Doğum günü bahanesi ile exten mesaj aldığınız ya da attığınız oldu mu?


Almadım da, atmadım da.
Cevap
3Cevap
Hayır eski sevgilim yok çünkü bu yüzden de mesaj almadım aynı zamanda sırf doğrum günü diye mesaj atmam eski sevgilime
Sadece bir kişi on yıl boyunca her doğum günümde atıyordu..
Attım engelledi
Oldu
Yok olmadı.
Hayırr almadım
Aldığım oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar