Kelebek durumları nedir içinizde? 🦋


Kelebek durumları nedir içinizde? 🦋


:) Bu soru nedense beni bir güldürdü. Benim içimde herhangi bir kebelek uçabileceğini sanmıyorum. Bilmiyorum ama bu tabir daha çok kadınlara yakışıyor. Çünkü kadınlar daha hassas bir ruha ve bedene sahip oldukları için sanırım.
Hiç hissetmedim bunu. yani gerçekten de mutlu olduğum pek bir an olmadı. en son işte 13 yaşındaydım. bir kızdan hoşlanıyordum. :D o zaman hissetmiştim okulda. çünkü ilk kez birine aşık olmuştum ve son kez de aşık oldum o zaman. ama şu an için aşık olduğum kimse yok hatta aşka bile artık inanmıyorum maalesef. yani beni tekrar aynı duyguları hissettirecek bir kadını bulmam bu saatten sonra zor görünüyor biraz.
Çünkü insan karşılık bulmasa bile hayata karşı bir şeyler hissetmek istiyor her zaman ama bunu bulamadığı için de aslında mutsuz oluyor. yani aslında belki de kişileri değil duyguları özlüyor olabiliriz. bu tuhaf bir his hani mesela uçak kalkarken bir den kalbiniz de değişik bir duygu hissedersiniz ya bunun gibi bir his daha çok. insan heyecanlanıyor her zaman neler yapacağını bilmiyor böyle bir durumda. bu durumda insanı oldukça güzel hissettiriyor.
birde en son sevdiğim film sinemada izlediğim zaman kalbimde kelebekler uçuşmuş gibi hissetmiştim ben :D Spider man no way home filmi çünkü yıllar sonra ilk kez sinemaya gitmiştim yalnız gitsem de sevdiğim bir film olduğu için ve en çok merak ettiğim filmlerden birisi olduğu için o zaman kendimi oldukça heyecanlı hissetmiştim. bunların dışında maalesef kalbimde kelebekler uçuşan bir an olmadı benim. tekrar gider miyim sinemaya bilmiyorum.
Benim karnımda ancak yediğim kelebek makarnalar uçuşur.
Yaaa 😂😂😂
Teşekkür ederim ☺️❣️
Ne zaman uçmuyor ki 😂
Çok duydum metnini o kelebeklerin usta 😂😂
Methini ya ne metniniii 🙄😂
Benim kelebelikliği aştı zaten kelebek dediğin flört döneminde olur benimki dinozor artık 😂😂
😂😂😂
Cevap
17Cevap
Acıktığım için uçuşan kelebekleri diyorsunuz deği mi? Akşam üstü. Gezme gezecem diye yemek yemeyi unutmuşum.🤦
Yok bu aşk kelebekleri 😂😂 Yemek yemeyi ben de unutuyorum bazen, yalnız değilmişim 😂😂
Hiç koza yapmadı ki kelebek olup uça dursun. Hissettiysem de hatırımda değildir 😄
Hiç hissetmedim hem yazık olur yahu bir ay yaşayabiliyorlar zaten en fazla o günleri de midemde hapis yaşamasın ‽
Midende hapis mi yaşamış oluyorlar 😄
Eveet dünyada yaşamak varken küçücük yerde hapsolmasınlar sdsdfsd
Benim midem ancak açlık zili çalıyor 😕 sayılmaz mı 😮😂
O kelebek kategorisine girmiyor. 😃
Bu kelebek kızlarda ucusuyor heralde sizin midenizde kelebek bizde de öküz var sanırım 😂😂
Estağfurullah..
Mideme öküz oturdu derler ya ondan ya 😂 en azından bende kelebek yok sanırım varsa da yaşamıyordur😂
Olur belki bir gün, bilemeyiz 😃
Olması için midem de tırtıl mi olması gerekiyor inanamıyorum 😮😮😂😂
O kadarını bilemiyorum 😅😅
Senin midende var mı kelebek 😂
Varlar 😄
Varlar derken koloni mi kurdun 😂
Kahveden ölmüyorlar mı z😂
Yok keyifleri gayet yerinde 😄
Sen kelebek Haremi kurmuşsun bizde diyoruz memlekette kelebek kalmadı diye sen yemissin😮😂😂
Çoook seneler geçti şarkısı benden herkese gelsin mi o zamansı 🥲 baya oldu çünkü
Gelsin yahu...🎶
Hemen karalar bağlamamak lazım ama çat kapı gelirler ummadığın ânda. 😄
Ay hadi inşallah bebek
Benim midenin ne yaptığı belli değil kebelek mi şişkinlik mi anlamadım😂😂
Bi sor bakalım kendisine 😂
Sen sorunca düşündüm de midem de kelebekler uçmayalı o kadar çok uzun zaman olmuş ki... hatırlamıyorum bile.
Her gün midemi deterjan suyuyla yıkıyorum. Yani uçamazlar😂
Şu sıralar nerdeyse her gün 😃 pır pır yapıp yapıp duruyorlar 🦋🦋🦋
Çok uzun zaman önce
2020 yılından bu yana uçuşuyor.
Ne hoş, daim olsun inşallah 🌸
İki sene önceydi şu an ise ağrılar var
Kelebeklerin kalp duvarlarına çok hızlı çarpmasından da olabiliyor...🙄
Şapşal şeyler 🙄
Yaaa şapşal olan onlar değiiil...🙄
Ben hiç değilim 🙄 ozaman kelebeklere uçun talimatını gönderen kişi 🙄
Talimatı gönderen kişiye ateş açalım 🙄
Ben açtım öldü çoktan 🙄
Oh eline sağlık ❤️🔥
Valla hiç hatırlamıyorum halcllslsls
Ergenliğimin başlarında muhtemelen
🤷🏻♂️ benim midem kelebekleri kaldırmaz
Hatırlamıyorum lanet olmasın
Aç olduğum zamanlarda 🥳
Hatırlamıyorummmm
Uçuşan kelebekleri öldürdüm
Ölmeden önce. Şu sıralar canlılar yine
Genelde benim midemde filler tepişiyor..
2019 ve 2023 şubat♾💚
Üzerinden günler geçti. Bir hafta falan olmuştur.
İlkokula giderken
İki hafta once
Çok uzun yıllar önce
Hic asik olmadım
Valla abla uzun zaman oldu ya 😅
Bayağıdır yok
Bir süre önce.
8 ay önce
Hergün
Agabe 😕
Hatırlamıyorum.
Hiçbir zaman.
Baya seneler oldu.
Milattan önce olması lazım
Her gün
Hergün desem :)
Maşallah 🌸
Son 2 haftadır
rus sevgilimle beraber ken ikimizdede uçtu.
Kasımda
şimdi öyleyim
O kelebek sinek oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?