- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılArkadaşlarının lafına bakma. Bu hayat senin hayatın. Sevgilin ha çirkinmiş, ha yakışıklıymış. Sana en fazla saygı duymak zorundalar. Sen sevmişsin, gönül vermişsin. Oda seni seviyor mu? Önemli olan bu. Neticeye bak. Birlikteliğiniz yani. Boş boş konuşan insanların fikir ve görüşlerine ve seni aşağıya çeken arkadaş grubuna hiç ihtiyacın yok. Sevgiline odaklan birlikte çok mutlu olabilirsiniz. Arkadaşlarının dediklerine de kulaklarını kapa.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılBir çirkin erkek sendromu daha 😂 Kendinden çok güzel bir kız kendileriyle ilgilendiğinde buldumcuk olurlar bi halt sanarlar kendilerini. Karakteri yoksa olmayan egosunu var edersin sonra kalkıp böyle düşünmem lazım falan der işte 😂 Bu bana baktı der sonra seni beğenmez gider başka güzeli ayarlamaya çalışır çünkü o egoyu ona bakarak sen kazandırdın 😂 Acı ama gerçek. Ben hayatımda kimseye düşünmem lazım demedim mesela 😂 çünkü zaten bellidir ya evet ya hayır neyini düşüneceksin? ahahaha süper ego yaa müthiş. Bir de karakterli falan demen yok mu sende çok safsın aşkım dikkat et
12 Yorumla
Soran+1 yılDüşünmem lazım deyince bende karakterli hemen kabul etmiyor diye düşündüm. Çünkü red etmeyeceğine %100 emindim. Düşünmem lazım demesi karakterli olduğunu göstermez mi
- +1 yıl
Göstermez tabiki ne alakası var. Düşünmeyen erkekler karaktersiz mi oluyor o zaman? Düşündüğü de 10 gün 🤔 ne düşündü acaba jejejjsjs
insanlar tipe bakmaktan karakter nedir unutuyolar işte bu yüzden erkekte kızda doğru düzgün insan yok diyo evet doğru tip önemli ama ilk etapta sonra her zaman karakter gelir insanlar tipi düzgün diye sadece karakteri bozuk olsa bile ben böylesini nerden bulucam düşüncesiyle kızıda erkeğide işte bu yüzden sonra üzülen taraf oluyolar ama eğer karakteri düzgünse sen seviyosan kimseyi ilgilendirmez bu bakma sen millete herkes en iyi bulma derdinde ama karakteri her zaman son plana atıyolar genede karar senin ama seni sevicek sana sahip çıkıcak insanda önemli
00 Yorumla
Kusura bakma ama sende arkadaşların gibi bacım farkın yok. O diyen erkekler amci ve o çocuğu kıskanıyorlar çünkü seni * diye tek olay bu... Ona buna bakarak her insan birini seçerse kimse kimseyi beğenmez. Seni kiskanan kişilerin niyetini anlattım artık kime verirsen senin karanin.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
+1 yılSenin özeline bu denli karışıp ve sevgilin olduğun kişiye böyle sözler söyleyen birine hala arkadaşım diyor olman ayrı bir şey çıktığın çocuğun tipiyle alakalı biri bişey dedi diye sevgilinden soğuma düşüncen ayrı bir şey yani sen bence gerçekten bu çocuğu sevmiyorsun sevseydin veya onu isteseydin gerçekten bu tür kişilerin sözlerine aldırış etmezdin. Benim tavsiyem bir an önce çocuktan ayrıl senden kurtulsun ve üzülmesin ileride..
