Benim bir arkadaşım bekar iken iki iç çamaşırı üst üste giyerdi. Evlendikten sonra tek giymeye başladı. Sebebini sorduğumda "kocayı buldum, gerek kalmadı "demişti. 😂😂😂
Senin var mı ufak tefek hilelerin?
Benim bir arkadaşım bekar iken iki iç çamaşırı üst üste giyerdi. Evlendikten sonra tek giymeye başladı. Sebebini sorduğumda "kocayı buldum, gerek kalmadı "demişti. 😂😂😂
Senin var mı ufak tefek hilelerin?
Hile kullanmıyorum, karşı cinsi etkilemek için de olmadığım biri gibi davranmam yani doğal ver içten davranmam yeterli olur. samimi olmak kendim gibi hareket etmek yeterli çünkü beni seven kadın bu şekilde sevmeli. yani beni para ya da gösteriş için değil kalbim için sevse yeterli bu da zaten zaman içinde olur ilk görüşte olmaz. yani birini etkilemek için fazladan bir çaba göstermem
Instegram da Bi fotoğrafın daha iyi onu kullanmalısın. Ufak bir abla tavsiyesi sadece💫
Hangi fotoğraf abla ✨
Dur instegram dan atayim
Bizim KS tayfa herzaman ki ben koşmam kostururum triplerine girmiş. Tamam tamam dünya sizin etrafınızda dönüyor
Ben de mesela kendim hakkında şunu itiraf edeyim burçlar konusunda inancım sıfır denecek kadar az.. sırf hatunlar bu konuları konuşmasını seviyor ilgileniyorlar diye kendi burcum ve diğerleri hakkında bilgi topladım. Muhabbeti açılırsa konuşurum dibine kadar ama bildigimden ve inandığımdan değil.. karşı tarafa aahhh ne kadarda astroloji konusulabilen bir bey dedirtmek için hahaha
Bu arada kendin hakkında hicbir tüyo vermeden arkadaşını satmışsın 😂😂 bunuda görmedim sanma
😂😂😂😂sisstt arkadaşım duymasın. Bu arada ben de zerre inanmıyorum burç saçmalığına. Trilyonlarca yıldız gezegen var ve bunlar tutmuş üç beş yıldız üzerinden karakter analizi, hayat planı yapıyor.
Benim hayatımda biri varken bu şekilde davranmam beni küçültür. İhanet etmiş sayılır hile değildir. aksi halde etkilemek isteyen bazıları sözüm onlara dünyanın en akıllı insanları sanıyorsunuz ya kendinizi birileride dahil buna söylenecek bir şey yok hile yapmam birini etkilemek için sadece seviyorsam mutlu ederim o zaten etkilenir benimle
Yahu arkadaşıma atar yap aaaa
Allah onun belasını versin görmek istemiyorum sapık yalancı dumenci birine atar yapacak birseyim kalmadı anlıyormusun
😂😂peki
Taktik o ne kine?
Teşekkür ederim
Cevap
88Cevap
Aklıma bir olay geldi. Biraz müstehçen ama komik. Zamanında Sakarya'da mahalle fırlaması bir arkadaşın, merdaneli makinanın (ne kadar yaşlanmışız, şimdikiler bilmez.) hortumunu pantolun altına giyindiği komik ve devasa bir görüntüye, işkek bir caddedeki milletin tepkisine baya bir gülmüştük. Ben yaşlı adamım, taktik maktik yok ama hala köpek hibi yakışıklıyım. Sanırım, galiba, belki. En azından öyle hissediyorum 🙂
Aslında hile sayılmaz memleketten ötürü bozuk bir ağza sahibim bi kadını etkilemek istediğimde biraz daha diyaframdan konuşuyordum zamanla refleks haline geldi ciğer nefesi ile konusunca ağızlı diyaframdan konuşunca ağızsız biraz daha güzel bi diksiyon ile konuşuyorum
Hiç kimseyi etkilemek için uğraşmadım. Etkilenmek isteyen bir şekilde etkileniyor.
hiç öyle taktiğim yok o yüzden mi ben bu işleri beceremiyorum ki
iyi niyetliyim açık olunca kaybediyom ben sanırım
Ben birisini etkilemem, karşımda ki kişi sözlerimden konuşmamdan veya yakışıklılığımı beğenir ama ne yazık ki öyle biri hiç olmadı 😑
Öyle biri olmadıysa nerden biliyorsun etkilendiklerini? Sen belkide kendini yakışıklı zannediyorsun?
Üst üste kilot giymesi kabarık görünmesi etkilemek içinmiş iyi taktik benim her şeyim açıkta hileye gerek yok neyse ooo
Alt degil üst giyim
Olsun alti üstü ne farkı eder üste en fazla göğüslerine destek yapar
Taktik yok açıkçası yani genelde de erkekler taktik yapmaz.
Yok maalesef ama Barış'a yazdığın yorum dikkatimi çekti, bir de instagramdaki tüm fotoğrafları sanki aynı poz sadece arka plan değişiyor :)
Turunculu Bi fotosu var, o hoş
Gamzelerimi belirginlestiriyorum :) ama anlamadim neden abla iki camasir giyiyordu ne alaka yani?
Daha büyük ve dolgun gözüksün diye
😂😂😂
Bir çok kız veyahut erkek gibi uzaktan kesişirken
Hayvan gibi kesmem
Öyle yapılırsa kız tırsar etkileyemezsin
kesik kesik bakicaksin ve süreyi zamanla arttıracaksin
Böylece kız korkmadan
Merak da ederek senden gözünu kaçırmayacak
İki iç çamaşırı üst üste giymekteki amacı çözemedim daha büyük gözükmesini falan sağlamak mı amaç?
benim öyle pek bir numaram yok ya, bakışmaları falan severim işte sadece 😂 başka kullandığım bir şey yok sanırım.
Anaaaa😂😂😂😂 sahtekar.. hilem yoktu ya sadece bi saç ütülemem vardı😂
Biz de ne utulerdik hey gidi günler...
Birini etkilemek için extra bir çaba harcamam. Ama ilgi çekmemek için extra çabalayabilirim ‽
Var; ama memleketim dışında yapmayı düşündüğüm değişik plan gibi... Arabamın ön camına sevgili aradığıma dair ilan yapıştıracağım. Eskişehir'de bunu yapmam yasak, başka illerde olur.
😄 süper taktik..
Benim taktiğim asker çantası, postal ve yırtık deri ceketle gezmekti... Dış görünüş arayan insanları uzak tuttu tarzım:))
Olayı anlayamayan ben 🙄 böyle bakıyorum. İki iç çamaşırı giyerek mi etkilemiş anlamadım ki 😂😂
Gereksinimim yok çünkü beceremem. Doğal ve samimi olmak iyidir. Zaten bunu yaoan 2. Görüşmede kendini belli eder.
Siz hileniz ne demişsiniz millet bi triplere girmiş tamam en hilesiz sizsiniz kimseyi etkilemek istemiyorsunuz.
En süper yorum👍
hileye gerek yok, hileyle etkilenirse hiç etkilenmesin daha iyi
Hiç öyle şeylere ihtiyaç duymadım öyle hilelerimde yoktur
https://www.kizlarsoruyor.com/uye/c4sanova
Şikayet eder misiniz Ozelden Herkese Hakaretler ediyor Klavye Bebesi
Yalan söyledim full olmayan hikayeler uydururum yok gozlerimi kaybedecektir Kübalı doktor kurtardı falan derim
Arkadaşın çok zekiymiş :)
Etkilemek için ise kur yaparım. Her partnerin yaptığı gibi yani.
Kimseyi etkilemekle uğraşmıyorum. Her zaman olduğum gibiyimdir, etkilenmek isteyen beni olduğum gibi kabul etsin. Kimse için ekstra bir şey yapmam.
Hiçbir taktiğim yok. Kimseyi etkilemeye çalışmıyorum. Sevmem de zaten kasıtlı taktik durumlarını. Benlik değil.
Fazla gülmem. Ciddi durmak beni daha çekici gösteriyor. Karşımdaki insanın hayran bakışları hoşuma gidiyor. 😇
Abla ben uzak olmayı tercih ediyorum eskiden olsa yakınlık severdim de yaş 27 oldu karşı taraf evlilik bekliyor
Ben dikkatlice bakarım. Devamı için karşıdan da yanıt beklerim. Geri dönüş varsa gözler değil diller konuşur
Taktik bence saçma bir şey olduğun gibi davran yeterli bence seven zaten seni sen olduğun için severse o zaman taktike gerek yok.
benim hilem bu
Çift külot giymenin ne işe yaradığını bilen var mi
Alt değil üst giyerdi
Büyük göstermek için galiba
Böyle şeylere vallahi aklım hiç çalışmaz dümdüz biriyim etkilenen etkilendi zaten ☺️
Bi’ taktiğim yok esasında.
Taktik kitabındaki en sevdiğim taktik “
Dalgıç ve the Robin taktiğiydi
hiçbir şey yapmamak en etkili taktiğim. Etraf abaza doluyoen bir kenarda oturman yeterli oluyor. Kız bu niye benim için ölüp bitmiyor demesi ilgilenmesi için yeterli bir sebep oluyor.😄
Cinsel anlamda mı yoksa duygusal anlamda mı? soruyu anlayalım önce
İlgiyi ilgisizlikle teşvik etmek ama aramızda kalsın😃
Kotun altına hoş bot giymek yazın bile... kızlar alacakaranlık serisinden sonra bunu çok seviyor fjsjdj
😂😂
Ahahah erkeklik sırlarımızi ortaya dökmeyin beyler yapmayın böyle
Ben olduğum gibi biriyim. Bir taktiğim yok maalesef.
Karşı cinsi görünce özürlü taklidi yapıyorum.
Herhangi bir taktiğim yok doğaçlama oluyor 😊
Doğal olmak en çekici varlık doğal varlıktır))
Erkekde hile olarak yaninda sebze meyve mi taşıyordu nasıl ortada buluştular acaba
birinin benden etkilenmesi icin ne ugrascam etkilenecegi varsa etkilenir zaten
Hiç bir taktik kulanmıyom hahahah etkilenirse böyle etkilensin
Meslek sırrı detaylı anlatamam sadece şunu söylim olduğum gibiyim anlayışlıyim
Kullandığım tek taktik, taktik kovalamamak. d
Merak ettim iç çamaşırını üst üste giyince ne oluyormuş :D
Çift kat olunca daha mı iyi koruyormuş.. ? :D
Hiç anlamam bu işlerden hileye falanda gerek görmem beğenen beğenir
Kadınların bu konuda çok hilesi var destekli sütyen, destekli külot, makyajlar ıvır zıvır bir dünya şey var :D Bence bir diğer sorulması gereken soru senin hilen var mı? :D
@cici95kız Kapalı
O bölge görünmesin diyedir... Bizde bagliyalim belli olmasın😂
Söylersem yayılır sonra hile deactivated olur :D
Çok zekisiniz kızlar
bayat hareketler bunlar söyle arkadaşına yeni taktikler bulsun :)
Kaçıyorum kovalıyor 🧘🏼♀️
sağlıklı ve uzun süreli bir ilişki için temel unsurlar saygı, anlayış, dürüstlük ve açıklık gibi özelliklerdir. Bu tür özelliklerle donatılmış olmak, bir kişinin karşısındakine daha çekici ve etkileyici görünmesini sağlayabilir.
Bilerek geç cevap veririm can sıkarım. buluşalım derim seveceği bir hediye alırım çok etkilidir 👍
Ben hep alttan alttan gözlerinin içine içine bakarım hep de işe yarıyo 😙😙
Vaayyyy taktige gel🤭
Asla hep olduğum gibi gorindum ve gorundugum gibi oldum.. Yalancının munu yatsıya kadar yanar sözü gerçektir unutulmasın.. Aslında hile yapan o hileyi kendine yapmış sayılır.
Ne olursa olsun anlayış ve hoşgörü. Bu da zaten hile sayılmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?