Bir kız da aradığım 3 özellik :
1- Dürüstlük ve samimiyet.
2- Güvenilirlik.
3- Kafa dengi olması...
1- Dürüstlük ve samimiyet.
2- Güvenilirlik.
3- Kafa dengi olması...
Birilerine yazmak için kriterim yok çünkü yazmıyorum. Konuştuklarım da takip listemdekiler. Çok dertliyse ancak o zaman takipleşmeden konuşurum sadece o kadar ‽
Senin şu takip listendeki vatandaşları merak ettim nasıl insanlar acaba? 🤔
Cevap
2Cevap
Knk dm atmadan nasıl tanışmayı planlıyorsun sohbet baslatman gerekir ki onu tanıyasin
Bir kıza ilk dmden yazınca g*tu kalkıyor.
Tamam da knm dm atmadan bu özelliklere sahip mi nerden bileceksin ki sosyal ortamda olsa tamam
Ya orası öyle zaten de ben genelde dmden yazmıyom. Atıyorum burada bir konu da sohbet başladı ve baya güzel geçti. Eğer onun enerjisini hissedersem dmden yazıyorum
Tamam işte bir etkileşim olduğu için yazıyorsun rastgele bir insana dm atmamak bilemedim kısaca anlatmaya çalıştığın şey yargısız infaz 😃
Yok genelde öyle oluyor :) şimdi burada mesaj kutusu açık olanlara yazıyorlar. Onların da ego tavan tabi. Ben yazsam muhtemelen zikklemeyecek :) o yüzden hiç gerek yok bir kezban için zaman kaybetmeye
Bilmiyorum knk o tarafı ben kimse ile iletişim kurmuyorum yazan olursa tabiiki yardımcı oluyorum ama hani bir kadın ile tanışmak için 40 takla atmaya gerek var mı tartışılır bu 😃
Bence de üç seçenek de onemli
Senin eklemek istediğin bir şey yok mu?
Bence bilgili biri. olmasi da onemli
Ya onu da ekleyecektim de acaba karşı taraftan çok şey mi bekliyorum deyip sildim :)
Önemli bence biseyler katabilmek bu arkadaş gibi kalınsa da sevgili ya da eş. olunsa da
Ya bende isterim karşimdaki insan vasıflı birisi olsun. Ama dediğim gibi ben bunları bulursam şükre dicem :)
Yok yazdıklarıniz çok önemli zaten
Ben kimseye yazmam ya fıtratımda yok.
1 bakir olmasi
2 muhafazakar olmasi
Yazmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?