Siz sevdiğiniz insanı ne kadar beklersiniz ya da bekleyebilir misiniz?

Siz sevdiğiniz insanı ne kadar beklersiniz ya da  bekleyebilir misiniz?

Bekledim ben çok bekledim ama nedense hiçbir şey beklediğim gibi olmadı tam tersi beklemediğim ne varsa o oldu hayal ettiğim bu değildi ama payıma düşen kalp kırıklığı ve yalnızlık oldu..

İnsan sevince onunla mutlu olmak istiyor ve her ilişkinin bir bekleme süreci oluyor bazı şeylerin tam olarak oturması için sabır etmek gerekiyor ya okuldaysan okulun bitmesi okul bitmiş ise bir iş bulmasını gibi.

Bu süreç bazen kısa olsa da bazen de uzun yıllar sürebiliyor bu süreçte bazen bir taraf beklemeyi istemiyor ve vazgeçebiliyor ayrılıklar olabiliyor.

Peki siz sevdiğinizi ne kadar beklersiniz?

#DengesizBirAdam

Siz sevdiğiniz insanı ne kadar beklersiniz ya da bekleyebilir misiniz?
Cevapla