ayrıldığımız bile belli değil iken hayatına birisini almış bunu profiline girmiştim N ♡ koymuş öylelikle farkettim profiline baktigim günün akşamı beni aradi açmadım ertesi günü yine aradı açmadım o gün akşam aradıktan sonra bı baktım profiline ne göreyim aaa N♡ kaldırılmis benle birlikteyken bile profiline benim baş harfimi koymayan insan gitmiş iki günlük kişinin baş harfini koymuş garip ve bizim ilişkimiz 8 ay sürmüştü o ertesi günü aradıktan sonra ben bı sure sonra buna yazdım wpden niye aramıştın diye o gündür ne mesajıma bakiyo ne de ariyo aklıma şu geliyo ya ayrıldılar ya da kavga ettiler bunun başka bı açıklaması da yok ha konuşmadigimiz zamanlarda da durumlarıma bakiyo falan yani profilinde N ♡ varkende bakiyodu durum şu suanlik konuşmuyoruz ki konuşursakta ben bunun hesabını sorarım beni sinirlendiren şu ya ayrılık falan belli değil iken sen niye gidip başkasını sokuyosun hayatına ya ya da benle konuşurken. De o kız vardı belki bilemiyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Seni kıskandırmak için yapmış olabilir mi
- +1 yıl
Sanmam ama benim profiline nerden baktığımı nasıl bilebilcrk ki şu an hala niye aramıştın yamistim bakmadım büyük ihtimalle ya kavga ettiler ya da ayrıldılar bilmiyorum ve protiline ara sıra girip bakiyofum fotoğraflarına onun hesabini gizliye almış hala da gizli Dr yani
Gizli Üye(25-29)+1 yılAh güzel arkadaşım. Telefonuma paylaşımının bildirimi geldi. Kendimi gördüm senin mesajında. Aynı şekilde bir ilişkim vardı. Ayrıldık. Hala da çok çok çok fazla seviyorum. Bir Ayı geçti. Şimdi sana şöyle anlatayım. Ben kendi ilişkimde küs kalma meselesine çok takıyordum çünkü küslük iyi bir şey değil ve araya sogukluk sokar insani yorar. Ben ona küsmemesi için çok uyardım ama o bunu yapmaya devam etti. Yani sende de durum böyle ise sen küsmek istemedikçe küsmüyorsa, konuşlanıyorsanız arada saygı yok demektir. Bu da ilişkiyi yoruyor insani yıpratıyor. Seven insan küs duramaz emin ol bak onu kaybetmemek için burada bile çözüm aramaya gelmişsin. Ona küslük iyi bir şey değil soğukluk getirir küs olmayalım ne olursa olsun konuşup halledelim de en azından bir kaç saat uzak durup sakinleşin ama günlerce ayrı kalmayın. Emin ol bir süre sonra sende ne kadar yorulduğunu göreceksin. Ben o bana küsmesin günlerce diye çok uğraştım çünkü kavgaların doğru dürüst sebebi bile yoktu yeminle. Böyle ilişkilerde biri çok seviyor diğeri de hic sevmiyor emin ol
32 Yorumla- +1 yıl
Ayn
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Daha çok yeni aslında ilişkiniz bu kadar sürede birbirinizi çok sevmeniz biraz tuhaf gibi ayrıca sizinki sevgi de olmayabilir alışkanlık olabilir yani bilmiyorum sevgi değil sanırım bu bir süre ara verebilirsiniz yani bu sağlıklı bir ilişki değil
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenimde sevdiğim vardi birbirimizi seviyorduk ama ne olduysa benim hiç bir suçum yokken hakarete ve bedduaya maruz kaldım 4 ay beraberdik bu 4 ay içerisinde cok ağır hakaretler yedim sonra da zaten ayrildik barıştık oldu bitiren kendisi oldu ama her şerde bi hayır bi hayırda bi şer vardır unutma eğer ki küçücük birseye trip ve kavga edip anlaşamıyosanız bu sevgi olamaz ki o bişede kavga çıkarsin sonra sen uğraş dur ortam düzelsin diye ya onunla güzelce seviyorsanız konuşun anlaşın he yok bu kaç defadır oluyorsa kendini kandırirsin hep alttan alırsanda sana olan olur hiç bi zaman alttan alma eğer onun aklında bişe varsa kendisini senden soğutmak için yapıyorsa açıkça söylesin 4 ay beraber olup bu bağlandıgimizdan dolayı ayrılık zor gelir ama geçiyor biz ayrılık sanıyoruz ama Allah bizi ayırıyor. Güzelce konuşun inşallah düzene girer ümidimle alın yazın bu kişi ise ne olursa olsun gidip gelsede ayrılık olmaz alın yazısı hiç bırakmaz emin ol buna.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Sorunun köküne inin öyle 3 gün konuşma 5 gün iyi olcak şey değil arkadaşım alacaksın karşına sen benimle ciddi ilişki istiyor musun? Diyeceksin evet derse sorunu çözün kimde ne eksik varsa düzeltin olmuyor ise arkadaşça ayrılın.
