Bu zamana kadar 7 kızdan red yedim, sizce neden biri bile kabul etmedi?

Öncelikle şunu belirtmek isterim ben öyle badboy bir erkek değilim böyle sırf kızlara hava için degişik hareketler yapmam olmadığım biri gibi gözükmem kızlara küfür etmem ve onları görmezden gelmem ama tüm bunlara rağmen ben 7 kızdan red yedim açıkçası benim aklıma gelen hiçbiri tipimi beğenmedi o yüzden benle olmak istemediler diye düşünüyorum açıkçası ortalama bir tipim olduğunu düşünüyorum ama galiba kızlar öyle görmüyor sizce neden sevilmiyorum?
Bu zamana kadar 7 kızdan red yedim, sizce neden biri bile kabul etmedi?
Cevapla