Zamanında kendisine takıntılı olduğum kişiye mesaj atmalı mıyım?

Birkaç yıl önce biriyle konuşuyorduk yüz yüze görüşmemiştik ama ortak tanıdıklarımız vardı. Birlikte şarkı söylüyorduk telefonda zaman geçiriyorduk. Kendisine takılı kaldım ve onun arkadaşlarına bile yazmıştım kendisini sürekli arıyordum engellemesine rağmen yazıyordum kötü şeyler olmuştu benden korkuyordu kaçıyordu nefret ettiğini söylüyordu. Geçenlerde aklıma geldi baktım aynı şehirdeymişiz. O da mezun olduktan sonra İstanbul’a gelmiş. Ona mesaj atıp görüşmeyi teklif etmeli miyim, nasıl tepki verir?

Zamanında kendisine takıntılı olduğum kişiye mesaj atmalı mıyım?
Cevapla