Cıks, yeni bir insanı tanımaya artık tahammülüm yok diyip yanlış insanla ömür geçiren o kişiler..

İnce eleyip sık dokuyun ki mutluş olun gamlı baykuşlarr..💁♀️💜
Cıks, yeni bir insanı tanımaya artık tahammülüm yok diyip yanlış insanla ömür geçiren o kişiler..

İnce eleyip sık dokuyun ki mutluş olun gamlı baykuşlarr..💁♀️💜
Hayır tabi ki de. zaten hiç eski sevgilim olmadı olsa da zaten evlenmem hatta eski sevgilim istese bile kabul etmem çünkü benim ayrılma nedenim vardır ve durduk yere ayrılmadığım için de aynı hataları tekrar yapmam sırf evlenemiyorum diye. bu yüzden de evlenmem
hayır
eski sevgilim adı üzerinde eski yani çözülmeyecek bir sorunum var ki eski olmuş değişmeyeceğini bile bile lades demem
sonra birde boşanmak adına adliye köşelerinde sürünmek var
Yeni insanla da evlenmem, eski insanla da evlenmem. Genel olarak kimseyle evlenmem, genel olarak bir süre her türlü love işlerine de itinayla kapalıyım, teşekkürler
Büyük konuşmaaaaağğğ janjzn
Eski sevgililerimin yüzüne bile bakmam ne evlencem
Teşekkür ederim hatunn 💜
Cevap
4Cevap
tuzak soru haha :D asla, asla demiyorduk değil mi?
Nöö asla demem ben jsjzjzh yaşıyorum sonra full HD hiç gerek yok :(
Hahahah :D aynen tatlım aman aman
Aynı kitabı okumak gibi bir şey sonu belli o yüzden olmazzz
Kendimi timsahlarla dolu bir nehire atarım daha iyi
Aboov naptı kız sana jsjjz
Kıza üzüldğm janzb
Nerenin prensisin jsjsjbz seviyorum kendini seven insanları..😃
Eski işine, eski eşine dönme der büyüklerimiz :)
Çok haklılar.
Şimdi başkasını tanican da flört edicen de sevgili olucan da ciddi düşünecen de ohooo yazarken yoruldum
Hayır bekar kalır daha iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?