Kimseyi tam anlamıyla sevemiyorum. İlgi verince soğuyorum, normal mi?

Neden böyleyim psikolojik açıklaması var mı?
Kimseyi tam anlamıyla sevemiyorum. İlgi verince soğuyorum, normal mi?
Cevapla