Polianaciliga gerek yok,
Yok beni sevsin kalbi güzel olsun yeter vs vs
Polianaciliga gerek yok,
Yok beni sevsin kalbi güzel olsun yeter vs vs
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Önce yüz güzelliği sonra fizik sonra bakım vs gidiyor liste. İyi aile kızı düşünceli olması filan bunlar listenin sonunda. Gerçekten düzgün birini bulmak bu devirde zor. Günümüz ilişkileri çabuk başlayıp çabuk bitiyor. Yapacağın en şey eğitim. Ve bakım dış güzellik filan. Arada seksi olursan peşinden çok koşan olur.
Fizik seksi değil şu an bende yüzüm güzel ve genelde tatlısın diyorlar bana
Iliskim olmuyor ama sadece cinsellik teklif edenler oluyor
O zaman yüzüne yatırım. Yap. Birde eğitim ya da iş konusunda mutlaka yatırım yapman gerekiyor.
Fiziğimi begenmeyen niye sevgili olsun?
Bazı erkekler yüz güzelliği çok önem veriyor. Fiziğin kötü de olsa da. Sevgili de olur.
En son yorumlaticam şu fiziği jsjsj
Yüzümü niye begensin bilmiyorum biri de vardı ama sadece cinsellik istemisti yüzüm güzel diye 🤷🏻♀️yada başka bir şey de olabilir
Ben nerde hata yapıyorum bir bilsem
Vay be ne insanlar var direk cinsellik isteğini söylüyor. :) Bilmiyorum iletişimin nasıl. Fizik çok kötü değilse o kadar takma yüz yeter.
Iletişim sorunu var belki de hiç bilmiyorum aşırı sosyal değilim depresyon anlattım eski arkadaslarimi sildim psikoloğa gittim terapi aldim şu an bir boşluktayım
Ve evet cinsellik teklif eden oluyor ama direk degil
Günümüz dünyasında cinsellik oluyor. Bundan kaçmak için zor anlıyorum. Yo gayet güzel iletişimin var daha ne olsun düzgünce konuşuyorsun
Siz yaptıklarınızı kendiniz için yapmalısınız siz kendiniz için bir şeyler yaptığınız zaman diğer insanlar bunu ve etkilerini fark ederler.
Biryerde haklısın evet ne zaman kendime odaklansam çevremde erkek beliriyor ama hiç sevgilim olmadı benim kimse sevmiyor
Yanılıyor olabilirsiniz önce siz kendinizi sevmelisiniz
Kendimi seviyorum ama olmuyor
Seven olur illaki ama sevilmek için can atmayın sadece istemekle olmaz
Hmm ne gerekli peki
İletişim ile başlar sevgi saygı seviyesine göre eğlence seviyesine göre biter ya da olduğu gibi devam eder
İletişim kötü değil ama belki de yeterli gelmiyordur genelde konuşuyorlar sonra ben kaçıyorum cinsellik yaşamak için bana yaklaşıyor diye düşünüyorum gerçekten ne yapmalıyım ben (
Güvenli hissetmediğin sürece kaçınmak gerekir
Böyle deneye deneye olur
Evet ama şey diyorum acaba ben de mi sorun var çünkü kimseye güvenmiyorum 1kişiye oldu o da redetti
Hisler konusu olduğunda kendini sorgulamana gerek yoktur nasıl hissedersen o şekil de davranırsın iyi hissetmek için birşeyleri yaparsın
Değişir ama ben şahsen ahlaklı entellektuel ve anlayışlı severim 😊
Eğer sadece sevgi mutluluk huzur sadakat bana yeter dersen ömrümün sonuna kadar yanında olurum
Beni sevsin, kalbi güzel olsun tabi bakire değilse bunların hiç bir önemi yok
Bakire olmayınca noluyor
Hoşuma gitmiyor
He tamam
Tatliligini bilsin yeter
Herkes çok tatlısın diyor bana
1 0 ondesin😁
Ee peki niye sevgilim olmadı hic
10 tane olacağını bir tane olsun tatliligini bilsin yeter bence.
Olmuyor ama🥺😭
Olsun diye ugrasma boş ver
Bosveremiyorum sevgilim olmali
Yas kac
2 ay sonra 20 olucam
Goren de 30 sancak var ya biz napalim. d
Bilmiyorum erkekler için para ağzı laf yapan biri olsun yeterli peki ben napicam
Tatlısin daha napcan
Bilmiyorum o yüzden kızlara değil erkeklere sordum
Kızın sevgili bulamaması imkansız bence
Kendine yatırımdan kastın estetik falan mı?
her şey olabilir
Yüzüm güzel estetik var dolgu yani normal herkes kadar
Bence guzelim
Dolgu estetik sayilmaz
Evet güzelim ama sorun bu değil sanki
Bilmiyorum memem küçük diye mi
🤷🏻♀️bilmem asagilayan erkek cok
Evet öyle gerçekten hormon cikintisiymis limonmus bilmem ne
☹️nebileyim ben de bu yüzden sevilmediğimi düşündüm
Yani öyle erkek varsa da gaydır diyordu ya da kendine saygısı yok sırf birliktelik için öyle diyor demişti
😮💨nebileyim ya öyle sanmışım ben (
O büyüktü benden ben de yeni şey yapmıştım sevgilim olsun falan küçük bir travma olmuş bende
İyimiş adam sürekli başka bir kızla
Beni istedi hatta küçük sevmiyorum ok ama ben seni istiyorum falan dedi
Aynen yoksa kendini niye övsün başka bi erkek görmedim ben kendini öven
Güzelim yani öyle derler yüzüm güzel saçlarım kıvırcık
Ben güzelim dkkdks
Evett
Tatlıyım ama yalan yok
Görebilirsin bir sorumda yüzüm var mesela
kendin ol
20 senedir yalnızım valla artık bıktım bir insan bile benimle sevgili olmaz mı ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?