00 Yorumla
+1 yılKavga nedenlerini bilmeden bir şey diyemem. Belki de gerçekten önemli bir neden ama sana saçma geliyorsa zaten en büyük sorun bu. Kızı anlamıyorsun demektir. Veya cimri mısın? Yalancı mısın? İlgisiz misin? Şikayet ettiği konular ne? Bilmeden bir şey söyleyemem
00 YorumlaDaha yeni bir ilişki aylık bukadar kavga çok fazla anormalll. şu an herşeyin çok iyi olması lazimdi. d
Zıtlıklar ve anlaşılmamak varsa ortada birbirinize empati kuramiyorsaniz biriniz kızınca digeriniz susmuyorsa size sadece zarar verir ilişki
00 Yorumla
+1 yılKendi ilişkimi gördüm 😂😂😂 bence bu dönemler ilişkinin birbirine alışma dönemi o yüzden ortada olmayan konulardan bile tartışma çıkabiliyor diye düşünüyorum biz de öyleydi çünkü 😂 şu an 2 yıllık bir ilişkimiz var. Evlilik teklifi de etti. Hâlâ gereksiz tartışmalarımız oluyor ama alıştığımız için çok etkilemiyor artık. O engelliyor beni bir süre sonra da kaldırıyor sakince konuşup anlaşıyoruz.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Toksik bir ilişki ve birbirinize bu kısa zamanda alıştığınız için birakamiyorsunuz. Sana tavsiyem henüz daha yeniyken ayrilman. Her ikiniz içinde iyi olur çünkü bu aylar yıl olunca her şey daha kötü olacak bizzat böyle bir ilişki yaşadığım için söylüyorum.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. İlerde ayrılırsınız, çünkü bu tür kavgalar ve gerilimler birikiyor, zaman geçince hissetmiyorsun ama ilişkinin sonuna doğru ufak şeyler büyüyor. Bazen düşünürüm çok sevmek çok büyük bir hata mı ya da eksikliğimiz midir, karar veremiyorum. Biraz da senin deneyim ve tecrübene bağlı.
00 YorumlaBu sevgi değil bence alışkanlık gibi bir şey olmuş o yüzden ayrılamıyorsunuz bence.
20 Yorumla
+1 yılÇok seviyorsanız oturun tartıştığınız konuyu enine boyuna konuşun ve net bir karar alın. Sevgi varsa bence düzelir. İletişim eksik olmasın yeterki etkili iletişim çok önemli.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl3 sene böyle bir adamı çektim onun yüzünden çevremden kendimden uzaklaştım çok seviyordum defalarca ayrıldı geri geldi aptal gibi kabul ettim 1 ay önce ayrıldı benden neymiş olmuyormuş böyle yalan yerini yaptı gitti
Yapacağın şey çok basit süründür seviyorsan eğer ama aklın varsa kuzum arkana bakmadan kaç benim hayatım söndü onun yüzünden sonuç olarak o mutlu kadın bitik...00 Yorumla
+1 yılBir öyle bir böyle olmaz ki. İkinizin de ilişkide yapıcı olması gerekiyor. Sorunları kavgayla değil de oturup konuşabiliyor olmanız gerekiyor. Olmayacağı varsa da olmaz yani zorlamaya gerek yok. Hem boşuna da yıpranmazsınız.
