bi de hala hislerim bitmedi işin kötüsü. sizce gurur ve intikam mı demeliyim yoksa nalet gelsin sana deyip def mi etmeliyim?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Bence boş ver düşünme
geldi yine sıkıcı barış
Abla sende sıkıcısın
olm daha kaoslu bi hayat gördün mü istesem de sıkıcı olamıyorum keşke olaydım...
Beni ilgilendirmiyor ki abla senin hayatın. yazan sensin... ama umarım normal hayatın olur ayrıca benim hayatım bile yok yani sevin bence
yahu ne beynisiz geri kafalı bir insanmışsın sen bununla tanışırken hiçim bakmadın parmağına yüzük va mı diye ya da telefonuna gelen ard arda mesaj hiçmi ilgini çekmedi müstahak olmuş sana ohhhhhh utanmadan birde ex flört evli çıktı terbiyesiz
hahahahha dayı hayatımda gördüğüm en ama en byinsiz yorumu yapan ilk kişi olarak tarihe geçtin ahahahahhahahahahahahha ayen yüzükle geziyo evli adamlar zaten çıkarmayı akıl edemiyolar, telefonu sessize falan da almıyolar başka kızla görüştüklerinde di mi... sen böyle 80lerde yaşamaya devam dayı gerçi 80lerde bile bu taktikleri yaparlardı ama neyse aynen ayyynen akdşskdşsaidlaidliasdifsdffadfahahahahhahah çok güldüm ya
dikkat et dayı dediğin kişi senden bir düzüne dayı çıkarttırır bilgin olsun ortalık malı😅
hayırdır be orspu evladı anneni bbam mı bcerdi yoksa karını mı aldı elinden? bana direkt gelip böyle tepki vermenin başka açıklaması olamaz çnkü küfür etmicem bacım pç oğlu pç şrfsiz güzel kardeşim seni
orspu evladı senin anneni babam mı bcerdi ya da karını? başka bi açıklaması olamaz çnkü bu tepkinin : )
oğlan halil
yooo seni başkaları becermiş ki metres gibi onun bunun altına yatıyorsun zaten yaşında geçmiş seni kimse siklemez artık * evladı sen kim evli olmak kim 😂😂
ya bi sg ya gel göstereyim diyecem de senim gibi yüzsüz çok senden daha da iyileri var hadi yürü bakim ortalık malı metresi 😂😂🫰
ooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooossssssssssssssssssssssssssppppppppppppppppppppppuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu çocuğu halil : )
senin baban kimki babana haber et sana ilk önce bir sahip çıksın ondan sonra gel konuş laf kalabalığı yapma * seni yürü işine bak kimin altına yatarım da daha fazla kazanırım diye düşün 😅😅
ben adamla yüz yüze bile görüşmedim zaten altına yatmış olsam adamın evli olmasını dert edecek biri olmazdım herhalde geniş biri olurdum, yoluma yürür giderdim. metres falan anlamam o işlerden ama sen anlıyon belli ki karını yollayabilirsin babama : )))))
hahahhaha ananı skm halil dediğin hiçbi şey bana uymuyo çok düzgünüm ama sen burada karı arayan bi abazasın, karını kzıını da sksnler de gör, eee çalma kapıyı çalarla kapını hahahhaha orspu çocuu halillll : ))))
hahahhha yvşak halil bi bok anlamamışsın a*ın oğlu a*cık halil hahahhaha
totoşşş haaaalliiilll totttooooşşşş haliiiillll hahahahha
halil doru söyle lan ananın bi metres olma hikayesi mi var ne sendeki bu yara anlat bi psiokolga be yazık sanaaa : (((((((((
HAAAALİİİİİİİİİİİİİİİİİLLLLLLLLLLLLLLLL BABAN ARTIK ANANI SKMİYO MU DORU SÖLE HALİL :((( ONDAN MI BU DAHA ANLAMADAN ETMEDEN BİRİNE METRES DEMEN : (( YARAN VAR ANLADIM : (( TAMAM ÜZÜLME BABAN ANANI DA sever ARADA SIRADA : ( BABABNI METRESİNE RİCA EDİN ARADA ANNEMİ DE SKSİN DEYİN HALİL YAZIK GÜNAAAH : (((((((
olum anlamadığım bi konu var, sen hiç olayı bilmeden niye karşındaki kıza direkt hakaret etmeye başladın, bak anlat dinlerim söz kızmıcam, annen mi kız kardeşin mi yoksa karın mı metres oldu ya da aldattılar seni ya da fhuş yaptılar, bunlardan biri olduğu kesin ama hangisi olduğunu anlat derdini dinlerim üzülme söz : (
halil kızında mı bi sıkıntı çıktı oğlum bak anlat kurtaralım kızı orspulktan hangisi söyle annen mi karın mı kızın mı söyle anlatt : ((
sakin ol halil tamam geçti bak affetmeyi dene yapmışlardır bir hata metres olmuşlardır orspu olmuşlardır affet lan gerçi affedilmez önüne gelenin altına ytmışlar affetme mk, böyle rezalet mi olur ya, adamın etrafı full orspu dolmuş o da haklı olarak öfkesini diğer kadınlardan çıkarıyor. halil tamam üzülme o orspu aanla karını ve bacını bi şekilde halledicez sıkıntı yok
neyse vazgeçtim ya dinlemicem seni derdine ortak olmıcam bana ne mk, iyi biri olsaydın zaten anan bacın orspu olmazdı sttr git onlarla uğraş şimdi hadi yallah
Halaya ver kendini. Hislerin biter halayda. Sakin kafayla karar verirsin
saşdsşdlfs halay kırmızı çizgimiz...
Yerinde olsam hiç uğraşmazdım, ders olsun bana deyip devam ederdim
vallahi yediremiyorum, hayatta insanlara hep ders vermem gerektiğine inanıyorum, boş bi olay olarak yanına kar kalsın istemiyorum ya bilmiyorum
İşte hepsine ders veremezsin, o kadar zamanın yok. İşi kadere, karmaya bırak. O tipler belasını illa buluyor zaten. Bir dahakine tanışırken iyice emin olursun
ya en başında hissettim ztn hiçbi zarar da görmedim allaha şükür napabilir bana ama hakaret de edemez ödetmek istiyorum bunu kimle dans ettiğini görsün ve bi daha bulaşmasın millete istiyorum
Ya belki tck 126'dan dava açabilirsin ama bir avukatla konuşman lazım. Haklı çıkabilmek için belli kriterleri var. Diğer türlü, gayriresmi intikam işlerinden pek anlamam
avukatlarla konuştum, yazılı ve ispatlı, her türlü dava açabiliyoruz
Masrafları da o ödüyor diye biliyorum hatta davayı kazanırsın. Üstüne tazminat falan da alınabilir, belki de dava sonlanmadan uzlaşırsınız. Enerjin ve uğraşacak bol zamanın varsa üstüne git bakalım
maddi tazminat açmayı düşünmem asla. ama süreç aynen dediğin gibi işliyor, tek kötü yanı 1-,5 yıl sürüyor, o zaman benim sevgilim falan olursa o sorun olur ama çaktırmam herhalde bilmiyorum
Çaktır, neden gizleyesin. Bunu bilerek seninle olsun. Ondan önce kimseyle tanışıp görüşmemiş olma ihtimalin yok. Olursa da beraber atlatırsınız. Mesela mahkemeye çağırıyorlar ama işten izin istemen falan gerekiyor, hasta oluyorsun. İşte uğraşması çok zor, gerekirse maddi aç nedenmiş? Vakfa bağışlarsın, kedi beslersin
tenk yu so maç for informeyşın
Bence lanet okumak yetmez. Hakareti ispat edebiliyorsanız mutlaka hakkınızı arayın.
hakaret yazılı. hatsaptan telegramdan hatta instagramdan. bi de ben bu lvuğa dedim ki bak her şey çıktı ortaya artık, son derece iyi niyetle sylüyorum ya özür dile ya da seni şikayet edicem yemin ederim dedim, bana defol git rahatsız etme beni şzofren dedi, e bu artık kaşınmıyo mu. daha benim nasıl sayko olduğumu bilmiyo
Kaşınanı kaşımak lazım.
hahhssdldsi vay be helal, sen de mi kincisin benim gibi
Yok ben kinci değilim ama sıcağı sıcağına ümüğünü sıkarım kaşınanın. Sonra da tarihin tozlu sayfalarının arasına gömer bir daha hatırlamam.
ya tarihe gömemezsen? aklından çıkaramazsan?
Benim öyle sıkıntılarım olmaz. Aşkından ölüyor olsam bile şalteri indirdimmi biter.
bende de aşk dedim mi her şey biter : (
Yazık size. :(
bence de yazık ya. valla. sevmemeli insan
Sevmeden olmaz ama düzgün birini sevmeli.
muhattab olmamak en iyisi
niye ya haketmiyo mu
Uğraşma amaaan boşverrr de kendine. sil gitsin.
çok kinci biriyim yanına kar kalsın istemiyorum. ders alsın ve iz bıraksın istiyorum ki bi daha başksına yaparken 10 kere düşünsün
Sen üzülürsün o ders almaz. Hayatına bak. Kendin ders aldığını düşün. Bir daha karakterine göre yaklaş birine. Dava açıp sen uğraşırsın. maddi manevi yorulursun. neticesi de boş.
niye ben üzüleyim ki
Bir sorunla sürekli aklının meşgul olması insanı üzer ve yorar. Normal hayatına bir sorun eklemenin gereği yok
belki uğraşmak istiyorum?
Ne kadar süre birlikteydnz
ne birliktesi ya birlikte olmadık ilişkim olmadı flört yazdım ya yukarıda. toplam 10 gün konuştuk yüz yüze görüşmedik çnkü ben arıza çıkardım sn evlisin diye, hissettim, ilerleyemedik o yüzden
10 günlük şeye ne sorunu çıkarıyor ki. boş ver engelle geç hödüğü
ay bilmiyorum uğraşmak istiyorum lvukla, hem suçu hem de güçlü itoluit. sen kime hkaret ediyosun hayırdır yani hayırdırrrrrrrrrrrr aaaaaa
Karısını bulabilirsen ona yaz olmaz mı
eşine asla söylemem bunun cezasını o ödemek zorunda değil, kadın niye üzülsün ki yazık
Hayır uyarı babında, yazık kadının bişeyden haberi yok
anladım, adamın gözünü korkutmak anlamında olabilir belki doğru
Bişey diyim mi, asla düşmanın olmak istemezdim 🙃
kötü biri değilsen her yanlışa böyle takmıyorum rahat ol ama bana bi yanlış yapılmışsa illa ki en azından hzurunu kaçırırım karlı tarafın. korkacak bi şey yok bağırıp çağıyorum en çok aşdşaslf
Ama arkamda duracak biri olmanı isterdim. Götm tavan yapardı hee :)
Allahından bulsun hiçbir şey yapma
niye ama niyee benden bulsa olmaz mı
Allah'ın adaleti şaşmaz. hisleriniz bitmediği için sizin yanlışa sürüklenmeniz olası. o yüzden öyle söyledim
hmm. valla mantıklı bi bakış açısı. harbiden de hislerim bitmedi. of ya. ya zaten hislerim bitmediği için de bedel ödesin istiyorum ya ben de olay o ztn : (
Anladım bende onun için size yardımcı olmak istedim. Hisler bitmedi mi intikam duygusu herşeyin önüne geçer. o yüzden biraz akışına bırakmak en iyisidir.
valla düşünücem bu önerini cidden bak. teşekkür ederim. belki de biraz zamana bırakırım...
Kesinlikle zamana bırakmalısın hayat ona cezasını verecektir öfkeyle kalkıp zararla oturma sonra
ya of yanına kalsın da istemiyorum ama : ((( kelimesini hazmedemiyorum bi şey yapmam lazım illa ki böyle laf deyip geçemez üzülsün istiyorum : (
haklısın gerçekten bak seni çok iyi anlıyorum ama bana inan cezasını kendi bulacak benimde başıma geldi ve Allahından buldu
boş ver gitsin yenisine bak
şutla gitsin ne uğraşcan
benim uğraşcak zaman ve kinim bolca mevcut sşadşafd
😂😂
Yapacak bir şey yok sadece gönül eğlendirmiş
gönül eğlendiremedi : )) ben en başından anladım ve arıza çıkardım hehehe şimdi de evli olduğunu ispatlayınca kdurdu ve hakaret etti eeee ben de biraz ders vermek istiyorum
Aslında eşine ulaşsan o bile yeter ona korkusu stresi
ya eşiyle arası bozuksa ya da eşi de bunun gibi karkterszse
Arası bozuk olabilir erkekler arayışa çıkıyorsa kadının etkisi vardır
ya gencecik adam iki oğlu var muhtemelen karısı da genceciktir, ne derdi olabilir ki mesela, kadının ne gibi bi etkisi olabilir ki
Eşine haber veririim de
aaa harbiden hee bu hiç aklıma gelmedi bak bunu düşünücem ahahahah bu nasıl aklıma gelmez yaaa
Ciddi olamazsın 🤣🤣
vallahi gelmedi, yani şöyle, eşine asla duyurmayı düşünmedim hiç, bu ahlksızın günahını ona çektiremem ama eşine söylicem diye tehdit edebilirim iyi fikir : ))))
Günaydın :) neredesin sen 🤣🤣🤣
Şu asker olan mi
aynen sen nerden biliyosun asdhfsfsfdsşaiaidlhahahha
Sıkı bı takipcinim diyelim böyle olcagi belliydi o çocuğun ama
nasıl yani belliydi derken ben bu adamı çözemedim sen nasıl çözdün kanki ya?
Eee biz bu işin ilmini biliyoruz sana poz kesmelerinden anladım yok askerim seni bulurum yerini belirlerim filan artist bı tıp belli istediğini alamayınca da böyle tepkiler veriyor
ahahahaaa ben bu lvukla uğraşmak istiyorum çok, onu böyle sinirden kdurtmak istiyorum, çok kendine güveniyo ayyyynen çok artis aşırııı, bu da benim uğraşma hiddetimi körüklüyo asdfşdş
Yardımcı olmak isterim 😉
sen de mi pskopatsın ya ahhahsasd
Hemde nasil 🤣
Özellikle böyle kasinti tipleri patlatmayi çok seviyorum 🤣
ay o zaman sen bi düşün, bu tazr artislerin en gıcık olduğu şey ne ise o yönden bi keyfini kaçıralım. abartmadan ama sinirleri de bozulsun istiyorum
Bikere kıskandırmak işe yarar egolarını zedelemen lazım mesela biri olsun hayatında ve ondan daha iyi olduğunu ona dusundur canı yanar ve onu küçük gör
yok bu çok kötü bi fikir ve gözünün önünde olduğum biri değil. beni göremez. benim de ztn en sevmediğim intikam türüdür kıskandırmak başksıyla