Geçen cuma ayrıldık, doğum yaklaşıyor. Hediyesini annesine versem mi?

Gecen cuma ayrildik, 30. Martta dogum günü, annesini arayip alidigim hediyeyi vercem?

Yeni ayrildik, on off yasadik veya hala yasiyoruz 1 senedir, bu ayin sonunda dogum günü var, ben ona isimli seccade almistim, dogum gününde evinin oraya gidip annesini arayip annesine vercem, sizce bu nasil fikir, size yapilsa ne düsünürsünüz?

Geçen cuma ayrıldık, doğum yaklaşıyor. Hediyesini annesine versem mi?
Cevapla