ilişkim var bir süredir. kendisiyle çok iyi anlaşıyoruz iyi biri ve beni seviyor hissediyorum, bulunduğum şehirde yeni atandı ve mesleğinden karşı cinste olmak üzere meslektaşlarıyla çok görüşüyor, evine geliyorlar yemek hazırlıyorlar gecelere kadar oturuluyor, özellikle kız olması sinirimi bozuyor bu kızın ailesiyle bile tanıştı. arkadaşım diyor evet inanıyorum ama kız belki farklı düşünüyor diyorum buradaki tek arkadaşlarım onlar sosyalleşme kaynaklarım diyor görüşmeni istemiyorum desem de nafile görüşeceğim diyor resmen.. normal bir şey mi abartıyor muyum lütfen ciddi anlamda yazın ihtiyacım var deliriyorum..
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İşi ne ki bu ne samimiyet ben asla kaldıramam boyle bir sey
kendisi öğretmen, kızın ailesiyle bile tanıştı ve kızın evinde.. bu kız buna kirası uygun bir ev buldu yeni taşındı ve duruyor.. çıldırmamak elde değil, bir kız nasıl heveslenmez ki belki umutlanıyor..
Ögretmen olmasıyla onların evine gitmesi ne alaka ki? Bu zamandaki kızlar cok şereffsiz evliye bile yürüyo ben tahammul edemem
Yani şahsen ben sevgilisi olan bir erkekle anca merhaba merhaba otesi olmaz empati duygum yuksek ve zaten igrenirim yani samimi olmam erkek arkadasını uyar baktı ki yapmıyor resti cek güle güle de ilerde sinir krizleri gecirirsib
işte bu kız ev buldu kendisine de çok yakın hava o zamanlar bayağı kötüydü hava soğuk gel teyzem var çay içersin derken...
Cayına soxayım onun ya ben bile dellendim kız, yaslarınız kac sizin
haahahah ben 23, o da 32
Askım bu arada gunahına girmiyim ama ogretmenler cok sapık oluyor bak bu sitede bile var mesela benım bir kankam vardı sevgilisi ogretmendi oglan bundan izinsiz kankalarıyla dag evine gitmis kızlarda var ogretmenler sapık geliyo bana acıkcası
ona güveniyorum ama istemediğim şeyleri yapıyor, ben asla yapmıyorum ve boş tartışma yapıyoruz şu an diyor evet boş ama görüşmen etik değil diyorum ama evime tek gelmiyor erkek arkadaşımız da oluyor diyor..
Ya sektursun artık her sey güven mi sen rahatsız oluyorsan eğer yapmayaxak o zaman sen de erkek kankanın evine git kızlarla ne de olsa tek gitmiyosun mantıga bak ben kabul etmem bunu
ahahah böyle desem ama bir değil diyor anlamıyorum ileride boynuzlanmazsam iyidir..
Ne bir değilmiş pardon senin sevgilin şeye benziyor giydirmem ama bakarım konusturmam ama konusurum aldatamazsın ama ben aldatırım hasîktir lan ordan denir bunada
ani bir karar vererek hata yapmak istemiyorum ilişkimizdeki tek sorun gerçekten bu kızın varlığı başka bir konudan tartışmayız, şimdi ramazan geliyor yemeğe çağırıyormuş evine, la havle yarabbim bana sabır ver..
Ya resti cekeceksin ya bol sinir krizleri seni bekler
Bak bebegim sevgilimle seneler once yasadıgım seyi anlatayım rehberinden tum kızları sildi bunlar is kankası falan ortak arkadastı zaten sonra bana dedi ki rehberinden tum erkekleri sen de sil yani ne yaparsa oyle karsılık vereceksin bana sildirip kendi silmiyorsa sîktirsin gitsin bu kadar basit olay askım ama sen hala devam etmekte kararlısın sana kalmıs kızz benide sinir krizine soktun hee 😂
ahahhshshahsha topluca delirdik valla delirmemek elde değil ama hala ne yapacağımı bilmiyorum
Ben sana diyorum sen hala soruyorsun kız 😂 yasınız kactı
Ha simdi gordum oha bu senden baya buyukmus resmen amcan kızım sen kafayı mı yedin yasıtını bulsana
ben 23 o da 32 yaşında
ahahhahahaha olgunum yaşıma göre ve yaşını da göstermiyor
Ben kendinden buyuk erkeklerle beraber olan kızları asla anlamıyorum hem kafa olarak uymaz hem yaşlı yani genc eglenceli yakısıklı dururken burusuk sevdanız nedir 😂
onu dış görünüşü için sevmiyorum ki.. ama istemediğim şeyleri yapması sinir bozuyor ve ilişkimiz biterse bundan bitecek
Canım o baska kzıın evine gidiyor boyle bir samimiyet kurmus boyle bir erkekten kosarak uzaklas yasını ogrenince iyice emin oldum asagıdada lafı degistiriyo demissin ben boyle birisine asla guvenmem sen de guvenme
İstemedigin seyleri yapıyor ve devam edecek neden hala oyalanıyorsun bu konuda?
bilmiyorum hanımefendi.. iyice düşünüp karar vereceğim yüzyüze konuşacağım bunu onunla
Ciddiyse ilişkinizi kızlar neden bilmiyor, tabiki mesafe koyacak evlilik oyuncak değil bu adamdan koca olmaz gibi
bilmiyorum hanımefendi.. üniversite zamanında biraz hovardaymış anlattığı kadarıyla, cinsel birlikteliğim hiç olmadı onun f*ck ilişkisi bile olmuş.. yani korkum şu ki cinsel anlamda yakınlaşma olması.. duygusundan eminim ama ya arzular?
