İlk beya ikinci buluşmada bişeyler yaşamak istiyolar çok saçma değil mi kimseyle gorusmuyorum artık?

6 senelık arkadssımla bulustuk. Bunun bı kankası da geldı. Kafede oturduk eve gıdıcektım. Bıtraz sahılde oturalım dedık. Orası da kalabalıktı. Sonra bana cnsel sorular sormaya basladı. Dusunn ilk kez gordugu bırıyım. Rahatsız oldum. Hatta temasta da bulunmaya calıstı. Bu tarz durumlara o kadar cok maruz kaldım ki. Mesela netten konustugum bırı vardı acıkca dedım buraya gelınde farklı beklentın olmasın. Ikı trıp yaptı yazmayı kesti. Kendımı kötü hissediyorum ev ortamına gırmedıkce, bas basa kalmadıkca bu tarz muhabbet yapılmaz. Dekolte vb giyen biri de degılım hatta uzun elbıse gıymıstım. Bunaldm artık. Kımseyle de gorusmuyorım. Kullanılmaktansa yalnız kalırım.
İlk beya ikinci buluşmada bişeyler yaşamak istiyolar çok saçma değil mi kimseyle gorusmuyorum artık?
Cevapla