27 yaşındayım, tüm arkadaşlarım ya evlendi ya da nişanlandı. Kendimi kötü hissediyorum, bu normal mi?

Arkadaşlarım evleniyor ben kendimi çok kötü hissediyorum bu normal mi? Asla evlenemem cinsel yönelimim farklı erkeklerden hoşlanmıyorum ama her evlenen görünce moralim bozuluyor
27 yaşındayım, tüm arkadaşlarım ya evlendi ya da nişanlandı. Kendimi kötü hissediyorum, bu normal mi?
Cevapla