İstesem en sağlam sadık adamı bile yoldan çıkarabilirim, ben kötü biri miyim?

Yaşlı genç olgun kimi istediysem dikkatini çekebildim bu güne kadar. İlerisi olmadan kesiyorum konuşmayı ama kafama birini koyunca kesinlikle dikkatini cekebiliyorum hem de gereksiz muhabbetlere girmeden. Yani döt baş açmadan saklamadan elde edebiliyorum. Kötü biri miyim? güzel biriyim ve bunu kullanıyorum sadece. Yalnız yaşıyorum yalnızlıktan bazen böyle şeyler yapabiliyorum kısa da olsa iyi geliyor.

İstesem en sağlam sadık adamı bile yoldan çıkarabilirim, ben kötü biri miyim?
Cevapla