Eskiden de sevgililer arasında bu kadar tensel şeyler yaşanıyor muydu sizce?

Yoksa birkaç zamandır mi böyle? Ne bileyim 90'li yıllarda filan sadece dizilerde filan görüyordum. Lise bitene kadar çocuğun nasil yapıldığını bile bilmiyordum ben. Cnslligin tam olarak ne olduğunu 25 yaşından sonra öğrendim. Ben mi safim? Yoksa çoğu kişi o yıllarda bir şey yaşamaz miydi sizce?
Eskiden de sevgililer arasında bu kadar tensel şeyler yaşanıyor muydu sizce?
Cevapla