
Birini gerçekten severseniz o sizin vazgeçilmeziniz olabilir mi?

Birini gerçekten severseniz o sizin vazgeçilmeziniz olabilir mi?
Vazgeçilmezim dediğim an o sevgi evrilip, mecburiyete dönüşür. Mecbur hissettiğim her şeyden vazgeçme eğilimim vardır.
Birini gerçekten seversem, yapıcı anaç fedakar bi kadın oluyorum. Lütfen çizgimi bozdurmayın bana 😂😂
Vay bee bu fedakar olmuş evrilmiş halinmi 😄
Okuduğunu anlamıyorsun işte 😂
Tersten okuyorum ben🥹 kelimeleri topluyorum
Birini gerçekten sevmeden sevgili olma dönemini çocukluk dışında yapmadım. Vazgeçilmezlik bu dünyada aşkın beynimizi uyuşturduğu anda hissedilen bir duygudur. Herkes herkesten öyle ya da böyle vaz geçer. Çok seven daha zor vazgeçer hepsi bu
Ne kadar çok seviyorsam o kadar çok sevilmem lazım vazgeçmeme sınırım galiba bu benim... ama kimse vazgeçilmez değildir bunu da unutmamak lazım.. herkes birgün vazgecilmeye herkes birgün unutulmaya mahkum... İsmimde anlaşıldığı üzere ☺️
Hayır sadece seviyor olmam yetmez.
Bir sürü sebep ve kriter lazım.
Bazen sevmemesi gereken birini de sevebilir insan.
Öyle durumlarda sırf seviyorum diye kalamam, yetmez.
Cevap
5Cevap
Tabii ki vazgeçilmezim, hayatımda olduğu müddetçe :D
Evet olabilir
Öyleydi ama artık kendisi gitti kimseye aşık olmamayı öğretti bana
Bana resmen iyi bir ders verdi
Sadece sevmek yetmiyor.. Aynı şiddette sevilmek de gerekiyor ki bir anlamı olsun..
Evet olurdu ben gerçekten seversem değer veriyorum ve bunu hissettiriyorum karşı taraftan da bunu beklerdim
Evet ama sevdiğim kadar da sevilmeliyim ki bir anlamı olsun..
Sevdiğim kadar sevilmem de önemli.
O vakit birbirimizin vazgeçilmezi de olabiliriz.
Her şeyden vazgeçilir aslında vazgeçmek istersen eğer…
Evet gerçektende öyle oluyor
Kesinlikle olabilir.
Lanet olsun sevgiye
Yine de olamaz. Ben kolay vazgeçiyorum
Olur evet.
Çok zorr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?