Çok üzülüyorum, lütfen fazla mı abartıyorum söyleyin?

ilişkim var bir süredir. kendisiyle çok iyi anlaşıyoruz iyi biri ve beni seviyor hissediyorum, bulunduğum şehirde yeni atandı ve mesleğinden karşı cinste olmak üzere meslektaşlarıyla çok görüşüyor, evine geliyorlar yemek hazırlıyorlar gecelere kadar oturuluyor, özellikle kız olması sinirimi bozuyor bu kızın ailesiyle bile tanıştı. arkadaşım diyor evet inanıyorum ama kız belki farklı düşünüyor diyorum buradaki tek arkadaşlarım onlar sosyalleşme kaynaklarım diyor görüşmeni istemiyorum desem de nafile görüşeceğim diyor resmen.. normal bir şey mi abartıyor muyum lütfen ciddi anlamda yazın ihtiyacım var deliriyorum..
Çok üzülüyorum, lütfen fazla mı abartıyorum söyleyin?
Cevapla