- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılSiyah diyince aklıma Bahadır Benjamin Bingöl geliyor, Siyah renk çok yakışıyor kendisine. Zaten haşin ve yahşi bir adam bence ve siyah giydiğinde haşinliğine haşinlik ekleniyor :D
13 Yorumla- +1 yıl
Sende bu samimi yorumunla tatligina tatlılık katmışsın güzel bayan 🌺🌿🌺
- +1 yıl
Teşekkür ederim ❤❤
- +1 yıl
🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBen mor rengi seviyorum daha çok ama siyah renk de güzeldir tabi ki de
03 Yorumla- +1 yıl
Bence bir denemelisin barışım sen birde kumraldin vok yakışır sana eminim birde siyah renk asıl bir renktir insanı ağır gösterir ve kombin yapmasi daha kolay olur
- +1 yıl
Teşekkür ederim ablam denerim mutlaka :)
- +1 yıl
😊😊
- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılEyvallah pozitif kadın ☺️
Siyah renk hatta duygu anlamında bile köpeğiyim pozitif kadın. Renklerin en temeli en asili en derini 🖤16 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle çünkü siyah renk asaletin rengidir
- +1 yıl
Kesinlikle pozitif kadın
- +1 yıl
Yorumun için teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Rica ederim pozitif kadın. Ben teşekkür ederim ☺️
- +1 yıl
İyi geceler Allah'a emanetsin 🙋🙋
- +1 yıl
Eyvallah sende pozitif kadın , görüşürüz. 👋🏼
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılInstagram sayfa mi görmemi isterdim. Eminim ki senin kadar siyah seven yok derdin
15 Yorumla- +1 yıl
Ya doğrudur bende çok seviyorum işte aslında çok renkli bir kişiliğim var ama siyah renge aşığım birde siyah ail bir renktir insanı ağır gösterir ve kombin yapmasi daha kolay olur
- +1 yıl
Doğma büyüme Güngören'deyim O yüzden seninle konuşmamız lazım dedim
- +1 yıl
Öylemi neresinde oturuyorsun peki tam bilgi verme de nereye yakın onu söyle ben anlarım bende doğma büyüme buraliyim
- +1 yıl
Inönü caddesi eski adıyla izzet ünver lisesi arasında
- +1 yıl
Yazsana iki dakika sonra kapatırsın
+1 yılSiyahi severim cunku siyah karanliktir karanlik ise korku
167 Yorumla- +1 yıl
Siyah rengi seviyorum çünkü asil bir renktir insanı ağır gösterir ve kombin yapmasi daha kolay olur
Siyah diyince aklıma ilk gelen gecenin sessizliği ve sakinliği olur gece vakit geçirmeyi , düşünmeyi , hayel kurmayı çok severim gecenin o sessizliğini ve dingilliğini seviyorum çünkü ssessizliğinde bir sesi vardır - +1 yıl
Siyah karanliktir, karanlik korku, korku heyecani arttirir
- +1 yıl
Kesinlikle 👍
- +1 yıl
Sende benim siyahim ol olur mu
- +1 yıl
Sustummmmm
- +1 yıl
Susma, karanligim ol korkum, heyecanim
- +1 yıl
🙈🙉🙊
- +1 yıl
ya da iclerinden bir tanesini sec sadece
- +1 yıl
Bir erkek bana artık karanlık ve korku ve yalnızlığı hatırlatıyor zaten
- +1 yıl
Bense sana maviyi verecegim
- +1 yıl
Ve aşk konusundada çok şansız oluşumu
- +1 yıl
Dogru insanin nerede cikacagini bilemezsin ki, belki burnunun ucundadir da gormuyorsundur
- +1 yıl
yanlış bir insana gönül vermek beni korkutuyor birisine ve guvenebilmek Sanki birine elimi uzatsam beni üzecek ağlatacak gibi geliyor
- +1 yıl
Ne zamana kadar yasayacaksin bu korkuyu,
- +1 yıl
Bilmem şu an bu durumdan gayet memnunum yalnızlığın kralını yaşıyorum kafam rahat huzurluyum kimseyle uğraşmıyorum kimseye muhtaç değilim ilerisini bilemem hayat şartları ne gösterir yanlış bir kalpte olmaktansa yalnız olmak herzaman daha iyidir diye düşünüyorum
- +1 yıl
tamam sen benim siyahim ol, benide zamanla nasil kabullenirsen artik
- +1 yıl
Ben senin siyahın değil olsam olsam gök kuşağın olurum çünkü çok hareketli ve neşeli bir karakterim insana bir günde dört mevsimi yaşatırım beni bir taniyan birde tanımayan pişman oluyor zaten genç adam 😂
- +1 yıl
Sen bana siyah olacaksin ki ben gokkusagini avuclarina serebileyim
- +1 yıl
Hiç sereni görmediğim için ben kendim gökkuşağı oluyum bari dedim 😂 iyi yapmışmıyım 😂
- +1 yıl
Demek ki serebilecek cesarete sahip olana rastlamamissin su ana kadar
- +1 yıl
Demekki
- +1 yıl
O halde bunu yapabilecek olana neden o sansi verip yasayarak gormuyorsun
- +1 yıl
Gerek var mı boşuna uğraşmaya
- +1 yıl
Nereden biliyosun ki bosa oldugunu? Belki de oylesine mutlu olacaksin ki, ...
- +1 yıl
Biliyorum ki söylüyorum boş iş onlar
- +1 yıl
Bende biliyorum ki soyluyorum, bes parmagin besi bir degil, gecmiste karsina sana istedjgini verebiecek kimse cikmadi diye cikmayacak anlamina gelmiyor ki
- +1 yıl
Ben seni anlıyorum nedemek istediğini illaki herkes aynı değildir ama bir müddet sonra yoruluyorsun artık uğraşmak emek vermek istemiyor insan
- +1 yıl
Ooooo cok karamsarsin, o kadsr cok insanmi onemsemedi ki seni? Bak tatlim, sevgi emek ister sevkat ister sabir ister ve en onemlisi sadakat ve ozveri ister
- +1 yıl
Bak ben burdada bunu yaşadım böyle yine ön yargiliydim birisi ile yorumlarda tesadüf tanıştık gülüp eğleniyorduk ilk buraya girdiğim zamanlarda sonra samimiyetimiz arttı gerçekten çok saygılı ve seviyeli bir insandı bu konuda hakkını da yiyemem onunla da böyle muhabbet ettiğimizde herkes öyle değil on yargılı yaklasiyorsun vss bu lafları da çok kez duydum 2 3 ay burada yorumlarda konuşuyorduk ve kafa yapumiz birbirine de çok uygundu. Birde insanlara hemen güvenen bir tarafım yoktur onu sürekli test ederim denerim vss neyse dikkat edersen kimseyi bile takip etmiyorum özele tasimiyirum şu an takip ettiğim iki kişi var onlarda benim için Burdaki endeger verdiğim samikiywtine inandığım rahatça herşeyimi konuşabilgim dertkesebildigim insanlardır ve onların karşısında kendimi olduğum gibi hissedebiliyorum ve davranabiliyorum neyse devam edelim sonra bu adam beni Allem etti kallem etti ama gerçekten uğraştı emek verdi. En sonunda bunu ekledim ben hergun kinusuyorduk gülüyorduk onun saçmalamayi olur olmaz şeylere gülmeyi de seviyordum ve hiç sıkılmıyordum zaman zaman ciddi konular konuşuyorduk filan ama hiç bir saygisizligini ya da abuk subuk bir şey istediğini de görmedim belkide oyuzden bana bu kadar güzel geldi kişiliği çünkü kafa yapılarımiz birbirine çok benziyordu oda basitkestirilmis şeyleri sevmiyordu emek verilnesini ve bir insanı adım adım tanıma güvenme gibi yarfilari vardı bana hem abi gibi gem Arkadas gibi davraniyordu burada bile sürekli beni korurdu uyarırdi ve bana kendimi anlatnama bile izin vermedi sen bana kendini anlatma ben seni yaşayarak tanımak istiyorum dedi gerçekten de hiç soru sormadı bana neyim kimim vss hergun konustukca konu açıldıkça bir birbirimizi tanımaya başladık ve gerçekten bana çok şey kattığını öğrettiğini söyleyebilirim
