Neden fal, astroloji, burç, hurafe gibi saçma şeylere genelde kızlar inanıyor?

Genelde böyle şeylerle ilgilenen kişiler kızlar oluyor. Yani gerçekten kızlar ya çok salaak. Bu tür batıl şeylere nasıl inanıyorsunuz? Sorum ise neden böyle şeylere erkeklerden çok kızlar inanıyor? Kızlar duygusal erkekler mantıklı olduğu için mi?
Neden fal, astroloji, burç, hurafe gibi saçma şeylere genelde kızlar inanıyor?
Cevapla