Erkeklerin saygı duyması için onları takmamak mı gerekiyor?

Hangisini insan yerine koyup düzgün muamele yapsam tepeme çıkıyor. Bi arkadaşım var neredeyse 7 yıl peşinden Koştuğu kızdan kaç kat güzelim bana güzel değilsin diyor. Aynı örnekten kaç tane var. Çok çirkin olanına bile kalbi kırılmasın diye yakışıklı diyorum bana çirkin diyor sizce amaç ne

Erkeklerin saygı duyması için onları takmamak mı gerekiyor?
Cevapla