- +1 yıl
Sonuc noldu peki onu yazmamissin ki
- +1 yıl
Konuşma artıkça ve o güveni samimiyeti hissettikce bende ona o karşılığı vermeye başladım ve cıvık bir adam değildi yerli yerinde konuşuyordu ve hiç bana çok güzelsin de İran guzekde buran şoylede vs gibi iltifatlarini ve sözünü de duymadım sadece doyorduki. Seninle huzur buluyorum ve bana çok iyi geliyorsun ve senin karşında vok rahat konuşabiliyorum davranabiliyorum derdi ve hep bana huzurum diyordu konuşmalarımız bazen makara bazende duygusala bağlıyordu. Gerek sayfasını da incelediğimde yorumlarında vb bekar olduğunu bir ilişkisi olmadığını da görebiliyordum ve onu istediğim gibi herhangi biryerde de etiket yapabiliyordum oda aynı şekilde ve ve bana hep şunu soylerdi ben burada şu an sadece senin için burdayım birde bir kankasi bir bayan vardı fenomen isim vermiyim. Sadece ikimizi takip ediyordu zaten birde diyordu ben burayı çok uzun zamandır kullanıyordum oyuzden de sıkıldım sen ve o kankasi olmasa kullsnmam burayı sadece ikiniz var diye kullsniyorum derdi gercekten de öyleydi tabi bu ona daha çok guvenmemi ve bir adım atmami sağlıyordu ve bana herhangi bir vaaddede bulunmadı hiç bir zaman kendinide öven birisi değildi ve gerçekten zorlu bir hayat tecrübesi vardı neler görmüş neler geçirmiş vss ve her anını bana ayirirdi gün içerisinde işi olduğu zaman haber verirdi birşeye kızınca da hiç çekinmeden söylerdi kavga ederdik ana ertesi gün hiç bir şey olmamış gibi devam ederdik ama kavga ederken bile herkes saygısını korurdu oyuzden de kavgayı da uzatmazdik neyse seni uzun bir müddet yorumlarda takip ettim nasıl bir insansın kime nasıl cevap veriyorsun demişti gerçekten herşeyi de hatırlar ve söylerdi çok zekiydi ve detaylari hiç kaçırmıyordu en ince detaya kadar takip eder bilirdi onda şöyle çok rahattim beni okadar iyi cözmüştüki beni benden daha iyi tanıyordu ve beni hiç yormuyordu ben kendimi anlatma gereği bile duymuyordum çünkü ben yanlış snlstsamda o doğru anlıyordu ve ysnlisimi hemen düzeltiyordu
- +1 yıl
Devamida var sanirim bu anlatimim
- +1 yıl
Buda beni ona bir adım daha yakladtiriyordu bende ona alışmaya başladım zaman içerisinde bir çekim olnaya başladı açıkçası çünkü gerçekten çok eğleniyor gülüyorduk oda zaten bunu seviyordu senin bu manyak hallerini doğal halini zaten çok seviyorum diyordu yüreği agzinda bir insan oluşun ve ağzına geldiği gibi birşeyi söylemen yapmacık olmaman beni sana çekiyor diyordu.. neyse en son konuştuğumuzda da çok gülmüştük eglenmistik gayet güzel bir sohbet olmuştu neyse sonra bu bir anda ansızın ortadan kayboldu hiç bir sebeb yokken. Ben belki telefonu bozulmuştur ya da hasta filandir diye düşündüm aradan 10 gün geçti hala bir ses yok normalde de girmeyeceği zaman haber ederdi hafta sonu girmiycem ya da su isim var filan diye bende tm derdim hiç habersiz biramazdi çünkü neyse 10 