21 Yorumla
Soran+1 yılBir kişi bisey demedi herkes diyor
Gizli Üye(18-24)+1 yılVallahi anlamıyorum bu insanları ben ya. Sokak köpeklerinden bile öğreneceği insanlıkları var. Benim arkadaşlarım da hepsi çirkin diyor kız arkadaşıma. Ama asla asla kabul etmiyorum böyle bir şeyi. Dünyanın en güzel kızı olduğuna ruhumu veririm. Sen eğer mutluysan onunla, seviyorsan devam edeceksin. Şimdi bundan ayrılsan başka bir çocukla çıksan, arkadaşları senin hakkında çok güzel değil dese, sen daha güzellerine layıksın kanks... tarzı şeyler söylese çocuk senden ayrılsa sebebini de Arkadaşlarım güzel olduğunu düşünmüyor ben daha güzel kızlarla çıkacağım dese ki demez. Hiç sorgulamaz mısın yaşadığımız ve yaşayacağımız bunca şeyin anlamı ne o zaman. İlişkinin başında güzeldim de şimdi mi çirkin oldum. Ne yaparsın bilmiyorum ama ben her zaman kendi tutkumun peşinden koşarım. Arkadaşlarımın yorumları veya herhangi bir insanın yorumlarını gerçekten kâle almam
31 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılÇirkin kız veya tipsiz erkek yoktur. İnsanlar önce kendi kusurlarını eleştirse başkasına sıra gelmeden zaten ölüp giderler
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de zamanında öyle birini sevdim bana da cok guzelsin o tipsiz diyorlardı. Bana göre eli yüzü düzgündü yine ama yakısıklı degildi. İyi karakterli bir insan gibi davrandı en baş bu yüzden daha cok sevmistim. Ama sonra benimle gezip tozup adını bile koymadı sonra baskasına asık olmus oyle cekip gitti hayatimdan:) tipsiz bir erkege guzel kız bakınca daha guzellerini bulma arayısına giriyor bazıları bu kotu. Simdi diyorum iyi ki cikmis hayatimdan cok aglamistim cok yazmistim ona. Su an beni seven benim pesimde olan yakısıklı bir erkek arkadasım var bana layık. Sana diceğim sakın pesinden kosma. Burnundan kıl aldırmayan bir tipse seni mutlu edemiyorsa bırak. İyi, karakterli diyorsun da iliski icinde nasil bir insana donusecek bilemezsin. Seni sevmezse sana karsı en karaktersiz insan olur acımaz.
17 Yorumla
Soran+1 yılBurnundan kıl aldırmayan tıp. Cidden güzel kız sevince neden havalanıyorlar. Buda terk eder yakında
Cevap sahibi+1 yılSen bastan hata yapmissin cikma teklifi ederek biliyorsun burasi Türkiye baska ulkelerde kızlar teklif ediyor normal de burada olmaz. Bizim erkeklere olmaz. Asik degilsen sal gitsin. Cunku bu ilişkideki kız o erkek sen olacaksın
Soran+1 yılYanı şimdilik öyle değil ilgileniyor falan ama önceki sevdiği kişilere olduğu gibi değil. Ayrılırım çok önemli değil ama aşık olmak üzereyim
Cevap sahibi+1 yılBağlandın mı geçmiş olsun. Herkes dengi dengine kızım. Tipsiz erkekler güzel kız bulunca minnet duymuyorlar maalesef. %1lik kısımda kalan minnet duyan erkeği bulduysan iyi
- +1 yıl
Güzel kızların en büyük hatası tipsiz erkeğe şans vermek çünkü sen ona belki karakteri iyi diye şans veriyon ama o güzel kızı götürüyom bu halimle diye millete hava atıyor
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle. Erkek olarak bu yorumu yapman cok iyiydi👍🏻
- +1 yıl
Teşekkür ederim
+1 yılÖnemli olan karakteri tipin bir önemi yok zaten güzellik algısı değişiyor benim kız arkadaşlarım sarı saçlı mavi veya yeşil gözlü uzun boylu olmayan bütün erkeklere çirkin diyor yani onların güzellik algısı bu seninki farklı sen niye insanların dediklerine takılıyorsun ki mutlu olmaya baksana belki çocuk seni hayatın da hep mutlu edecek
12 Yorumla
Soran+1 yılBu sarı saçlı yeşil gözlü ve uzun boylu ama hiç yakışıklı değil
- +1 yıl
Belki de yıllar sonra değişecek kendine bakmıyor olabilir ama sen etrafın laflarına çok dikkat ediyor gibisin o yüzden eninde sonunda ayrılırsın
Başkalarının fikrinden neden bu kadar çok etkileniyorsun ki?
Siz onu bir de benim gözümle görün derim, laf ettirmem kimselere
Gönül kimi severse güzel odur30 YorumlaYapma gözünü seveyim ya ilişki kadınla erkeğin birleşiminden başlar cinsellik yataktaki mutluluk çok önemli. Eğer senin gözlerin algın bozuksa ve bu çirkin arkadaş sana güzel geliyosa devam et ama çirkin geliyosa hatta yakışıklı gelmiyorsa bas tekmeyi
Altı boş özgüven aptallığın kanıtıdır karakterin değil.02 Yorumla
Soran+1 yılGüzel geliyor. Güzellik algım yok benim
+1 yılArkadaşların herşeyin dış görünüş olmadığını anladığı zaman olgunluğa erişmiş olacak ahhaha, tavsiye aldığın birinin sana bunu dememesi lazım yakışıklı olsa ne olacak dengesiz biri olduktan sonra o ilişkide yürümez. Önemli olan nerde ne konuşacağını biliyorsa, ilgiliyse, ilişkide bencil değilse, ileriye dönük seninle planları varsa bu o kişi kızım. İyiki siteye sordun bu yarım akıllı arkadaşlarının sözlerine aldanıp saçma sapan triplere giripte çocukla konuşmayı kesme
10 Yorumla
+1 yılEvladım, senin gözüne güzel gelen birini başkalarının cümleleriyle hayatından çıkarman hata olur. Ne çirkin kadınlar var estetikle “ben güzelim havalarında dolaşan” ne çirkin erkekler var paralarıyla güzel hatunlar satın alan. Neyse çocum, toplumu çok ciddiye almamak lazım, onlar yalnızca boş konuşur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılSen beğendi isen kime ne? Hayır, millete niye bakıyorsunuz ki? Millet ne der diye düşünme seviyor isen devam et. Millet kendisine baksın, size değil.
00 Yorumla
+1 yılKimseyi dinleme hayatına bak kıskanç herifler iki lafı bir araya getiremeyen andavallar yakışıklı olsa ne olur mutluluğuna bak derim canım
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Sadık iyi birine benziyor şu an tam tanımıyorum ama
- Aşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı.
+1 yılCanım adamı sen beğenmişsin başkasının ne dediğinin ne önemi var yahu.
Ayrıca başka birine böyle bir hak vermemen gerekiyor o adamı beğendin kimse ileri geri konuşamaz.00 Yorumla
+1 yılÇocuğun fiziksel çirkinliğini bilmem de sizin karakterleriniz çok çirkin. Eski sevgilinin arkadaşıyla işin ne? Piyasada erkek kıtlığı mı var?
01 Yorumla
Soran+1 yılEski sevgilimin arkadaşı ama benimde arkadaşımdı
+1 yılSana mesajda bu çirkin yazan erkek. Ayrıca bekar derken bakir demek istemiş gibi senin için bu sıkıntı mı?
05 Yorumla
Soran+1 yılHayır evli olduğundan şüphe etmiştim ondan
- +1 yıl
Bi erkeğin yorumuna güven olmaz belki senden hoşlanıyordur
Soran+1 yılHoşlanıyor zaten
- +1 yıl
Eee neden yorum yapmasına izin veriyorsun. Kaç yaşındasın
- +1 yıl
Sen gerçekten güzel misin? Seni bilmeyince yorum yapmak zor millet birbirine her şeyi der. Görmeyince sana yorum yapmak da zor
Aşk İlişkileri konusunda 479 cevap paylaştı. Tipinden kime ne sen begendiysen istiyosan başkasının fikri neden bu kadar umrunda neyden çekiniyosunuz
03 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum korkuyorum soğurum diye
Soran+1 yılHaklisin
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılNeden sürekli başkalarından fikir alıyorsun? Bu benim sevgilidir dersin kimseye söz hakkı vermezsin olur biter.
10 Yorumla
+1 yılLeş gibi arkadaşların var bu arada. Yazık etme kendine.
15 Yorumla
Soran+1 yılKarakterini çok sevdim. Korkudan kimseye anlatamıyorum çirkin falan diyorlar sana olmaz diyorlar soğuyorum istemsizce
- +1 yıl
Böyle arkadaşlardan uzak dur. Arkadaş denmez bunlara çünkü.
İnsanların iyiliğini istemezler. Çevreniz kaliteli olsun biraz düşürmeyin kendinizi, gerekirse yalnız kal daha iyi.
Soran+1 yılIşte onlarda sözde iyiliğimi istiyor. Ama o kadar kötüleyince kafam karışiyo
- +1 yıl
Yorum yapmak bile gelmiyor içimden, senin tercihin.
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılBak sana bir şey diyeyim… Bu şekilde başlayan ilişkilerde o güzel kadın hiç değer görmez, mutlu edilmez. Adamın gözü hep dışarda olur, kıymet bilmez. Ben böyle cok örneğini gördüm. Fazla kaptırma kendini derim.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılÇirkin olması karaktersiz olmasından iyidir Millette takılma sen
01 Yorumla
Soran+1 yılDemi ben çok seviyorum karakterini tam tanımıyorum ama tanıdığım kadariyla
- Aşk İlişkileri konusunda 27b cevap paylaştı.
+1 yılElin s2yle gerdeğe girilmez. Salla milleti bak mutluluğuna
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru
Aşk İlişkileri konusunda 390 cevap paylaştı. Ali kanka ayağına senden birşeyler umuyor benden demesiii.
010 Yorumla
Soran+1 yılEvet hoşlandığını söylemişti ama sevgilisi vardı sevgilim olmasa senin pesinden koşardım diyordu. Ayrıldı ama şu an da ben istemedim
Soran+1 yılDoğru ama bu çok eski bi arkadaşım
Soran+1 yılZihniyetinde ne var
- +1 yıl
1. Amacı senin mutlu olman değil sevgili yapmaman ki seninle birlikte olma umudu olsun.
2. İnsan olan adamı beğenmese bile kanka önemli olan senin mutluluğun sen mıtluysan gerisi boş der.
3. Sevgilisi varken senden hoşlandığını söyleyen birisi.
Sence de zihniyetinde bir problem yok mu?
Soran+1 yılEvet haklısın. Bu arkadaşım gerçek anlamda çok yakışıklı ama onu red ettim. Sevgilim ise evet çirkin diyolar ama ben çıkma teklif ettim. Yokluktan çıkmış gibi saldırmadı düşündü beni tanımaya çalıştı. İzlediğim filmleri her şeyi öğrendi hep yanımda değer veriyor.
Soran+1 yılBen ve sevgilimde veteriner hekimiyiz bu arada 🙂
+1 yılAllah çirkin özgüveni versin tipini bilmem de sırf bu karakterde diye bile manit olunmaz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 881 cevap paylaştı.
+1 yılUmarım çocuk senden kurtulur çok toksik birisin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı.
+1 yılSende bu lavuğu götürüp sevgiline yakın erkek arkadaşım ya iyi çocuktur diye tanıştırıcan demi 😂
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 786 cevap paylaştı.
+1 yılMilletin ağzı torba değil ki. Herkes herşeyi konuşur herşeyi der.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence sen aklıni başına al senin iyiliğin için söylüyorum iki gün sonra milletin lafıyla sevgilinden ayrılsan yakışıklı biriyle çıksan ds başka kusur bulurlar aranı çok kolsy bozacaklarini düşünürler ayrıca bence karakter daha önemli ve bakımlı olması iki gün sonra tipte kalmaz zaten
00 YorumlaSana güzel geliyosa gerisi boş. Laf edenler güzellerden ne fayda gördüyse..
00 YorumlaÖnemli olan sensin.. sen beğeniyorsan kimseyi ilgilendirmez
00 Yorumla
+1 yılCirkin diyenlere bakma kalp kim severse o. Gozde güzeldir kalbini dinle sen ok..
00 YorumlaOnunla mutlu musun? Gerisini hadi ordan et, hayatını kendin belirler kendin hareket edersin. Çoğu insan ( ben de bir zamanlar bu hataya düştüm ) önemsediği kişinin sözlerini dikkate alır ama bu senin hayatın 💜
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11,3b cevap paylaştı. Zaten bizim en büyük sorunumuz bu işte. Dışı güzel olanın içide güzel, dışı çirkin olanın içide çirkin sanıyoruz. Aldanıyoruz. Sen sevdiysen boş ver sağdan soldan kendini bilmezlerin dediklerini.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 817 cevap paylaştı.
+1 yılİnsanlar tipi güzelliği için sevilmez. Ve çirkin insan yoktur bakımsız insan vardır.
00 Yorumla
+1 yılKız Allah icjn sen seviyosun ve ilerde nasipse sen evlenecen niye soruyosun ki veya niye bunlar sevgilin hakkında yorum yapıyorlar Allah'ım yaa
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılKarar sizin hayat sizin
00 Yorumla
+1 yılSakın baskalarinin fikrinden etkilenme. O başkalarının düşünceleri hep gelip geçici. Bir bir değişiyor çat diye fikirleri, ortada yanan sen oluyorsun. Ben yandım sen de yanma
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılArkadaşını mı dinliyorsun. hep içinden ne geliyorsa onu yap
00 Yorumla
+1 yılsen millete kulak asma hislerinden ve karşındaki insandan eminsen yaşa ilişkini ilişki 2 kişilik kapa kulaklarını
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler. Tanıyınca çok dürüst ve karakterli biri ama tam tanımıyorum
+1 yılSen kalk o kadar peşinden koş ama o benim sevgilim diye açıklama ve savunma sen ve o arkadaşın tam zavallısınız
00 YorumlaArkadaşının sözüyle ipiyle kuyuya inme sakın yarın yanında onlar olmayacak çünkü güzellik gelip geçici önemli olan sevgi boş ver
00 Yorumla
+1 yılHayat senin hayatın başkasının onayını alacaksın diye bir durum yok
00 Yorumla
+1 yılSen seviyorsan başkasının düşüncesini niye dinliyorsun. Sonuçta sen beğendin kime ne
00 Yorumla
+1 yılEğer seviyorsan git peşinden durma. Ama sevmiyorsan olmaz zaten
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 588 cevap paylaştı.
+1 yılBence bırak benden demesi
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- Aşk İlişkileri konusunda 491 cevap paylaştı.
+1 yılSeni fiziğiyle tavlamamış aklıyla tavlamış
02 Yorumla
Soran+1 yılBen teklif ettim
- +1 yıl
Olayda o ya zaten
siz ne konuşuyorsunuz yav
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl
+1 yılO zana çıkmak isteyen ali işte
00 YorumlaSen beğendi isen tamamdir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. bence sen baskasını bul mikmeden
02 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yanj
Gizli Üye(18-24)+1 yılMilletin görüş ve fikirlerine bağlı kalacak ve onları önemseyeceksen hiç yaşama daha iyi bence.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılsenin de onun da fotolarını görmek lazım
00 Yorumla Güzellik çirkinlik göreceli bir kavram
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ali sana yavsiyor.
00 Yorumla
+1 yılNasil sacma bi iliski lan bu
00 YorumlaÖnemli olan senin ne düşündüğün
00 Yorumla
+1 yılsen beğendiysen millete bakma
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEn tipsizine bile bakıyorlar
03 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
Cevap sahibi+1 yılKızlar en tipsiz erkeklere bile bakıyor yani kızın yanaşmasına bakar
Soran+1 yılHa
Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Mesaja cevap veren bir erkekse tam tersi düşünürüm
010 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
Soran+1 yılKızlae daha kötü yorum yapıyor. Erkek ler dürüst cevap vermez mj
Soran+1 yılNeden dürüst cevap vermezler
Soran+1 yılHa yok bu konuştuğum arkadaşım yakışıklı baya ama bana karşı hisleri vardı red ettim. şu an ki çocuk yakışıklı değil ama ben gidip çıkma teklif ettim
Soran+1 yılYanı bana bahtsız bedevi dedi. Hep çirkin erkeklerle oluyorsun diyo
Gizli Üye(30-35)+1 yılAli sana aşık olmasın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİlişkiniz kaç aydır sürüyor?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılSktr et
07 Yorumla
Soran+1 yılNeyi
- +1 yıl
Çocugu degerini kiymetini bilmeyeni seni sevmeyeni sktr et , 85 milyon nufusta emin ol daha iyileri sana deger vericek birisi vardir 🌹
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Değer vermediği anlamına mi geliyor
- +1 yıl
Tüm eskikiz arkadaşina iltifat edip sana yapmadigi neyi gosterir pexevenk oldugunu gösterir canım her kiza iltifat eden birak senden uzak olsun bi zahmet ne gerek var aldatir bu ki baksana sama deger vermiyo birak ne halt yaparsa yapsin
Soran+1 yılHer kız değil. ama 2 kız gördüm. Sevmiş onları. Ama bana trip atıyor
- +1 yıl
Sanan neden trip atsin ki bu senin gordugun görmedigin tarafinda neler olabilir kim bilir , ben sen uzulme diye dogruyu soyledim acik ve net oldum sen kendini kandirmak istiyorsan kandir
Soran+1 yılAnladım haklısın
+1 yılevli olması lazımdı bekar dır bu diyor
02 Yorumla
Soran+1 yılEvli mi Sence diye sordum oda kimse ona bakmaz diyo
- +1 yıl
komikmiş
- Devamını Gör (9)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 