Sadece duygu yeterli mi belki seni seviyor tamam ama saygı duyuyor mu, birde o tarz erkekler bnce hiç bir zaman durgunlasmiyor sadece azaliyordur karakterinde varsa hovardalik neden bitsin ki, bilmiyorim bana güvenilmez geldi bu adam seni yedekte tutuyor da olabilir, gerçekten seven ve değer veren erkek ilişkisini saklamaz zaten
yorumun için teşekkürler.. ciddiye alacağım
Sevişmiyorlarsa adımı tarihten silerim
yaa sus..
Ne susacam be adam sevişiyor suçlu ben oluyom oh
Tabi Elimden geldiğince yardimci olmak isterim
bir erkek olarak yorumlar mısın, yapmanı istemiyorum dediğimde abartıyorsun diyor, erkek mantığı nasıl..
Ben de öğretmenim böyle bir ortam görmedim vallahi
bu yakınlık çok fazla desem de nafile anlamıyor, evet yeni atandı yeni bir şehir ve arkadaşlar ama sevgilin varken bir kızla bu kadar iç içe olması hoş değil ve ciddi de düşünüyoruz ne olucak bilmiyorum..
Ben de hoş bulmuyorum. Sen yapsan nasıl karşılar acaba. Şöyle bir gerçek var insanlar çeşit çeşittir ama sen kendi tavrını koyarsan kimse sınırını aşamaz. Benim bayan meslektaşlarım da var mesela evli olan erkek hocalarımıza bile sürekli sataşıp ederler. Ama kişi tavrını koyunca yapamıyorlar. Elbette arkadaşı olacak ama kadınsa merhaba, nasılsından öte gitmemeli bence. Bir kadınla erkeğin arkadaş olacağına da çok inanmıyorum kim ne derse desin bir süre sonra bir taraf başka gözle bakar. Güven falan da bir yere kadar. Benim nişanlım da polis mesela birkaç tane bayan meslektaşı bile olsa samimiyet kurar diye ödüm kopuyordu ama o hal hatırdan öteye geçmedi hiç. Ve şu da önemli arkadaşları seni biliyor mu mesela o konuda nasıl ü?
ne kadar mantıklı konuşuyorsun iyi ki yazdın fikrini almam bana çok iyi gelir, ilişkimizi bu arkadaşları bilmiyor inan ki kızla görüşme de demiyorum sınırları aştım evde görüşmeyin diyorum:), evlilik düşünüyoruz ileride bu kız evime gelemez diyorum konuyu geçiştiriyor, beni aldatmıyor biliyorum tavırları, telefonuna da bakarım bana çok rahatlıkla verir ama işte bu samimiyet..
Elbette sevgilini sen benden daha iyi tanıyorsun. Benim fikir vermem saçma olur. Aldatır veya aldatmaz diye bir yargıda da bulunamam. Ben sadece kendime de çevreye de bakarak yorumda bulunuyorum. Ama şu an bir şey olmasa bile vakit geçirdikçe daha yakınlaşacaklar. Ben bu devirde erkekten çok kadınları daha tehlikeli buluyorum. O kız ın davranışları da normal değil yeşil ışık yakıyor resmen gayet açık. Ve ben şu düşüncedeyim kadın erkek fark etmez kişi bir şeyi istemiyorsa fedakarlık yapıp ondan vazgeçmesi lazım. Ciddi düşünüyoruz diyorsun adam iki günlük kız arkadaşıyla arasına mesafe bile koyamıyor daha. Evlenseniz de herkese bu kadar samimi davranmaya devam ederse hoş olmaz. Ayrıca bu durum seni de aksatıp ilgisiz davranmasına sebebiyet verecektir.
Bu arada yorumları okudum aranızda 9 yaş varmış sanırım. Bizim de 8 yaş var. Bu yaştaki erkekler daha olgun oluyorlar yani karakterleri oturuyor. Ben şu an bu davranışını daha da yersiz buldum gerçekten.
kendisinin niyeti kötü değil diye karşısındaki de değil sanıyor, kızın neyini gördün de böyle diyorsun diyor ama kadın kadının halinden anlar.. ilişkim bitsin istemiyorum hayatımda ilk defa doğru birini bulduğumu hissettim bana kadın olduğumu hissettiriyor sevgi, saygı.. ama bu sorun aşılmazsa ciddi sorun yaşatacak? nasıl bir yol izlemeliyim sence fikir paylaşır mısın?
Sevgilinle konuştuğunu söylüyorsun ama anladığım kadarıyla pek önemsemiyor bu durumu. Beklemekten başka çare kalmıyor ki o zaman ne olup biteceğini görmek için. Bunun dışında da ya daha ağır konuşup şansını deneyebilirsin ya da kısasa kısas yapabilirsin empati yapması için ama bu da belki hoş bir durum olmaz. Veya seni onunla tanıştırmasını iste sen de aralarına katıl bazı zamanlar
kısasa kısaslıktan nefret eder, empatiden yoksun olduğunu hissediyorum.. bir de yıl sonu başka bir ile taşınacağım işte bu zamanlarda zaten ciddiyete gireceğiz ama bu vakitte bu faaliyetler daha da sıkılaşır teacher arasında:), yüzyüze konuşup ayarlayacağım ne kadar olursa..