AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Evet kliask bence
Sohbetini sevmediğin biriyle muhabbet etmek çok itici. Herkesle seviyorsa sohbet etmeyi o adamın filtresi yoktur
Taktik gibi sanki
Bir erkekle konuşuyorsan yüz yüze yan yana zaten sana çoktan belirli taktikler kullanılmış ve tutmuştur (senin izninle) sonrasında devam etmek istemeyince böyle bahane ararsın sadece 😂
Bir defa konuştuğun insana sohbetin güzel demek taktik değil mi
Zaten biriyle konuşuyorsan ve aradan belirli bir süre geçmişse ortak konular varsa sohbeti iyidir. Zorunlu bir ortamda değilseniz yoksa niye sohbet edesiniz
Ortak konular oluyor gülüyoruz ondan deniyor o zaman
Kısaca taktik değil dolaylı yoldan seninle daha fazla vakit geçirmek istiyorum seninle vakit geçirmek hoşuma gidiyor demektir
Oha bunu herkes herkese mi diyormuş ben bazen bir kzın sohbetini cidden seviyorum ve bunu ona süylüyorum abaza gibi mi görünüyorumdur şimdi?
Bence çok itici söyleme
Kimseye çekici görünme gibi bir çabam yok, bu bir iltifat beğenmeyen zittir olsun gitsin kapı açık tatmin etmeye uğraşamam ben
kimseyi tatmin etmeye uğraşamam*
Taktik diye düşünüyorum şahsen ben sohbete bağlamak için. Hı ben beğeniyorsam orası ayrı tabi
Ben taktik falan yapmam sohbeti sarıyorsa söylerim sarmıyorsa sarıyor demem büyük ihtimalle konuşmayıda devam ettirmem zaten sarmıyorsa
Gerçek diyen de var ozaman. Peki sohbetinin sardığını ne kadar sürede anlıyorsun
Belli bir süresi yok bunun, konuşurken eğleniyorsak sarıyordur yani
Ama sende eğlenmiyorsan büyük ihtimalle yalan söylüyordur arada bir elektrik yoktur çünkü
Ben önyargılı yaklaşmışım demek ki
Ama kız görüşlerinden anladığım kadarıyla heskese diyorlarmış haklı olabilirsin yani önyargılı olduğun durumlar olmuştur ama belki
Uçana kaçana yürüme cümlesi zannediyordum ben
Sen eğleniyor muydun o konuşmalarda?
Elbette komik oluyor da sohbetini sevdim deyince gözümden düşüyor
Sen eğleniyorsan oda eğlenmiştir doğru söylüyordur sende biraz takıntı var gibi geldi bana her şeyin altında bir şey aramak gibi
Flört amaçlı değilde bazen konuşma konuşmayı açıyor güldüğümüz oluyor sohbetini sevdim deyince uçana kaçana yürüme cümlesi gibi geliyor. Ama beğendiğim flört amacım olan biriyse hoş geliyor
Benim birinin sohbetini sevmem için biraz zaman geçmeli. Genel kültürü iyi esprisi iyi demem için
Benden bunun için soğan olmadı bildiğim kadarıyla, aksine hoşlarına gidiyor daha çok bağlıyor sanırım çünkü daha çok ilgilenmeye başlıyorlar ne bilim itici buluyorlarmış gibi bir izlenim almadım ama ben bunu çok nadir söylerim birine, sohbeti gerçekten sarıyorsa söylerim sarmıyorsa söylemem
Yani ben söylersem söylediğimde cidden samimi olarak söylüyorum ama bence sende takıntı yapmazsan anlarsın kimin samimi olup olmadığını, sana genel olarak samimi gelmiyor ama galiba
Bide zaman geçmeli falan diyerek kendini fazla sınırlıyorsun, akışa göre değerlendirmeyip bu tarz şartlar koyarsan samimi olmaz ki, çekim dediğimiz olay var
İki havadan sudan konuşunca böyle bir cümle duyunca samimi gelmiyor. Uzun bir sohbetimiz olduysa elbette inanıyorum
Ya taktik yapanlarda çoktur elbette
Valla bu dünyada abaza erkek olduğu siz daha çok böyle konuşursunuz yakışıklı erkekler öyle demez emin ol
Bence de
Yani inşallah sonu güzel olur insanların artık bu arada sohbetini sevmedim senin bak ben sana farklı davranıyorum:)
Sohbetini sevdim demek kroca abaza izlenimi veriyor. Ayrıca taktik gibi. Sevdiysen zaten söylemene gerek yok sohbetin alışından belli olur
Haklısın ama klas erkek kendini belli eder klas bayanda kendini belli eder tabi kadın erkek herkese ışık yakmicak o ayri
Klasik taktikler. Sohbetini sevdim, diğerlerinden farklısın, ilk defa böyle hissediyorum vs. d
Annemle tanıştırdığım ilk kişisin 😄
Açtıkca gider. d
Hayır sohbetinin gerçekten güzel olma ihtimali de var biliyorsun değil mi 😂
Var tabi de uzun zaman geçirdikten sonra söylenir en azından
Yoo ilk 1 saatte anlarsın bence bir insanın sohbetinin sarıp sarmayacağını 😂
Peki nasıl neye göre
Bana göre mizahi zekası gülmesi güldürmesi önemli şeyler bunlar varsa sohbetin güzel zevkli geçeceğini saracağını önden bilirim ama yoksa öyle bir yorum yapmam zaten
Öyle diyorlar evet ancak kızların çoğunun muhabbeti kötü oluyor.
genelde öyle olur işini bitirince senide köşeye atarlar merak etme
Öyle bir şey yok
var mı yok mu görürsün sen erkeklerle konuşmaya devam et
Erkekler benden korksun 😂
sende bir öz güven var beni unutma göz yaşlarını sildiğin vakit aklına gelirim
Hayır benim demek istediğim bir konuyla ilgili bir şey soruluyor cevap veriyorum oradan başka bir şey başka bir şey derken sohbetin güzel sözü geliyor sonunda. Bunlar flörtlerim değil. Kendi kendileri konuşup sohbetin güzel diyorlar
seni ayarlamaya çalışıyorlar anlasana
Kendilerini kötü duruma düşürüyorlar hoş değil
Sohbetin gerçekten güzeldir öyle düşün
Erkek yalanı gibi bence
Ne tür sohbet ediyosun ki 😂
Sıradan
Himmmm
konuşmuş olman yeter zaten :D sfsff
Süper cevap 😅
saol :)
Evet başta inanıyordum 🤦🏻♀️
Valla ben patavatsızum iyiyse iyi kötüyse kötü
Sohbetin güzeldir, kendine haksızlık etme
Klasik yalanlardan birisi 😂😂👏
sohbetini sevdim dsds
sohbetini sevmedim
Yani söylenebilir
bilmiyorum
Bencede
Severiz yalanı 😂
Yesss
Taktik bunlar😄🤔
aynen
Banada derler
Nere yasarsn
Evet aynen öyle