Güncellemeler
+1 yıl
ben bakmaya doyamamıştım. Gözlerimi ayırmadan onu izlemiştim. Aylardır merakla beklediğim bir filmin fragmanı gibiydi. Ama vizyona girmedi o film
Sevgilinizi ilk gördüğünüz de neler hissetmiştiniz, şimdi neler hissediyorsunuz?

Onu ilk gördüğümde dedim benim olsa aşkımız yıkılırdıııı
Aşka inanışım onunla başladı, hissi diyemem.
Cevap
3Cevap
Kalbim küt küt atmıştı, boynumdan soğuk soğuk terler boşalmıştı, sol yanımda bir yanma hissetmiştim; hâlâ da her gördüğümde aynı şeyleri hissediyorum.
Ne hoş çocuk dedim şimdi Allah belasını versin diyorum
İlk gördüğüm de beğenmiştim şimdi ise seviyorum
O diye birisi yol ki :)
Aradığım prensi henüz göremedim 😂🙈
Keşke görmeseymişim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar