Kızlar yeni konuşmaya başlayınca neden geç yazar, ağırdan mı alır hep?

Konuşmaya başladığım kız geç yazıyor, bazen de hızlı cevap veriyor. Konuşmak istemediğini falan düşünüyorum, ama iltifat ediyor. Henüz başlangıç olduğu için naz mı yapıyor kızlar başta?

Kızlar yeni konuşmaya başlayınca neden geç yazar, ağırdan mı alır hep?
Cevapla