00 YorumlaBu gibi durumlarda aranızda ortaklaşa yapabileceğiz 1 şey bulun bununla sürekli ilgilenin. Kötü gününüzde bile yapabileceğiniz 1 şey olsun. Bu arada sevgiliniz sizden daha fazla üzülüyordur. Umarım ağlamıyor...
00 Yorumla
+1 yılDaha ikinizde olgunlasmamissiniz ya da karakterleriniz birbirine uymuyor. Bu resmen imkansızı sevmek. Bence siz birbirinizi sevmiyorsunuz sadece dış görünüşte hoşlanıyorsunuz. Yoksa ben her gün kavga ettiğim insandan nefret ederim yani.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılSevgi böyle bir şey değil bence, sevginin olduğu bir ilişkide karşılıklı anlayış olur onun için sürekli kavga var olan duyguları dahi bitirmeye mahkumdur çünkü hep bir mutsuzluk ve huzursuzluk söz konusu olacaktır
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. En iyisi UZAKLIK madem birbirinize BATIYORSUNUZ.. biraz mesafeyle gerçekten seviyormusun sevmiyormusun anlarsn. Bi sevgili ugruna üzme kendini; önceligin her daim kendin OLMALI ki hayat devam etsin..
00 Yorumla
+1 yılSize sağlam bir ayrılık gerekiyor o zmn afedersiniz kopek gibi birbirinizi özlersiniz ve değer bilirsiniz sonra belki hatalarınızı karşılıklı düzeltip ilişkiyi daha sağlamlaşması için çaba gösterip mutlu olursunuz.
00 Yorumla
+1 yılkavgaların seebi belirleyici bence burada. Her ikinzi de artık kavganın sebebine bağlı olarka birbirinize karşı daha toleranslı davrandığınızda çözülebilir bu duurm. Ama dediğim gibi kavgalardaki konu, kavganınn derinliği önem arz ediyor
00 Yorumla
+1 yılSorunu sen kendine dert edip çözmeye çalışıyorsan emek veren taraf sensindir diğeride şımarık kaybetmekten korkmayan o yüzden biraz daha fazla kaprisli oldu için kavga çıkartan taraftır ipleri azıcık eline al olmadı ayrıl bazı insanlar ilişki nasıl yaşanır asla öğrenemez
10 YorumlaIkinizde birbinizi sevseniz sevgili olmassiniz en bastada sen olmassn. Evlenme vaktiniz gelene kadar kiza yaklasma inancli inansansanz nikahsiz yapis yapis gezmessnz zaten. Seven sevdigini sevmeyi yaratandna uzaklastirmaz kendini kandirmaktan vagzecin artik. Haramdan sevda olmaz. Vakti gelince helalin olsun bitti.
10 YorumlaAğa en iyisi oturun konuşun. Eğer kavgalarınıza bir çözüm bulabiliyorsanız ilişkinize devam edin. Yok eger çözüm bulamıyor ve ya bulunan çözümler işe yaramıyor ise en iyisi ilişkiyi sonlandırmak olur çünki sürekli dargınlık ile geçen bir ilişki taraflara zarar verir.
00 Yorumla
+1 yılKardeşim onu seviyorsan onu bırak Mamak üzere ya evleneceksin ya da kalbinizin isteklerini değil duygularınızı harekete geçiriceksiniz oda olmuyor sa dua ile her şey çözülür sen Rabbine dua et gerisi nasibinde varsa gelir yok zaten dert edilmez gelip geçici her şey kafaya takmaya gerek yok. hayırlı günler
00 Yorumlamerhaba eger seviyorsaniz bukadar anlasamamaniz cok da mantikli gelmiyor ileriye donuk dusunceleriniz varsa oncelikle birbirinize anlayisli yaklasmaniz gerekiyor diye susunuyorum cunki tek tarafli bir iliskinin omru cok fazla olamiyacagini dusunuyorum dilerim hersey gonlunuzce olur...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yazmak istemediğin sorunlar önemli
2 farklı sorunu ve sonucunda ikinizinde nasıl davrandığınızı yazar mısın burada yazmak istemezsen özele yaz ama her bir detay önemli00 Yorumla
+1 yılBir kere seven insan sevdiği üzülmesin diye alttan alır küçük olan şeyleri seven insan yüzünü güldürmeye çalışır sen sevdiğine eminmisin bence siz. Biraz ayrı kalın sende o süre zarfında yaptığın hataları gözden geçirip yapmamaya bak öyle de olmuyorsa birbirinizi çok yipratmadan ayrılın bence kendinize yapabilecek en büyük iyilik bu olur. birde şana önerim olacak ilişki koçu adil yıldırım i dinle belki ilişkin için fazdali olabilir
00 YorumlaBenim 1.5 yıllık bir ilişkim vardı. Bir gün barışık beş gün küstük. En sonunda bitirdik. Bence sizinki de alışkanlık. Sevgi değil. Sevgi olunca ondan bir saniye bile ayrılamazsın. Ki birbirinizi kırmaktan kaçındığınız olduğundan küs kalmaya bile gerek yok.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılOturun neden kavga ettiğinizi tartışın illaki belirli başlı konular vardır onları çözmeye çalışın kavga ederken biriniz alttan almaya çalışsın olmuyosa da zorlamanin anlamı yok sevmek yetmiyor bazen
00 Yorumla Kardeşim kavga yüzünden çok sevdiğim 1.5 senelik ilişkim bitti. Birbirinizi alttan almayı öğrenin, kırdığınız zaman özür dilemekten çekinmeyin haklı haksız farketmez haklı olsan bile çok ağır kavgalar hariç tabi yerine göre alttan al. İnan bitmesinden iyidir bitince her şey boş geliyor.
00 Yorumla
+1 yılBazen sadece sevgi yetmiyor. İnsan insana huzur vermeli. Benim hayatıma biri girdiğinde hayatım daha kötü olacaksa neden var? Aynı şekilde benim de onun hayatını daha kötü yapmaya hakkım yok.
00 YorumlaZamana bırak , mesaj atma arama.. Şöyle en az 1 hafta geçsin sonra bir bahane bul ben o tarafa geliyorum şu işim var de ama onun için gidiyormuş gibi görünme, istersen buluşalım de. Yok gelmem derse de tamam sen bilirsin de. Gerçekten gelmek isteyen seven, sen bilirsin dedikten sonra kabul edip gelir. Gelmez ise de yine zamana bırak... Yine aynı işlemi yap... Kesin çözümdür bu... Herkes anlatmaz... Kimsenin üstüne düşmemek lazım.. duruşun olmalı..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılOlmayan şeyleri zorlamaya gerek olmadığını düşünüyorum.
İnat çoğu zaman değişmeyecek şeyleri tekrar yaşamanıza neden olur..
Tabi son karar sizin.00 Yorumla
+1 yılIletişim kurun. Ne eksik oturun konuşun. Susmayın köşenize çekilmeyin. Eminim düzelecektir. Bizde eşimle böyleyiz. Iletişim 0 olduğu için halledemiyoruz. Hep askıda.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılBu şarkıyı hatırlattın
https://www.youtube.com/watch?v=Q4Vf0bWPTxs00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 329 cevap paylaştı. Boşuna uğraşıyorsunuz.
Birgün diyecek ki bitsin ayrılalım.
Siz olmayanı oldurmaya çalışıyorsunuz.
00 Yorumlaileride düzelir ama şöyle üç gün ayrı kalın dördüncü gün bir araya gelin zamanla düzelir ama en az 1 yılınızı alır :)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 484 cevap paylaştı.
