Birisi var benden hoşlanıyor mu hoşlanmıyor mu bilmiyorum. Sizce gidip sorsam mı?

birisi var ve onu görmek şakalaşmak karşılaştığımızda hoşuma gidiyor o wahatsapp ta çevrimiçi olunca beni düşünüyormu diye düşünmek. Önce son görülmesini kapattı, sonra çevrimiçi görünmeyi kapattı sonra hikayelerime bakmayı kapattı ondan hoşlandığımı söyleyince sonra tamam dedim arkadaşız zatende öyle yani masum flört. Geçen çevrimiçi özelliği tekrar kapattı çünkü eminim ben çevrimiçi olunca o da oluordu bende inatla uzun süre çevrimiçi kalıyordum. Sonra anlamıyorum ayağına yatıyor. Gayette flört ediyordu benimle. Mdem senin için öylesine biriyim neden kapatıyorsun dimi ve numaramı ilk alanda oydu

Birisi var benden hoşlanıyor mu hoşlanmıyor mu bilmiyorum. Sizce gidip sorsam mı?
Cevapla