gün geçti bundan birses yok sonra birgun yorumda kızın birisi yazdı bana özelden yazarmisiniz diye. Tm dedim. Kıza yazdım buyrun sizi dinliyorum dedim kız bana bu konuştuğum şahsi soruyor. Bir haftadır buraya girmiyor seni takip ettiğini gorunce size yazmak istedim onu çok merak ettim haberiniz var mı nerde olduğundan diye soruyor. Bende onun kankasi gibi davranıp işte neden aradığıni nasıl bir arkadaşligi olduğunu vs sordum. Önünden sürekli çekip onu konusturdum oda beni onun kankasi sandı neyse bu başladı anlatmaya ben soruyorum o anlatıyor. 4 5 aydır konusuyorlarmis ve hergun yazardı bana yazmayınca merak ettim dedi bende nasıl bir ilişkiniz vardı dedim hatta onuda çok övdüm şöyle insandır böyle insandır ben böyle şey yaptıkça odaha çok açıldı ve anlatmaya başladı özelliklerde sordum karşılıklı bir ilişkimiydi yoksa normal bir arkadaşında sen mi bir aşk hayranlık besliyorsun ona dedim karşılıklıydi dedi şöyle söyle iluskimiz muhabbetimiz vardı dedi en son bu ilişkiyi reele taşımak istediğini söyledi bende kabul etmeyince bana kızdı mesajlarıma dönüş yapmıyor ded
- +1 yıl
Sonra biz bu kızla samimi olduk tabi hatta bana dedi eğer sana yazarsa benim mesajlarımı okusun bana yazsin filan dedi bende tm dedim yazarsa söylerim
- +1 yıl
Eeeee sonra noldu ki
- +1 yıl
Birkaç gün geçti aradan bu kız yazmış şu kişi bana yazdı hesabını siliyormuş birdaha buraya girmiycekmiş haber veriyim sanada dedi hatta uzun uzun konuşmuslar dobra baktım hesabina beni ve o çok sevdiği kankasini takipten çıkarmış hadi beni çıkardı onu neden çıkardı bilmiyorum o kişiyi gerçekten çok severdi o kişide bunu çok sevip değer veriyordu ve ucmxun zamandır bir arkadaşlıkları varmış zaten sonra hesabını silmiş ve ortadan kaybolmuş. Bu hayat birine guvenebilmek için fazla acımasız çünkü... ben şimdi ona guvendigimemi yanayım , ona alışmıştım yokluğunamı yanayım , yoksa o kızla ikimizi aynı anda idare etmesinemi yanayım. Bana on yargını kır diyorsun ee tm kirdim ama sonuç bu
- +1 yıl
Öyle iste 😌😌😌
- +1 yıl
Ne diyim ki, insanlari tanimak zor ama sana bisey solimmi, ben hayattan sunu ogrendim sadece
- +1 yıl
Hayatta hic kimseye kendinden fazla guvenme ve gereginden fazla da deger verme
- +1 yıl
Sahip oldugun herseyi birgun kaybedecegini bilerek yasa bu hayati, emin ol uzulsende canin yanmayacak
- +1 yıl
Bunu banami soylüyordun sen dedin ya çok ön yargilisin diye brnde tecrübe ettim ki biliyorum dedim
- +1 yıl
canım benim sadece mesafeyi iyi ayarlamalisin diyorum sana, kim olursa olsun guven konusunda bir sınır koy diyorum
- +1 yıl
Ben sadece güvenim kirildigina üzüldüm başka birşeye değil bak şimdi herkese koskoca duvar örüyorum bu saatten sonra ben kim yalan söylüyor kim napiyor diye uğraşamam ben delikanlı gibi açık ve nettim lafımin arkasındaydım o bunu bile yapamadi. Ana ondan da aşka nefret etmiyorum çünkü gerçekten ondan çok şeyler öğrendim banada vok şey kattı oyuzden güzel bir anı olarak kaldı arkasından da kötü kimusmak istemem bu yüzden
- +1 yıl
Konuşmak
- +1 yıl
OFFF keske yaninda olabilyseydim Şu an , sana sarilip saclarini oksamayi cok isterdim
- +1 yıl
Belki olumsuz sonuçlandı ama ben olumlu yönde bakıyorum herşeye yeni bir tecrübe ve yeni şeyler öğrenmiş oldum çünkü bana çok şey kattı diyebilirim oyuzden buda farklı bir tecrübe oldu bana bitti gitti işte 😊
- +1 yıl
Haklisin gitmis ama bitmemis, kabul etmesende
- +1 yıl
Hayır öyle bir şey değilde ona gerçekten çok alışmıştım çünkü uzun süre konuşunca birde beni anlıyordu beni yormuyordu bir şey sorduğumda ya da anlsttigimda bana yol gösterici oluyordu kendimi onun karşısında çok rahat hissediyordum öğün nasıl içimden geliyirsa öyle davraniyordum. Sohbetlerimiz çok eğlenceli ve makara geçiyordu birde benim ondan bir beklentim yoktu ki ben ona evleniriz gibi bir talebim de yoktu olmazda maddi bir beklentim yoktu benim paraya da ihtiyacım yokki benim zaten isim gücüm var ayaklarımın üstünde durabiliyorum kirada evim var güzel bir ailem var iki tane dünyalar güzeli evladım var kedim var köpeğim var ben sadece guvenebilecegim sevebilecegim bir insan olsun istiyorum hayatımda bu kadar bu kişide zengin parası olan birisi değildik zaten özel şoför dü ve ben gibi garibanliktan hayati mücadele ile geçen bir kişiydi
- +1 yıl
Hayat tecrubelerden ibarettir, hersey bir tecrubedir hayatta kim yasayarak tadar bu tecrubeyi kimide yasamadan, sen yasayarak ogrenmissin ama sana sadece sunu soyleyeyim, yeni uyandigin her gune, yeniden dogmus gibi basla, hayattaki ilk gununmue gibi, dunu dusunmeden
- +1 yıl
Oyuzden şimdi tekrar birisini tanı güven kendini tanit onu tanımsya çalış uğraş et oyuzden çok zor geliyior birde ben öyle ayran gönüllü birisi değilim ki alışkanlıjlarima örf ve adetlerime bağlı bir insanım. Kolay kolay birini sevip guvenmem o mesafeyi kimsenin aşmasına da izin vermem burdada böyleyim zaten
- +1 yıl
Oyle devam et o zaman ama devam ederkende herkese kapatma kapini
- +1 yıl
Tm peki denerim
- +1 yıl
Deneme yap 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Ben biraz kafa yapım farklı hayatımda bir kişi olsun istiyorum adam gibi olsun. Çünkü ben zaten aska aşık bir insanım sadakatlyimdir yüzlerce insanla bir şey yaşamaktansa bir kişiyle yüzlerce şey yaşamak taraftarıyım oyuzden tekli ve uzun ilişki insanıyım günü birlik ilişki insanı degilim ben , benim kişiliğime ters bir durum bu çünkü sahiplenilmeyi ve ait olma iç güdüsünü seviyorum
- +1 yıl
Istediklerin guzel seyler tabiki de, ama bunlari yasamak icin birilerine firsat vermek zorundasin, denem yanilma yontemi ile, ama sen imkanda vermiyorsun kimseye, nasil yasayabilirsin ki bu istediklerini
- +1 yıl
Ya ben sana sabahtan beri ne anlatıyorum fırsat verdim işte denemek istedim emek te verdim şimdi bir 6 ay daha mı uğraşıp emek veriyim
- +1 yıl
Bak yaşadığım üzüntüyü hayel kırıklığını goremiyirmusun sen
- +1 yıl
Bak gir sayfama bunu soru olarak bile yönelttim bir insan 6.5 aydır profesyonel yalan söyleyebilir mi böyle bir şey mümkün mü diye gir bı bak o gün o kuz 4 5 aydır konuşuyoruz diyince resmen yıkıldım ve bunu soru olarak sorma istegi duydum. Hadi onu da geçtim o kız genç bir kızdı asik olmuş ona guvenmiş ben ona bunu söyleyemedim bile üzülmesin ondan nefret etmesin diye çünkü ona karşı öyle huzel duyguları vardiki bunu söyleyip onu incitenezdim beni boş ver ben o olgunluğa erişmiş bir insanım biz açılardan geçmiş de bugünlere gelmişiz ama o öyle değildi ki genç daha hayatın başında kız sadece ona bu durumu anlatmadan nasihatler verdim. Ona ablalık yaptım daha ne yapiyim ben elimden geldiği kadar olgun bir insan gibi davrandım
- +1 yıl
Bende sana diyorum ki o firsati ver ama canini acitacak kadar guvenme
- +1 yıl
Tm peki sustummmm
- +1 yıl
Sus diye soylemiyorum ki, susma konus senin susman degil konusman hosuma gidiyor anlamiyormusun
- +1 yıl
Sustum çünkü dert anlatmayı pek sevmem ben duygularımı sikintilarimi hep içimde yaşarum her konuda bu böyledir ama hep yüzüm güler dışarı yansıtmam burdada bu halimle tanındım ve sevildim zaten hep neşeli , muzip enerjisi yüksek bir kişilik olarak
- +1 yıl
Farkindayim bayan yuruyen bilgi 🤣
- +1 yıl
Çünkü ben yaralarımı gülüşlerimin arkasına saklamayı ogreneli çok oldu
- +1 yıl
Oooo boyle zekice seyler soyleme bana beynim duruyor
- +1 yıl
Niye ki
- +1 yıl
Cunku ne yazacagimi bilmiyorum sen boyle zekice seyler yazinca
- Aşk İlişkileri konusunda 305 cevap paylaştı.
+1 yılSiyah denince aklıma ilk sim siyahh bir G kasa Mercedes AMG araba aklıma geliyor seviyoruz abi araba işini ya jsjw
00 Yorumla
+1 yılGerçekten kurtarıcı bir renk. Aklıma ilk siyah saçlarım geliyor siyah deyince
01 Yorumla- +1 yıl
Ynrn öyle çok hsklisin kombin yapmasi çok oluyor benimde saçlarım siyah ve boya düşün ki onu bile simsiyah yaptım 🤣 o derece yani
Siyahı severim siyah dedimi aklıma asalet geliyor ve tutku geliyor aşk geliyor
04 Yorumla- +1 yıl
Siyah aseletin rengidir insanı ağır gösterir ve kombin yapmasi daha kolay olur
- +1 yıl
👍👍👍
- Aşk İlişkileri konusunda 902 cevap paylaştı.
+1 yılGömlek tercihinde genelde siyahtan yana kullanırım. Birde Beyazın Siyaha yakıştırdığım BJK forması var :)
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 597 cevap paylaştı.
+1 yılSiyaha bayılırım ama aklıma ilk gelen siyah ince çorap cünkü hayranıyım 😂😂
06 Yorumla- +1 yıl
Doğrudur saygı duyarım ✋ birde siyah asil bir renktir insanı ağır gösterir ve kombin yapmasi daha kolay olur
- +1 yıl
Ben yazın mesela dizlerde siyah bir spor elbise giyiyorum altına beyaz spor ayakkabı birde hafif bir makyaj , elbiseme uygun da bir kolye takip cikiyorum evden
- +1 yıl
Neyi neye uyduruyum diye düşünmüyorum
- +1 yıl
Ben ful siyah ful
- +1 yıl
Acun ilicali misali bı komedyen vardı oda hep siyah giyiniiyor
- +1 yıl
Ben seviyorum her şeyde yakışıyor yakışmadığı şey yok ya
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılGenelde kombini fazla olmayanlar siyah takılır yoksa ben öyleyim diye mi düşünüyorum 😅
01 Yorumla- +1 yıl
Hayır yanlış düşünüyorsun ben çok renkli bir kişiliğe sahibim ama siyaha aşık bir insanım renkli kıyafetim de çok vardır oysaki ama sanki kendimi siyahın içinde buluyorum
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Siyah her renkle giyilmesi her renge kombin yapma şansı yaratiyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Ben çok severim.
Siyah denince de aklıma ilk Darth Vader gelir veyahut karanlık taraf.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKızların zenci hayranligi aklıma geliyor Türkiye deki zenci öğrenciler yaşıyor anlayacağın
00 Yorumla
+1 yıl5 denye siyah külotlu çorap ilk aklıma gelen:)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBence siyah asıl asaletir
01 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle siyah renk asıldır insanı ağır gösterir ve kombin yapmasi çok kolay olur
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Evet siyahı seviyorum. 🖤
10 Yorumla
+1 yılAklıma Acunun t-shirtü geldi)))
00 Yorumla
+1 yılBenim de her kıyafetim siyah. Başka renkli çok az
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılBende siyah aşığı biriyim.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılSadece siyah ve mavi
00 Yorumla Severim siyah
05 Yorumla- +1 yıl
Siyah seni severmi peki 😊🤣
- +1 yıl
Plotonik bir sevgi desene 😂
- +1 yıl
Ok
Siyah eşittir ben
015 Yorumla- +1 yıl
Süpersin 👍 bir erkeğe siyah gerçekten çok yakısıyor siyah asil bir renktir insanı ağır gösterir
- +1 yıl
Ben çok renkli bir kişiliğe sahibim ama siyaha aşık bir kadınım mesela
- +1 yıl
Sadece kıyafette değil ki geceyi karanlığı sessizliğide çok severim özellikle gece oturmayi , düşünmeyi , hayel kurmayı gece vakit geçirmeyi çok seviyorum
- +1 yıl
Aynen öyle
- +1 yıl
Bazen de şöyle bir şey yapıyorum bütün ışıkları televizyonu kapatıyorum bir kirmuzi mum yakıyorum birde kahvemi sigaramı alıyorum. Çok Los bir ortam oluyor sakin kafamı dinliyorum kendimi sorguluyorum bazen buraya takılıyorum bazen müzik dinliyorum ama ortam butun yorgunluğumu steresimi alıyor
- +1 yıl
Kafam meşgul oluyor tabi işyerinde ayrı uğraş eve gel ayrı uğraş birde iki çocuk annesiyim ben onların derleriyle ayrı uğraş hayatın stresiyle ayrı uğraş vsss
- +1 yıl
En azından kafamı dinliyorum çok herşeyinde üstesinden geliyorum rabbim yeterki sağlık versin
- +1 yıl
"Çok şükür '
- +1 yıl
Aynen öyle.. yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık genç adam 🙏
- +1 yıl
😊😊😊
bırakma
01 Yorumla- +1 yıl
Neyii 😂😂
Gizli Üye(36-45)+1 yılşu an bile tamamen siyah üstümde 🤣🤣
09 Yorumla- +1 yıl
😂😂 demekki içiime doğmuş ana het zaman derim 6 hissim çok kuvvetlidir bir keresinde akşam olucak demiştim akşam olmuştu 😂😂
Cevap sahibi+1 yılyapma ya ne kadar enteresan harbiden akşam oldu ha
- +1 yıl
Hiç sorma bende şaşırdım nasıl böyle olur diye 😂😂
Cevap sahibi+1 yılgönül gözün açık ya ondandır 🤣🤣😜
- +1 yıl
Kesinlikle 😂 ben gönül gözüyle görüyorum 😂
- +1 yıl
Sana bir şey diyim mi benim hislerim gerçekten çok kuvvetlidir
Cevap sahibi+1 yılinanırım çünkü bende de öyle
- +1 yıl
Oğlak burcunu bulmiyorumda yengeç boğa ve akrebin hisleri çok kuvvetli olur
Cevap sahibi+1 yılbazen hislerimle yaptığım yorumlara ya da tahminlere şaşıyor çevremdekiler
Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Siyah tanga 🙈
00 Yorumla
+1 yılYokk
00 Yorumla
+1 yılbeyaz dır
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 