+1 yılOlmuyor kardeşim olmuyor yaşandı ve bitti iyi ki de bitmiş bence daha da birbirinize alışmadan bitirin
00 Yorumla
+1 yılBir hafta görüşmeme kararı alın ve buna uygun, otomatik çözüm gelir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yıldaha 4 aylık ilişkide kavga ediyorsanız çok sevseniz bile bence iyi düşünün ilişki temeli oluşamıyor çünkü neden kavga ediyorsunuz
00 Yorumla Toksik ilişki işin zor dostum, uzaklaş hemen ruh sağlığını bozmadan. Biraz olgunlaş öyle gel de uzatma hiç
00 YorumlaHangi taraf naz niyaz yapıyor tartışmayı başlatıyor bilmiyorum ama hayat çok kısa bazen yol vermek gerekiyor her iki taraf içinde en doğrusu bu oluyor
00 Yorumla
+1 yılBir gün her şey iyi giderken ne oluyor da problem yaşamaya başlıyorsunuz? Böyle bir gününü anlatabilirsen, elimden geleni yapacağım 🥰
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. İki tarafta baskin , iki tarafta alttan almak istemiyor, iki tarafta egoist. Sevgi tum kusurlari örtmüyor bazen. Bence ayrılın huzurunuz size kalsın.
00 YorumlaSeviyorsunuz ama anlaşamıyorsunuz ve bir insan anlaşamadığı biri ile neden sevgili olsun? her şey sevgi değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHangi taraf konuşmuyor problemi sorunu, konuşmaktan kaçıyor küslüğü seçiyor. Sensen sadece karşındaki değil kimseyle anlaşamazsın. Kız arkadaşınsa huyunu değiştirmediği sürece hep böyle bir iyi bir kötü olursunuz
00 Yorumla
+1 yılTamamen kopun bitirin. Bunun sonrası arsızlık ve cok yorucu. Sevıyorz sanmayın bosa yorulmayın. Net.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıltoksik bi ilişki iki tarafta birbirini alttan alıp kavga boyutuna getirtmeyecek.
Napman lazım çok seviyorsan yaz gönlünü al ama bu artık sizde alışkanlık olmuş yine olacak aynı sey00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. yok öyle bişe cıkar onu aklından siz birbirinizi sevmiyosunuz. boştasınız ve berabersiniz
00 YorumlaErgenler anlamsız kavgaları çok çıkarır olgunlaşması bekleyin...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılAyril gitsin sevseydiniz birbirinizi canım sacma nedenle kavga edip durmazsiniz
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBiz 2 senedir sevgilimle böyleyiz kavga sebebi yok ortada günde 10 kez kavga nere gidiyoruz bende bilmiyorum ama bildiğim tek şey seviyorum ve ayrilamam
00 Yorumla
+1 yılSiz sevgili filan değilsiniz.. çok sevmek bu şekilde olmaz..
00 YorumlaAyrılmak en iyisi 2 gün iyi snra hep kavga sevgi kalmamış uzadıkca yara alırsınız
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılTartışma olmazsa zaten birliktelik olmaz sevgi herşeyin üstündedir konuşarak her şey aşılır !!
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 511 cevap paylaştı.
+1 yılYürütüremiyor sanız noktayı koymanız lazım bazen sevgide biyerek kadar.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSürekli kavga ettiğinizde birbirinizden soğumuyorsanız sıkıntı yok demektir çünkü sağlıklı bir ilişkinin temellerini atıyorsunuz
Kavgalar ilişkiyi güçlendirir00 Yorumla
+1 yılToksik ilişki bu işte. Bu sevgi değil yani birbirinizi yıpratmadan bitirin derim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. küçük şeylerden kavga çıkartıyorsa sevmiyodur
12 Yorumla
Soran+1 yılSadece tamam yazmıştım
- Devamını Gör (59)
Devamını Gör(104)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilimle birbirimizi çok seviyoruz ama bir gün iyiysek iki gün kötüyüz. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer