
Ayrılırdım ve eski sevgilime dönmezdim.
Ayrılır ve eski sevgilime bir şans daha verirdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Star Wars ve Anakin duygulandım birden..
eski sevgilim beni sevebilir ama kendince seviyordur ben ayrılmış isem sevmiyorum demektir aldatıldıysam aldatan karaktersiz sevgilimden ayrılıp benim terk ettiğim kadına dönmek de benim karaktersizliğim olur ki gerek yok buna
Eski sevgili beni severken şu an hali hazırda ki manita beni neden aldatsın. Hadi oldu aldattı eski sevgilinin konuyla alakası ne 🤔
Barış ne yaşıyorsun sen barış 😂
Eski sevgilime karşı duygularım kalsaydı yeni ilişkiye başlamazdım. Yeni sevgilimde beni aldatsaydı o da eski sevgilim olurdu artık.
Ayrılırdım, eski sevgilime de dönmez flörtöz birisi olurdum. Sevemezdim artık o saatten sonra kimseyi.
Cevap
20Cevap
Eski sevgilime bir şey hissetmiyorsam, yenisine yol verirdim eskisiyle de barışmazdım.
Eski sevgileme dönmem...
Soruna göre Barış bir şekilde o veya benim yüzümden ayrıldığım eski sevgili var.
Ve beni de aldatmış sevgilim var doğal olarak artık benden soğumuş başkasında bulmuş aldatmış dolayısıyla ayrılık kaçınılmaz olacağı için oda eski sevgili olacak.
Ortada iki eski sevgili varken yaralı ama yalnız bir ben kalacağım için yenilenmesi gereken ben oluyorum eskiler onaramaz yeni ben olmaya çalışan beni.
Ben tamamen güvenmeden aevgili yapmam zaten sevdiğim insan beni aldatırsa kendi hatası olur benim değil
Çok güzel bir soru. Elbette geri dönmezdim. Neden aldatıldığımı öğrenir ve ayrılırdım.
Teşekkürler
Valla dünyaya birkez geliyoruz... amaa erkeklerin sevgisinede ne kadar güvene bilirsin... sevdiginininde seni aldatacak olması ihtimal dahilinde.. oyüzden elimdekinden hemen vaz geçmem bi şans veririm kullanamassa yapacak bir şey yok
Normalde ayrılmalı yeni olandan ama gönül bu iteni kakanı sever illa onu ister eski sevene meğer sen cennetmişsin hayat sendeymiş diye kıymet bilip dönmek işimize gelir ama gelmez bence
Eski sevgilim hala beni seviyorsa o zaman biz neden ayrıldık? Demek ki ortada ciddi bir durum olmuş. Şu anki sevgilim beni aldatırsa çizgiyi çekerim ikisi de eskide kalır yoluma bakarım.
şu an ki sevgilim aldattı diye Diğer sevgilime dönmem çok akla yatan durum değil
Sonuçta sevmediğim insanın duygularıyla oynamanın da gereği yok.
Ayrilirdim ama eski sevgilime de donmezdim. Aldatıldım diye ben niye eski sevgilime gideyim? Giden gitmiştir
Yeni sevgilim varken eski sevgilimin beni sevip sevmemesi mevzu bahis olmaz benim için, yeni sevgili de aldatmışsa ayrılırım yoluma bakarım 🎈
Sevdiği halde ayrılmışsam mutlaka mantıklı bir sebebi vardır bu yüzden geri donmezdim. Sevgilim aldatırsa da yol veririm
İnsanları hayatımdan çıkarınca tekrardan eski yerlerine koymuyorum. Bu durumda da ikisiyle de iletişimimi bitirirdim zaten.
Eski sevgilime donerdim ama simdiki sevgilimin beni aldatma sansi olamazdi ki🙄
Ayrılırdım eski sevgilime dönmezdim o da hata yapmış ki eski olmuş sonuçta
Görsel de star warstan haa. Adam Darth Vader olacak, bence aldatmayın kdkfkf
Ayrılır ve eski sevgilime bir şans daha verirdim. (Eğer aldatma yüzünden ayrilmamişsak)
Şans vermem hak etmiyorlar beni üzmelerine bu sefer izin vermem
Eskiyede dönmezdim. Yeniye de bı tekme koyardım kıçına ikisinden de kurtulurdum
Hepsinden uzaklaşmak mantıklı olurdu. Keyifli akşamlar..
Ayrilirdim eskiye donmezdim çünkü biseyler olmuyorsa zorlamamak lazim
Eski sevgilimden ayrılma sebebime bakardım ona göre karar verirdirn dönüp dönmeyeceğime
İkisini de hayatımdan çıkarırdım herhalde oyuncak mıyım ben
Ayrılırım eski sevgilime de dönmem. İkisinin de canı cehenneme dksjs
Ben değişik tatlara açık birisiyim o yüzden ikisinin de canı cehenneme 😂
İkisini de terk eder kendime yeni bir sayfa açarım
Şu anki sevgilimden ayrılırdım.
Eski sevgilim geride kalmış olduğu için konuyla alakası olmazdı.
Ayrılırım ama konunun eski sevgilimle bir alakası yok. Ondan ayrılmışsam zaten ona karşı duygum kalmamıştır.
Ayrılırım eski sevgilime de geri dönmem! Eski eskide kaldı.
Aşka olan inancımı kaybederdim zaten azıcık kalmış.
şans verenlerin kendisine bir saygısı yok muu
Bele vaziyatın içine soxum der idim
Ayrılır ve eski sevgilime bir şans daha verirdim
Ayrılırdım ve eski sevgilime dönmezdim.
İkisi de hiç olmadı be Barış..
Herkes bi şans daha hak eder
Tabii ki ayrılırım. Ama eski sevgilime de dönmem.
ayrılıp dönmezdim
3. bir kişi ile yoluma devam ederdim
Ayrılırım eski sevgilimden de banane
Soru beni paradoksa aldı
Eskiye dönmezdim
Ama mevcut kişiden ayrılırım
Ayrılırdım eski sevgilime de geri dönmezdim
Yeni sevgili yaparım.
Ayrılırdım ve eski sevgilime de dönmezdim.
Ayrılırdim ve eskiye de dönmezdim
Ayrilir onume bakarim
İkiside mazi olurdu
Kadınlar ancak saf adamları kandırır abisi.
O neymiş öyle bea
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir
hiç kimseyle konusmazdım
Sans vermeyi severim
Ayrılırım
İkisine de bayss. 😃
Hiçbi şey ne alaka. ayrılırım biter
Saçma bir soru olmuş ikisinide terkederdim
Sence doğrumu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?