tamam üzülme gel çıkalım diyeni mi tercih ettin ben iki adım atıyorum şu an sana diyeni mi bak attım diyeni mi alta bu yorumları yapanları görmedi nmi yoksa onları çirkin mi buluyordun
Millet bıktı artık karı kız derdi çekmekten. şu an ülkecek gerginiz seçim gününden sonra eğer malum kişi çıkmazsa herkes tekrar mutlu olur ve bir çok teklif alırsın bence :D
İlk adımı atan erkeğe sapık abaza gibi yakıştırmalar yapıp küçük düşürmeler yüzünden, dalga geçip ego tatmini yapmalar, hatta daha fazla ileri gidip taciz suçlamasında bulunmalar yüzünden erkekler kimseye yanaşamıyor ilk adımı atmanın cinsiyeti yok sen de ilk adımı atabilirsin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
2 kişi sana adım attı hangisini tercih edeceksin
Ilk adım atanı
Tamam o zaman buldun işte sorununda çözüldü
Nasıl 🙄
tamam üzülme gel çıkalım diyeni mi tercih ettin ben iki adım atıyorum şu an sana diyeni mi bak attım diyeni mi alta bu yorumları yapanları görmedi nmi yoksa onları çirkin mi buluyordun
Yaa ben gercek istiyorum sanal istemiyom
Millet bıktı artık karı kız derdi çekmekten. şu an ülkecek gerginiz seçim gününden sonra eğer malum kişi çıkmazsa herkes tekrar mutlu olur ve bir çok teklif alırsın bence :D
Ciddimisin 😂😂😂
Evet.
Çok sert, soğuk duruyosundur ya da duvar örüyosundur.
Önce kendini sev. Kendine değer ver. Ve biraz da bakımlı ol
İlk adımı hep erkekten beklersen daha çok beklersin
Nedenki
Erkekler ilk adımı atmaktan korkar duruma geldi bunun sebebi de TC kızları
Ne alaka ya
İlk adımı atan erkeğe sapık abaza gibi yakıştırmalar yapıp küçük düşürmeler yüzünden, dalga geçip ego tatmini yapmalar, hatta daha fazla ileri gidip taciz suçlamasında bulunmalar yüzünden erkekler kimseye yanaşamıyor ilk adımı atmanın cinsiyeti yok sen de ilk adımı atabilirsin
boş ver kanka hepsi obje olarak görüyor bizi kandırıyorlar yalnızlık daha iyi
Çıkma teklifi mi kaldı yağguj
Yaaa seni seviyorum diyen erkek olmadı yaaa üzülüyom
Uzulme erkoların seni sevmesine ihtiyacın yok asko
Varr askoo sana adim atan oldumu
Ohoo
Cok mu
Cok
Nee güzel
Bana da yok. Ne var bunda?
he walla :D
Hicmi adım atan olmadı
Hiç olmadı. Yani istemediğim şekilde oldu ama benim istediğim manada değil.
tamam üzülme gel çıkalım dsds
Yaaa 🤗🤗
Bana da olmadı
Umursamıyorum artık
Çok mu belli ediyorsun isterik olduğunu
Fark edilmemiş olabilir misin?
Neden bu şekilde düşünüyorsun
Adım atmadıkları icin
Yaş kaç neler yapıyorsun
Ben iki adım atıyorum şu an sana.
Cirkinsindir
Konustuu ruhu cırkin biri kaybol hadii gözükme gözüme
Belkide guzelsin ama soguk duruyosun
Soguk duruyorum evet
Millet cesaret edemiyordur o zaman
Ne yapicam
Bu arada ben kızı tanıyorum gayet güzel birisi
Kucuksundur ondan
22 yasındayım
Ogrencimsiin
Okulumm bitti
Okul bitince ortam azalio. takip atarmisin sana taktikler verim :)
Hayır
Burdan verebilirsin
Hayirrrrr burdan olmaz neden burdan yazim neden herkes okusun yazdigimi alla allaa
Cok inatcisin. sanki yicez seni :)
Sen onlara at yavrum
Olmazz ilk erkekler atar
Kezban zihniyeti
Bak attım 🚶🚶🚶🚶
Ciddi yorum yapmayacaksan yazma
Peki kızma sap
Sap mı sensin sap
Sevgilin var mi
Allahımm akıllı insan benii bulmuyo
🤦♀️
Sanki kendi çok akıllı hahahaha
Güzel değilsindir
Kaybol
Kız profilli erkek senii
😡😡😡
Zaten cinsiyetim erkek
Saklamıyorum bunu?
Kız profili koymus itici
Sen bi kıskandın sanki
İtici buldum
Takip atsana
Yok kalsın
Sen bilirsin
Neden olabilir
Canı istemiyordur
Kaç yaşındasın belki cekiniyorlar
22
Konuşmak isterim
Ne konuda
Bununla ilgili
Hayırrr istemiyorum
Zevkten